x تبلیغات
نتیران

پت شاپ ایران زمین آشنایی با فواید غذای خشک سگ

 

پت شاپ ایران زمین آشنایی با فواید غذای خشک سگ

رژیم غذایی یک عامل مهم و تعیین کننده در سلامت، زندگی و طول عمر سگ شما است. بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی با مشکل انتخاب غذای مناسب برای سگ خود مواجه هستند. برخی غذای خانگی را ترجیح می دهند و علاقه ای به استفاده از غذای مخصوص سگ ندارند. مهمترین عامل در تغذیه سگ کیفیت خوراک او است.

مهم است که غذای آنها حاوی مواد مغذی، ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواردی باشد که برای یک زندگی سالم ضروری است. غذای خشک سگ با توجه به نیازهای غذایی آنها فرموله و تهیه می شود و فواید زیادی دارد و باید بیشتر رژیم غذایی سگ شما را تشکیل دهد. برای آشنایی بیشتر با فواید غذای خشک سگ، خواندن ادامه این مطلب را در پت شاپ ایران زمین iranzaminpetshop.com توصیه می کنیم.

 

مزیت های مهم غذای خشک سگ در پت شاپ ایران زمین

غذای خشک سگ محصولی است که به طور ویژه برای تغذیه حیوانات خانگی از جمله سگ زیر نظر متخصصان و دامپزشکان تهیه می شود

 

1-   عدم چاق شدن زیاد به دلیل استفاده از غذای خشک سگ

غذای خشک انرژی لازم برای فعالیت های روزانه سگ را تامین می کند بدون اینکه در معرض خطر اضافه وزن قرار گیرد. غذای خشک سگ معمولاً بر اساس نژاد، سن، وزن و اینکه حیوان عقیم شده است یا نه، درجه بندی می شود که به کنترل وزن کمک می کند و انرژی مخصوص سن و نژاد را تامین می کند.

غذای خشک سگ رویال کنین یکی از این نمونه ها است که برای هر نژادی از سگ شما غذای مخصوص را دارد. شما می توانید غذای خشک سگ رویال کنین را در پت شاپ با بهترین کیفیت و قیمت مناسب به صورت آنلاین تهیه کنید.

 

2-  اقتصادی بودن غذای خشک سگ

مزیت دیگر غذای خشک سگ قیمت مناسب و ماندگاری طولانی آن است. غذای خشک ارزانتر از غذای خانگی و کنسرو شده است.  پس از باز شدن می توان آن را بیشتر از غذای کنسرو شده و خانگی سگ استفاده کرد بدون اینکه باعث خراب شدن و یا به خطر انداختن سلامت حیوان خانگی شود.

 

3-  سلامت دهان و دندان سگ خود را بهبود بخشید

غذای خشک سگ طبق موارد فوق تهیه می شود و عوامل بیماری زا را از بین می برد. یکی از مزایای اصلی غذای خشک برای سگ ها حفظ سلامت دندان های آنها است. بافت سخت و نرم و همچنین مواد افزودنی موجود در غذای خشک سگ، پوسیدگی دندان را کاهش داده و سلامت دهان و دندان سگ شما را بهبود می بخشد.

 

4-   افزایش سلامت، طراوت و طول عمر سگ شما

نیازهای غذایی سگ شما بسته به سن، نژاد، وضعیت جسمانی و وضعیت سلامتی او متفاوت است، علاوه بر این، بسیاری از غذاهایی که ما انسان ها مصرف می کنیم  می تواند برای حیوان خانگی شما خطرناک و گاهی کشنده باشد. تغذیه غیر از غذای مخصوص سگ عمر مفید  حیوان شما را کوتاه می کند و عوارضی مانند آلرژی، مشکلات پوستی، بیماری های کبدی و کلیوی ایجاد می کند. خوردن غذای خشک سگ به کاهش چشمگیر این مشکلات کمک می کند.

شما دارندگان عزیز سگ های خانگی می توانید بهترین و محبوب ترین برندهای غذای خشک سگ را با درجه کیفی بالا از پت شاپ ایران زمین به صورت آنلاین با درگاه امن پرداخت اینترنی بدون هیچ مشکلی در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید.

 

تفاوت 2 عمل مینی بایپس معده و بای پس کلاسیک

 

تفاوت 2 عمل مینی بایپس معده و بای پس کلاسیک در چیست؛ ابتدا به عمل مینی بای پس معده میپردازیم، اسم صحیح این جراحی بایپس تک آناستوموز معده یا بای‌پس امگا لوپ هست، که در این روش کیسه باریک و بلندی از معده به وسیله منگنه‌های تیتانیومی از قسمت بزرگ معده جدا شده و حدود ۱۵۰ تا ۱۷۰ سانت روده باریک به این کیسه دوخته می‌شود به نحوی که غذا وارد قسمت اعظم معده و روده بایپس شده نمی‌شود ولی هیچ قسمتی از معده یا روده از بدن خارج نمی‌شود و این روش بیشتر از طریق کاهش جذب باعث کاهش وزن می‌شود.

 

قبل انجام این روش مثل بایپس کلاسیک باید آندوسکوپی انجام شود و اگر مشکلاتی مثل زخم معده یا دوازدهه یا عفونت معده وجود دارد، قبل جراحی درمان شود و در صورتیکه این مشکلات قابل درمان نباشد روش دیگری مثل اسلیو انتخاب شود.

 

مزایای مینی بای پس

 

اولین و بزرگترین مزیت مینی بای‌پس، اینکه نتایجی مشابه و چه بسا قوی‌تر از بای‌پس کلاسیک در کاهش وزن و درمان دیابت دارد.

 

مزیت دوم اینکه در مینی بر خلاف کلاسیک روده‌ها در یک نقطه دست‌کاری و به معده دوخته می‌شود، پس در نتیجه زمان این جراحی و دستکاری روده‌ها نسبت به بایپس کلاسیک کمتر بوده و ریکاوری و بهبودی سریعتر حاصل می‌شود.

 

چون زمان جراحی کوتاه‌تر است در افراد با سن بالاتر که تحمل بیهوشی طولانی مدت ندارند، گزینه مناسبی است.

 

سومین مزیت اینکه خطر فتق داخلی روده‌ها در مینی بای‌پس بسیار پایین است.

 

مزیت بعدی اینکه در صورت نیاز به آسانی می‌توان معده و روده را با همان روش لاپاروسکوپی به حالت اولیه قبل جراحی مینی بایپس بازگرداند.

 

درمجموع می‌توان مزایای این عمل را اینچنین برشمرد؛

 

بیشترین میزان کاهش وزن بین جراحی‌های لاغری.

کمترین میزان عود مجدد چاقی نسبت به سایر روش ها.

تاثیر بیشتر بر عوارض چاقی نظیر دیابت نوع ۲ و چربی خون.

در افراد ریزه خوار و کم تحرک نتیجه خوبی دارد.

در صورت رعایت دستورالعمل‌ها و توصیه‌های انجام شده٬ نتایج خیلی خوبی دارد.

 

با توجه به این که تنها آناستوموز (اتصال) معده به روده در جراحی مینی بایپس با طول بیشتر از ۳/۵ سانتی متر زده می‌شود، بنابراین امکان گشاد شدن معده در دراز مدت نسبت به اسلیو معده کم‌تر است.

 

نکته

 

عمل بایپس و مینی بایپس معده٬ هر دو روش‌هایی از جراحی لاغری هستند که در کنترل و کاهش وزن٬ درمان و جلوگیری از برخی بیماری‌ها موثر هستند. اما این به این معنی نیست که یک جراحی بر عمل دیگر ارجحیت دارد. هر عمل مناسب یک بیمار خاص است که با شرایط او سازگار باشد.

 

معایب عمل مینی بای‌پس معده

 

این روش جراحی معایب به‌خصوصی ندارد، مگر اینکه در موارد نادر فرد دچار عوارض ناشی از جراحی شود.

 

در ۸ تا ۱۰ درصد افرادی که مینی بایپس می‌شوند، ریفلاکس صفراوی در خواب ممکن است دیده شود که اگر غذا خوردن با خوابیدن لااقل دو ساعت فاصله داشته باشد، این مشکل برطرف می‌شود.

 

در طولانی مدت اگر بیمار غذاهای پروتئینی به میزان مناسب مصرف نکند، ممکن است درجائی دچار سو تغذیه شود.

 

نقاهت و مراقبت بعد از عمل

 

زمان عمل جراحی مینی بای پس معده مشابه اسلیو بوده و بین ۴۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد.

کمتر از ۵ درصد بیماران بعد از عمل شاید به مدت یک شب نیاز باشد در ICU بستری شوند.

 

بیش از ۹۵ درصد بیماران بعد از یک شب بستری (فردای روز عمل) مرخص می‌شوند؛ حتی بیمارانی که در ICU بستری شدند.

 

در عمل بای پس معده سوند ادراری (سوند فولی) گذاشته نمی‌شود.

 

در بیماران مابعد از عمل بای پس معده درن گذاشته شده و فردای جراحی قبل از ترخیص درن کشیده می‌شود.

 

تمام بیماران ۲ ساعت بعد از ورود به بخش تشویق به راه رفتن می‌شوند.

 

در کل درد بعد از عمل به خوبی کنترل می‌شود و اکثر بیماران مسکن کمتری نسبت به آنچه تجویز می‌شود، نیاز دارند واصولا نیازی به پمپ درد نیست.

اکثر بیماران ۱ هفته بعد به مدرسه یا کار بر می‌گردند.

 

در ۲ تا ۴ هفته اول ضعف و خستگی طبیعی می‌باشد ولی با تغییر غذا به رژیم به پوره بعد از هفته دوم، بتدریج بدن تطابق پیدا کرده و سطح انرژی به سطح قبلی بر می‌گردد.

 

شما از فردای جراحی پیاده روی و ۴ هفته بعد از جراحی بهتر است ورزش هوازی را شروع کنید.

 

ورزش سطح انرژی شما را به شدت افزایش می‌دهد و به روند کاهش وزن و تناسب اندام شما کمک می کند..

 

عمل بای پس کلاسیک چیست؟

 

عمل بای پس کلاسیک جراحی‌ای است که اغلب افراد با شنیدن عبارت جراحی چاقی به یاد آن خواهند افتاد، اما بای‌پس کلاسیک تنها یکی از انواع جراحی‌های چاقی به‌شمار می‌رود.

 

در طول انجام عمل بایپس کلاسیک معده، معده به کیسه‌های بالایی و پایینی تقسیم می‌شود.

 

تغییرات محسوسی نیز در روده کوچک صورت می‌گیرد.

 

با ایجاد تغییر در این دو عضو، میزان کالری دریافتی از هر وعده غذا توسط معده و روده محدود می‌شود.

 

کسی که تحت عمل جراحی بای پس کلاسیک قرار می‌گیرد، معده‌اش کالری کمتری را حین هضم غذا جذب می‌کند.

 

بنابراین کاهش وزن حاصل از بای پس کلاسیک ناشی از سوء جذب کالری است.

تفاوت بای پس کلاسیک با مینی بای پس

 

بای پس کلاسیک و مینی بای پس، بسیار شبیه به هم بوده و هر دو عمل، برای ایجاد محدودیت و سو جذب به کار می‌روند. این دو عمل جراحی با اهداف زیر انجام می‌شوند:

 

بیمار غذای کمتری مصرف کند

کالری کمتری جذب بدن می‌شود

برای کاهش مصرف غذا و جذب کالری، باید سایز معده و فعالیت روده را تغییر داد.

 

برای رسیدن به این هدف، دو عمل با یکدیگر تلفیق شده و معده به دو کیسه فوقانی و تحتانی تقسیم می‌شود که یکی از آنها ۵ الی ۱۰ درصد اندازه کل است و مسئولیت نگهداری غذا را بر عهده دارد. سپس قسمتی از روده کوچک نیز از مسیر جذب غذا کنار گذاشته می‌شود.

 

در این روش هیچ قسمتی از معده جدا نمی‌شود و قسمت بزرگتر معده کماکان به تولید و ترشح آنزیم‌های معمول می‌پردازد اما غذایی به این قسمت وارد نمی‌شود. همچنین قسمتی از روده به معده کوچکتر وصل می‌شود و قسمت مهمتر روده که وظیفه جذب مواد غذایی را دارد از مسیر خارج می‌شود.

 

بایپس کلاسیک یا مینی بایپس؟

 

تا اینجا متوجه شدید که هر دو روش جراحی مینی بای پس و روش کلاسیک هر دو کارکردی مشابه دارند و در روش های اجرایی متفاوت.

اما اینکه چه روشی مناسب بیمار است را پزشک با توجه به نیازهای بیمار مشخص میکند.

 

به عنوان مثال بیماری که ریفلاکس معده یا فتق هیاتال (گونه‌ای فتق که در نتیجه ضعف در عضلات دیافراگم و اسفنگتر ورودی به معده ایجاد می‌شود) دارد به دلیل خطر بالقوه ابتلا به ریفلاکس صفرا٬ مناسب جراحی مینی بای پس نیست. با این حال بیشتر مواقع توصیه جراحان عمل مینی بای پس معده است.

 

نتیجه گیری

 

این قبیل جراحی‌ها برای همه مناسب نیست و قبل از تصمیم‌گیری و انجام این عمل‌ها بهتر است حتماً با پزشک متخصص مشورت شود. اضافه وزن در کنار آزار ظاهری، به سلامت بدن آسیب جدی وارد می‌کند پس بهتر است با انتخاب سبک زندگی سالم تلاش کنید تا وزنتان را در شرایط ایده‌آل قرار دهید.

ما سعی کردیم تمام مزایا و معایب بای پس معده را بیان کنیم. تا اگر دچار مشکل چاقی مرضی، دیابت نوع دو و مشکلات قلبی هستید بتوانید با آگاهی کافی این عمل را انتخاب کنید.

 

منبع : مقاله های سلامت

 

روش های سفارش چاپ تقویم و سررسید در ایران امروز

 

چاپ سررسید یکی از متداول‌ترین سفارش‌ها در انواع تقویم است. سررسید ها در راستای افزایش بازدهی تبلیغات کسب‌وکارها از سوی افراد سفارش داده می‌شوند. در سررسید ها همه موارد مهم و نیازها و خواسته‌های مشتری کسب‌وکارتان لحاظ می‌شود.چنانچه شما نیز دارای کسب‌وکاری هستید می‌توانید با سفارش سررسیدهای جذاب گامی مثبت برای تبلیغات کار خود بردارید. گروه چاپ و تبلیغات ایران امروز از مراکز به نام در چاپ انواع تقویم و سررسید است. سفارش نوع آن بستگی به سلیقه شما دارد. طرح روی جلد و یا سایز و رنگ و صفحات آن به خواست و نظر شما زیر چاپ می‌رود. همچنین می‌توانید خواهان درج مطالب و یا عکس‌های خاص در سر رسید نیز باشید.

در حالت کلی تبلیغات در سررسید ها مفصل تر از سایر روش‌های تبلیغاتی کاغذی است. مدل‌های مختلفی از این محصول وجود دارند که سلیقه شما را برای انتخاب می طلبد. با نزدیک شدن به سال نو رونق چاپ تقویم و سررسیدها افزایش پیدا می‌کند. بنابراین مسلما شما هم به فکر تهیه سررسیدهای متنوع شده اید.

ادارات، سازمان ها، ارگان های خصوصی، کارخانه و کارگاه ها و ... بیشترین سفارش‌ها چاپ این محصول را به خود اختصاص داده اند. البته که همه سفارش‌ها مربوط به این سازمان ها نیست. ممکن است شما از صاحبان مشاغل کوچکی باشید که خواهان چاپ تقویم و سررسید برای خودتان هستید. در نتیجه برای دریافت اطلاعات و آگاهی بیشتر تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا با چاپ و تهیه سررسید ها آشنا شوید.چاپ سررسید یکی از موضوعاتی است که افراد با نزدیک شدن به سال نو به فکر تهیه آن می افتند. سررسید ها به عنوان روشی جدید و مبتکرانه برای تشکر از مشتری و تبلیغات فعالیت شما است. در این مدل از تبلیغات نام و نشان فعالیت و کسب‌وکار شما در ذهن مشتری ثبت خواهد شد.

هدیه‌های تبلیغاتی مانند سررسید ها تاثیر زیادی در پایبندی مشتری به کسب‌وکار شما دارد. لذا جدی گرفتن تهیه این هدیه و روش تبلیغاتی برای تداوم فعالیت شما بسیار مهم و ضروری است. همه شما ممکن است از این سررسید ها به صورت تبلیغات و یا هدیه دریافت کرده باشید. قطع به یقین از آن نیز استفاده مفید کرده‌اید.

پس ارائه آن به مخاطب باید با برنامه ریزی و با طراحی فکر شده باشد. در غیر این صورت نمی‌توانید به این هدیه توجه نشان دهید. چاپ این محصول کمی زمان بر خواهد بود البته زمانی که در تعداد بالای این سررسیدها سفارش داده شوند. توصیه ما به شما عزیزان این است که برای داشتن سررسیدهای جذاب در زمان مناسب اقدام به تهیه و سفارش نمایید. یا اینکه از مراکز فروش و چاپ با تجربه در این زمینه کمک بگیرید. در مراکز با سابقه امکان چاپ سررسید فوری نیز وجود دارد. به این صورت که در کمترین زمان سررسیدهای شما آماده ارائه می‌شوند. چاپ سررسید فوری نیاز به تجربه و مهارت گروه مربوطه دارد.

بنابراین به شما توصیه می‌شود در صورت سفارش به موقع حتما از مراکز ارائه دهنده این خدمات کمک بگیرید. طراحی خاص و خلاقانه در چاپ سررسید فوری محدود است. اما خب چاپ سررسید فوری برای شما در هر کسب‌وکاری امکان پذیر است.

چاپ سررسید مشهد یکی از مراکزی است که در این شهر مشغول به فعالیت است. همشهریان و عزیزان یکه در این شهر دارای کسب‌وکاری هستید برای تهیه و چاپ این محصول می‌توانید از طریق این مرکز اقدام کنید.

چاپ سررسید مشهد یکی از بهترین گروه‌های چاپ و تبلیغات هستند که در زمینه‌های متنوعی مشغول به فعالیت هستند. سررسید تنها یکی از محصولات ارائه شده توسط این مرکز است. چاپ سررسید مشهد در تهیه و تولید انواع سررسیدهای متنوع دارای سابقه کاری است. انواع سررسید ها بر اساس طراحی صفحات داخلی، جنس جلد، اندازه و سایز سررسید و ... در چاپ سررسید مشهد قابل سفارش می باشند. برای آشنایی با انواع سررسید یا سالنامه لازم است تا به وب سایت رسمی این گروه مراجعه فرمایید.

جنس های متنوعی برای جلد سالنامه قابل ارائه در این مجموعه می باشند. همچنین طراحی داخلی صفحات نیز بسیار متنوع بوده و هر یک بنا بر نظر و سلیقه شما قابل سفارش است. همچنین شما می‌توانید کیفیت و شکل ظاهری سالنامه خود را انتخاب کنید. بسته به خواسته و نظر شما درج اطلاعات آماری یا مهندسی و یا مطالب خاص نیز در زمان طراحی و چاپ سررسید انجام می‌شود.

چاپ سررسید اختصاصی تیراژ پایین

یکی از موارد مهم در نظر همه افراد و شاید شمایی که قصد تنظیم سررسید را دارید سفارش و چاپ سررسید اختصاصی تیراژ پایین است. منظور از سررسید اختصاصی طراحی خاص و منحصر به شما و با درج اطلاعات شما است.

به این صورت شما می‌توانید خواهان انجام یک طراحی جدید و به روز از گروه طراحی مرکز چاپ و فروش این محصول باشید. یا اینکه عکس‌های شما و یا عکس‌های دلخواه شما در این سررسید ضمیمه شود. ممکن است در سررسید اختصاصی خواهان درج نوشته هایی شوید. به هر حال امروزه چاپ سررسید اختصاصی در تیراژ پایین یکی از موارد مهم در نظر همه مشتری ها است. قطعا زمانی که شما خواهان چاپ سررسید اختصاصی تیراژ پایین هستید به موضوع و محتوای سالنامه فکر کرده‌اید.

معمولا سالنامه‌های اختصاصی در تیراژهای پایین سفارش داده می‌شوند. البته شما می‌توانید سررسیدهای اختصاصی و طراحی منحصر به فرد خود را در تیراژ بالا نیز سفارش دهید. چاپ سررسید اختصاصی تیراژ پایین در همه مراکز و گروه‌های چاپ انجام نمی‌شود. بلکه تنها مراکز معدودی اقدام به چاپ سررسید اختصاصی در تیراژ پایین می‌کنند.

قیمت چاپ سررسید یکی از سوالات متداول شما در زمان ثبت سفارش است. قیمت چاپ سالنامه در تعداد بالا و در تیراژ زیاد هزینه هنگفتی خواهد شد. لذا ممکن است شما نیز به دنبال چاپ سررسید ارزان باشید. سفارش در مراکز باسابقه این مزیت را برای شما در بر خواهد داشت که چاپ سررسید ارزان را تجربه کنید. در کل همان‌طور که گفته شد قیمت سررسید ها به فاکتورهایی بستگی دارد که تعیین کننده قیمت نهایی شما خواهید بود.

می‌توانید برای چاپ سررسید ارزان از طراحی های جلد ارزان قیمت و یا صفحات کم را انتخاب نمایید. البته که سفارش سالنامه در برخی از مراکز چاپ سررسید ارزان را برای شما به دنبال خواهد داشت. برای چاپ سررسید ارزان تعداد تیراژ و تخفیف های مراکز نیز تاثیر گذار می باشند. مسلما هر چه تعداد تیراژ بالاتر باشد قیمت تمام شده هر یک سالنامه کمتر از قیمت نهایی در تعداد کم خواهد شد. در صورتی که از مراکز فروش باسابقه در این زمینه ثبت سفارش نمایید نباید نگران هزینه های اضافی و سرسام آور سررسید ها باشید

همان‌طور که می دانیم چاپ سررسید و تقویم رومیزی از راه‌های تبلیغات فعالیت ها و تشکر از مشتریانی است که همراه مجموعه بوده اند. سررسید ها بیشتر جنبه تبلیغاتی و هدیه قدردانی داشته که سعی می‌کنید از این طریق مشتریان خود را حفظ نمایید.

می‌توانید به طور هم‌زمان اقدام به چاپ سررسید و تقویم رومیزی برای تبلیغات خود کنید. یا اینکه به طور اختصاصی سفارش چاپ سررسید و تقویم رومیزی را ثبت نمایید. به هر حال برای احقاق هدف شما ممکن است نیاز به چاپ سررسید و تقویم رومیزی نیز باشد. تقویم‌های رومیزی از مطالب کمتری به نسبت سالنامه‌ها برخوردارند و بیشتر جنبه تبلیغاتی خلاصه شده را دارند. از این رو برای مشتریان ثابت خود و یا مشتریان خاص و یا جذب افراد دیگر به مجموعه خود می‌توانید از هر دو این محصولات استفاده کنید.

چاپ سررسید و تقویم رومیزی به صورت هم‌زمان و با یک مضمون برای سازمان و فعالیت شما شاید ضروری باشد. حتی می‌توانید در سفارش و چاپ هر دو محصول از یک جنس و نوشتار و جزئیات استفاده کنید. بنا بر صلاحدید خود هر یک را برای افرادی خاص در نظر بگیرید. مجموعه های چاپ و تبلیغات با ارائه انواع سررسید و تقویم‌های رومیزی انتخاب را برای شما ساده تر کرده است.

جمع بندی؛

سررسید ها یکی از هدایا و یا وسیله های تبلیغاتی است که هیچ‌کس از گرفتن آن امتناع نمی‌کند. همیشه به یک سررسید نیاز پیدا می‌کنیم. ثبت یادداشت‌های روزانه و یا ثبت خاطرات، یا نوت برداری و نوشتن یادآوری‌ها در سالنامه برای همه ما لطف دیگری دارد.

معمولا همه ما تمایل داریم که  نوشته و یادداشت ها خود را در سالنامه‌ها بنویسیم. به همین دلیل است که سالنامه را دفتری با مضمون تقویم سال جاری می دانیم که هر زمان به تاریخ مشخصی نیاز پیدا کنیم از دفتر خود استفاده می‌کنیم.

روشن است که چرا سررسید ها در امر تبلیغات و تشکر تا این حد برای شما که صاحب مشاغلی خاص هستید ضروری و مهم است. برای داشتن سررسیدهای جذاب و متنوع در هر تعدادی تنها کافی است از مراکز چاپ این محصول اقدام کرد.

چاپ و تبلیغات ایران امروز یکی از بهترین و با سابقه ترین گروه‌های تولید این محصول است. کیفیت عالی و طرح های متنوع و جذاب در نمونه های این گروه یافت خواهد شد. توصیه ما به شما این است که چنانچه قصد سفارش سررسیدهای متنوع و زیبا را دارید به این گروه تبلیغاتی مراجعه کنید. تمامی نمونه های موجود و کار شده در وب سایت چاپ و تبلیغات ایران امروز موجود است. همچنین امکان سفارش طرح های جدید و خاص در این مجموعه وجود دارد. 

آیا بهتر است یک گزارش با محتوای تالیفی از برنامه خود خریداری کنید یا محتوای بازنویسی شده؟

قدرتمندترین و موثرترین چیزی که می توان برای تبلیغات در نظر گرفت منحصر به فرد بودن است و منحصر به فرد بودن را می توان از طریق تولید محتوا به دست آورد.
وقتی می خواهید رپورتاژ تبلیغاتی بخرید، مسلماً نوشتن محتوا مهمترین مرحله در انتشار رپورتاژ خواهد بود. نوشتن محتوا ارتباط نزدیکی با بهینه سازی موتور جستجو و سئو دارد. وقتی می گوییم محتوا اورجینال است، منظور ما زنده و منحصر به فرد است و شما نمی توانید آن را در هیچ جای دیگری پیدا کنید. محتوای تجمیع شده نقش مهمی در رتبه بندی جستجو دارد. زیرا الگوریتم های جستجو نتایج بالاتری به محتوای منحصر به فرد می دهند.
قدرتمندترین و موثرترین چیزی که باید برای تبلیغات در نظر گرفت، منحصربه‌فرد بودن است و منحصربه‌فرد بودن از طریق تولید محتوا امکان‌پذیر می‌شود. اما خلق یک شاهکار آسان نیست. محصولات، برندها و بازاریابی شما تنها در صورتی در مسیر درست قرار دارند که اساساً با رقبای خود متفاوت باشید. البته بیشتر محتوای تولید شده توسط بازاریابان محتوا ترکیبی از محتوای رقبای آنهاست. بنابراین بیایید ببینیم چرا این نوع محتوا تا این حد مهم است و از چه فرآیندی می توانید برای جداسازی محتوای خود استفاده کنید.
تولید محتوا در گزارش خرید
تولید محتوا چیست؟
تغییرات زیادی وجود دارد که تشخیص آن سخت است. برخی از بازاریابان از محتوای دارای حق چاپ استفاده می کنند که بدترین آنها این است که برخی از ترجمه متن به زبان های دیگر استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر ترکیبی از این روش ها را ترجیح می دهند. برای محتوای نوشتاری، این پیچیده ترین و در عین حال جذاب ترین شکل تولید محتوا است. محتوای نویس بودن به این معناست که صفر تا صد نویسنده محتوا در مقابل شما باشد. این به معنای عدم استفاده از منابع دیگر یا عدم انجام تحقیقات کافی نیست. در عوض، همه آنها برای محتوای نویسنده استفاده می شدند و رنگ ها و بافت های متفاوتی به آنها داده می شد.
همچنین ممکن است شما علاقه مند به این موارد باشید: لیست قیمت گوشی های سامسونگ، مزایای خدمات سئو و نکات رایگان سئو وب سایت؟ برای خرید هندزفری چقدر هزینه کنیم؟
محتوای دارای حق چاپ را ارائه می دهد
قبلاً وقتی در مورد محتوای ایجاد شده صحبت می کردیم، می گفتیم که با محتوای Uique سروکار داریم. اما این نوع محتوا اگر منحصر به فرد نباشد چه می تواند باشد؟
تحقیق گسترده: برای هر محتوای مکتوب، البته زمان زیادی صرف تحقیق می شود. با این حال، محتوا نه تنها بی اثر، بلکه بی فایده است.
کیفیت بالا: این محتوا غیر اورجینال است، در سایت های دیگر یافت نمی شود و سئو را بسیار موثر بهبود می بخشد.
خلاقیت: همه اهمیت خلاقیت در بازاریابی دیجیتال را می دانند و خلاقیت در این محتوا به اوج خود رسیده است. زیرا شما در نتیجه تلاش خود متن را کلمه به کلمه می نویسید.
فرصت به روز رسانی: یکی از ویژگی های علم، امکان مغایرت نتایج قبلی است. این محتوا اگر درست و دقیق نوشته شود چنین پتانسیلی دارد. شما به عنوان یک نویسنده می توانید به راحتی متن خود را لمس کنید و می توانید آن را به روز کنید تا با علم امروز بیشتر مطابقت داشته باشد و همیشه آن را مؤثر کنید.
چرا نوشتن محتوا اینقدر مهم است؟
شما می توانید ماشین های چینی را بهتر از ماشین های اروپایی پیدا کنید. صنعت خودروسازی چین با کپی برداری از محصولات معروف اروپایی و آمریکایی آغاز شد. مدل های فورد یا آئودی را کپی می کردند و با نام های چینی می فروختند. البته این خودروها هیچ گاه جایگاه خود را به عنوان وسیله نقلیه اصلی در بازار پیدا نکردند و هیچ گاه از نظر کیفیت رتبه ای کسب نکردند. باتری های موبایل و لپ تاپ جایگاهی مشابه در بازار دارند. اگر باتری شما خراب شده باشد و به بازار بروید دو مدل «کپی» و «اورجینال» پیدا می کنید و مدل دوم از مدل اول گرانتر است. محتوا هم همینطور!
محتوای اصلی موقعیتی منحصر به فرد و متمایز به شما می دهد که جایگزینی آن آسان نیست. موتورهای جستجو یا مشتریان ارزش محتوای اصلی را تشخیص می دهند! این محتوا به شما کمک می کند تا در چشم مخاطبان خود برجسته شوید. اگر وب سایت شما پر از محتوای تکراری است، دلیلی وجود ندارد که بازدیدکننده به وب سایت مشابه دیگری تغییر نکند! بنابراین، محتوای منحصر به فرد در جذب و حفظ مخاطب ضروری است.
آیا این بدان معناست که ما هرگز نباید از بازنویسی متن استفاده کنیم؟
ما هرگز این را نگفتیم. به هر حال، ابزارهای زیادی برای بازنویسی متن وجود دارد. یک مثال ابزار بازنویسی متن نمایشگر است. این ابزار متن را به صورت مفهومی (نه شفاهی) بازنویسی می کند و محتوای منحصر به فردی را ارائه می دهد. از آنجایی که مفهوم تکراری است، طبق تعریفی که تاکنون ایجاد شده است، استفاده از این محتوا فقط در سایت خودتان چندان جالب نیست. اما هدف افزایش ارزش است. بنابراین با افزودن محتوای بازنویسی شده می توانید محتوای جامع و قابل انتشارتری بنویسید. محتوایی که هیچ سایت دیگری تا کنون منتشر نکرده است.
بنابراین کپی‌رایتینگ می‌تواند به شما کمک کند با خرید گزارش یا خرید بک لینک از نمایش خود، از صرف هزینه‌های بیش از حد برای تولید محتوا جلوگیری کنید. در عوض، متنی منحصر به فرد ایجاد کنید و با بازنویسی ساده محتوا، آن را کپی کنید.
البته راه هایی وجود دارد که می توانید متن خود را بهینه کنید. اگر با این روش ها آشنایی ندارید می توانید از خدمات مشاوره سئو نشونت (https://neshoonet.ir/market/seo-consulting) استفاده کنید. برای راهنمایی فقط با شماره 09114934623 برای رزرو نوبت تماس بگیرید.

عناصر غلتشی

 

آشنایی با انواع بلبرینگ

 

بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود.

 

 

بلبرینگ چیست؟

بلبرینگ نوعی یاتاقان یا بلبرینگ است که در آن از عناصر غلتشی برای تحمل بارها و کاهش اصطکاک استفاده می شود و برای حفظ جدایی بین قسمت های متحرک یک یاتاقان نیز از سیلندرها استفاده می کند. در مقایسه با بلبرینگ، بلبرینگ ها از عناصر غلتشی بشکه ای شکل تشکیل شده اند تا توپ های کروی و می توانند بارهای سنگین تری را نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با اندازه های مشابه تحمل کنند، اما نمی توانند مانند یاتاقان های توپی، سرعت های بالایی را تحمل کنند.

بلبرینگ ها می توانند بارهای بیشتری را نسبت به بلبرینگ های معمولی تحمل کنند، کاربردهای آنها عموماً محدود به عملیات با سرعت کم است. بلبرینگ ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها هستند و می توانند برای موقعیت های تخصصی سفارشی شوند و بنا به نوعشان قیمت بلبرینگ متفاوت می شود. همچنین، استفاده از فلنج ها، قفس ها و ردیف های متعدد یاتاقان می تواند عملکرد بالاتری را برای برآورده کردن موارد خاص ایجاد کند.

انواع اصلی بلبرینگ ها استوانه ای، کروی و مخروطی هستند. به طور کلی، بلبرینگ ها ظرفیت بارگذاری بیشتری نسبت به یاتاقان های ساچمه ای با همان اندازه دارند.

 

قبل از خرید بلبرینگ لطفا با انواع آن آشنا بشوید:

 

بلبرینگ استوانه ای

بلبرینگ استوانه ای دارای ظرفیت بار شعاعی بالا و بارهای رانش متوسط بوده و حاوی غلتک هایی هستند که شکل استوانه ای دارند اما استوانه واقعی نیستند. درعوض، این غلتک ها برای کاهش غلظت تنش، تاج گذاری می شوند یا به پایان می رسند. این هندسه منجر به اصطکاک کم می شود و امکان کاربردهای با سرعت بالا را فراهم می کند.

 

بلبرینگ کروی

بلبرینگ کروی دارای یک حلقه بیرونی با شکل کروی داخلی است. غلتک ها در وسط ضخیم تر و در انتها نازک تر هستند. بنابراین بلبرینگ های کروی می توانند ناهماهنگی استاتیک و دینامیکی را در خود جای دهند. با این حال، تولید غلتک های کروی دشوار است و بنابراین گران است، و یاتاقان ها اصطکاک بالاتری نسبت به یک غلتک ایده آل استوانه ای یا مخروطی دارند، زیرا مقدار مشخصی لغزش بین عناصر نورد و حلقه ها وجود دارد.

 

بلبرینگ تراست

یاتاقان ‌های رانش برای بارهای رانش خالص طراحی شده‌اند و می‌توانند بار شعاعی کم یا بدون بار را تحمل کنند. بلبرینگ ها از غلتک هایی مشابه سایر انواع بلبرینگ استفاده می کنند. یاتاقان ‌های غلتکی رانش با غلتک ‌های استوانه‌ای یا کروی در دسترس هستند. یاتاقان ‌های رانش فقط بارهای محوری را تحمل می‌کنند اما استحکام محوری بالایی دارند که برای بارهای سنگین مناسب است. بلبرینگ تراست حاوی غلتک های محدب بوده و دارای قابلیت خود تراز شدن و عاری از هرگونه تأثیر انحراف شفت یا خطای نصب می باشد.

 

اجزای بلبرینگ ها

بلبرینگ یا همان یاتاقان غلتکی از نوع شعاعی (استوانه ای، مخروطی، کروی و سوزنی) دارای چهار جزء اصلی شامل: یک حلقه داخلی، یک حلقه بیرونی، غلتک ها و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) می باشد. در شرایط عملیاتی معمولی، حلقه ‌ها و غلتک ‌های بلبرینگ، بار را حمل می‌کنند در حالی که قفس فضای خالی دارد و غلتک ‌ها را روی مخروط نگه می‌دارد.

بلبرینگ های رانش غلتکی برای حمل بارهای رانش خالص طراحی شده اند. مانند غلتک های شعاعی، بلبرینگ ها نیز از دو حلقه، غلتک و یک قفس (نگهدارنده غلتکی) تشکیل شده اند. با این حال، به جای یک حلقه داخلی و خارجی متحدالمرکز به محور چرخش، آنها دارای دو حلقه یا واشر رانش در دو طرف غلتک هستند.

 

عوامل مهم در خرید بلبرینگ

در انتخاب یک یاتاقان و خرید بلبرینگ، نوع آن، درجه، روان کننده، هر نوع محافظ، میزان آب بندی و میزان بار پایه از عوامل مهم می باشند. اگر یاتاقان در حالت ثابت در معرض ضربه قرار می گیرد، بار استاتیکی آن را نیز باید در نظر گرفت. بارگیری شوک در حین کار نیز عاملی مهم در طول عمر بلبرینگ می باشد. بلبرینگ ها به صورت طرح های خاص و همچنین در انواع پیکربندی ها مانند یونیت های نصب شده، یاتاقان های چند ردیفه و غیره موجود می باشند و همچنین مطابق با نیازهای صنایع خاص مانند هوافضا، مواد غذایی و دارویی و غیره طراحی می شوند.

 

صنعت بلبرینگ طاهرزاده در زمینه تهیه و توزیع انواع بلبرینگ و بلبرینگ آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

فروشگاه بلبرینگ طاهرزاده : https://taherzadehbearing.com

 

پودر سنگ چه کاربردهایی دارد؟

 

10 DIY پودر تالک ایده {شاید داشته باشید|شما ممکن است|شاید داشته باشید|داشته اید|از دست داده اید

کربنات کلسیم معدن کاوان یکی از مواد کاربردی در تولید و اجرای کنیتکس می باشد. از آنجا که بیشترین سنگ های مصرفی برای تولید پودر سنگ، سنگهای آهک و کربنات کلسیم هستند و رنگ آنها نیز سفید است،پس رنگ پودر سنگ نیز سفید خواهد بود. هرچه میزان مش بندی آن نرم تر باشد طبیعتا قدرت پوشش دهی آن نیز بالا تر می رود . با توجه به میزان وجود و ترکیبات شیمیایی آنها به 4 دسته تقسیم می شوند: اکسیدها، کربناتها، سیلیکاتها و سولفاتها. توجه داشته باشید که این سنگ برخی مواقع با یشم اشتباه گرفته میشود. سنگ ها از نظر فرسایش ، سختی، ابعاد و میزان رطوبت از تفاوت هایی برخوردار می باشند و این مواردی می باشند که می بایست در زمان انتخاب نوع سنگ شکن مورد توجه قرار گیرد. پیگمنت گل ماش در دو نوع ابوموسی و محلات تولید می شود، به عنوان یکی از معدود پیگمنت های پرکاربرد در صنایع رنگ و رزین و یکی از پر مصرف ترین انواع پیگمنت صنایع آرایشی - بهداشتی به شمار می روند. مناسب ترین قیمت پودر تالک با کیفیت ممتاز را از طریق این سایت می توانید جویا شوید . لازم به ذکر است تمامی چکشهای دستگاه Rock on Rock از جنستنگستن کارباید بوده و روتور که حیاتی ترین قسمت ریز شکن سانتریفیوژ می باشد از Hardox 400 تهیه شده است. 

https://poodrsang.ir/category/پودر-کربنات-کلسیم/

 

به اینصورت که گردش قطعاتی دوار که روتور و چکش نام دارند ، مواد تحت تاثیر ضربات مکانیکی می باشدبعد از وارد شدن ضربات سنگ ها به سندان هدایت می شوند و به بستر شنی می ریزند و به اصطلاح ضربه می گیرند. تصور می شود جزیره ای که امروزه با نام «هاوایی» شناخته می شود، بین ۳۰۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰۰ سال قدمت داشته باشد. زدن رنگ روی دیوار با قلتک و نقاشی ساختمان با قلممو به تخصص نیاز دارد تا بتوان به رنگی یکدست رسید. میزان جذب روغن توسط رنگدانه گل ماش، 25 تا 35 میلی لیتر در 100 گرم ماده معدنی است. خرید پودر سنگ :مواد معدنی دارای نقش قابل توجهی در زندگی انسان بخصوص به منظور تولید محصولات مختلف می باشند. سنگ هایی همچون سنگ آهن، کوارتزیت و کلینکر که سختی زیادی دارند و فرساینده می باشند، به سادگی به وسیله این سنگ شکن خرد می شوند.سنگ شکن فکی از دو فک برخوردار می باشد که یکی از آن ها ثابت و دیگری متحرک می باشد که سنگ ها با قرار گرفتن بین این دو فک خرد می گردد. یشمی در ترکیب رنگ نقاشی ساختمان، این طیف یکی از گزینههای محبوب است. 

از ترکیب رنگ زرد و مقداری سفید، به ترکیب رنگ لیمویی خواهیم رسید. ۱۰٫ از نظر نصب به مراتب آسانتر و راحتتر از سنگهاي طبيعي ميتوانند نصب شوند. همچنین باید در نظر داشت که سنگ شکن های غلطکی از نظر تعداد غلتک بسیار متنوع هستند. برای ساخت این رنگ، قرمز پررنگ و زرد و آبی را باید با هم ترکیب کرد. برای ترمیم سطحی و از بین بردن خط و خش یا خوردگیها بتونه چوب لازم و ضروری است، فقط باید بدانید که چطور از بتونه چوب استفاده کنید. میز تلویزیون صنایع چوب قائم مدل K7 طراحی کلاسیکی دارد و میتوانید آن را با اکثر مبلمانهای خانگی هماهنگ کنید. حتی اگر مقدار کمی آب به زیر ام دی اف نفوذ کند باعث ایجاد برآمدگی روی سطح چوب میشود. اگر به بنفش روشن، مقداری رنگ مشکی اضافه کنیم، رنگ بادمجانی ساخته میشود. اگر به آبی روشن، مقداری سیاه اضافه کنیم، ترکیب رنگ آبی نفتی پدیدار خواهد شد. اگر به رنگ سفید، مقدار زیادی سیاه اضافه کنید، به ترکیب طوسی سیر میرسید. اگر مقداری رنگ جلا به پودر بژ اضافه کنیم، به این ترکیب رنگ میرسیم. اگر میخواهید به ترکیب رنگ آجری برسید، در یک پالت، رنگ قرمز، صورتی و نارنجی را با هم ترکیب کنید.

برای ساخت ترکیب رنگ نسکافهای، شما به رنگهای سفید، قرمز، مشکی و گلماشی نیاز دارد. سبز و قرمز را که با هم ترکیب کنید، به ترکیب رنگ فندقی میرسید. از ترکیب رنگ آبی و قرمز، ترکیب رنگ بنفش ایجاد میشود. عموماً با ترکیب رنگ آبی آسمانی و سیاه، میتوان به ترکیب رنگ زرشکی دست پیدا کرد. در ترکیب رنگ نقاشی ساختمان همچنین میتوان با ترکیب رنگ قرمز، گلماشی، قهوهای و زرد هم به ترکیب رنگ شکلاتی دست پیدا کرد. در ترکیب رنگ نقاشی ساختمان، رنگ خردلی گزینهای برای فضاهای نورگیر است. اگر در ترکیب رنگ نقاشی ساختمان، به رنگ زرد، مقداری رنگ نارنجی هم اضافه کنید، به ترکیب زرد پررنگ میرسید. اگر پودر آلومینیوم در نزدیکی شماست، یک رنگ قرمز هم تهیه کنید و با ترکیب آنها به ترکیب رنگ پوست پیازی برسید. جاذب چربی و رطوبت پوست بدن و نرم کننده قوی. گزارش کارایی سنگ شکن سنگ کاراناتاکاگزارش پروژه آماده در سنگ شکن سنگ پرتوریا dumprock چه ماشین آلات مورد استفاده برای شن و ماسه سنگ است شن و ماسه تولید کننده دستگاه های سنگ شکن در هند. پودر سنگ چه کاربردهایی دارد؟

روش های از بین بردن نشت لوله آب در منزل

 

روش های از بین بردن نشت لوله آب در منزل

رفع نشتی لوله آب در ساختمان در تاسسیات دنا

نشت لوله آب یکی از اتفاقاتی است که ممکن است برای همه اتفاق بیفتد. اگر زود متوجه نشت لوله ها شوید به راحتی می توانید مشکل را برطرف کنید. همچنین می توانید از وارد شدن آسیب به خانه و افزایش قبض آب جلوگیری کنید. اما اگر متوجه نشتی لوله های آب نشوید ممکن است دچار دردسر شوید چرا که ممکن است مجبور شوید برای رفع نشتی لوله آب زمان و هزینه ی زیادی مصرف کنید. تاسیسات دنا دراین مقاله درباره ی از بین بردن و رفع نشتی لوله های آب صحبت کرده است.

نشتی لوله ها را چگونه تشخیص دهیم؟

نشتی لوله های آب ممکن است به دو صورت پنهان و آشکار باشند. در نشتی آشکار به راحتی می توان مشکل را برطرف کرد و به هزینه و زمان زیادی نیاز نخواهد بود. نشتی آشکار مانند چکه کردن شیرهای حمام، دستشویی و آشپزخانه و…است. اما در روش نشتی پنهان به سادگی نمی توان نشتی لوله ها را پیدا کرد. بنابراین ممکن است آسیب هایی به ساختمان وارد شود. امروزه دستگاه های زیادی برای تشخیص نشتی لوله آب و از بین بردن نشتی لوله آب وجود دارد که با استفاده از آن ها به راحتی می توان نشتی لوله ها را رفع کرد. نشانه هایی وجود دارند که اگر شما با آن ها روبرو شدید می توانید نشتی لوله ها را تشخیص دهید. این نشانه ها عبارتند از:

  1. اگر لوله ها دچار نشتی زیادی شوند مبلغ قبض آب شما قطعا بالا خواهد رفت.
  2. چنانچه لوله ها نشتی داشته باشند، در قسمت نشت لوله می توان قارچ یا کپک هایی به دیوار را مشاهده کرد.
  3. افت فشار آب می تواند یکی دیگر از علائم نشتی لوله آب باشد.
  4. تشخیص نشت لوله آب از ارقام کنتور آب
  5. نم کشیدن دیوار نیز می تواند نشانه ی نشتی لوله ها باشد.

چنانچه با هر یک از موارد گفته شده در بالا روبرو شدید حتما برای از بین بردن و نشت یاب اصفهان اقدام کنید.

تشخیص دادن ترکیدگی لوله فاضلاب

هرگاه مبلغ قبض آب شما به صورت ناگهانی افزایش زیادی داشت، باید متوجه شوید که لوله های منزل شما دچار نشتی شده اند و باید برای رفع نشتی لوله آب ( Fixing the water pipe leak ) اقدام کنید. یکی دیگر از راه هایی که با استفاده از آن می توان متوجه نشتی لوله ها شد توجه کردن به ارقام کنتور است. در این روش می توانید تمامی شیرهای آب منزل خود را ببندید و مطمئن شوید که هیچ شیر آبی باز نیست سپس به سراغ کنتور آب بروید. اگر زمانی که همه ی شیرهای آب بسته هستند باز هم مثلث داخل کنتور حرکت می کرد پس حتما لوله های منزل شما دچار نشتی شده اند و باید برای  اقدام کنید. یکی دیگر از روش هایی که با استفاده از آن می توان نشتی لوله ها را تشخیص داد این است که یکی از دیوارهای منزل شما نم کشیده باشد یا دچار کپک و قارچ شده باشد. بنابراین می توانید خیلی سریع برای از بین بردن نشتی لوله های آب اقدام کنید. البته باید توجه داشته باشید که کپک و قارچ روی دیوار حمام نمی تواند نشانه ی نشتی لوله ها باشد. برای رفع نشتی آب و باز کردن لوله در اصفهان به صورت شبانه روزی  می توانبد به متخصصین ما در تاسیسات دنا مراجعه کنید.

از بین بردن و رفع نشتی لوله آب

در این قسمت از مقاله قصد داریم درباره ی روش های از بین بردن نشتی لوله آب صحبت کنیم. یکی از آشکارترین نشتی لوله ها، چکه کردن شیر آب است. چکه کردن شیر آب اکثرا به خاطر خرابی واشر می باشد. اگر شما ابزار کافی در منزل داشته باشید می توانید به راحتی دسته ی شیر را باز کرده و واشر را عوض کنید. البته قبل از بازکردن شیر حتما باید توجه داشته باشید که شیر اصلی آب را ببندید تا با خیال راحت بتوانید دسته ی شیر را باز کنید. تعویض واشر، کار بسیار راحتی می باشد و شما به آسانی می توانید مشکل چکه کردن شیر را برطرف کنید. یکی دیگر از نشتی هایی که ممکن است با آن مواجه شوید، نشت لوله آب شوفاژ است. نشتی لوله های شوفاژ می تواند به دلایل مختلفی چون جنس نامناسب لوله ها، فرسودگی و زنگ زدگی لوله ها و… باشد. این نوع نشتی را می توان از پیدا شدن لکه های زرد رنگ روی دیوار متوجه شد. البته بهتر است بگوئیم که تشخیص و رفع نشتی لوله آب در شوفاژ کار آسانی نیست و شما برای این کار حتما باید به متخصص مراجعه کنید. افراد متخصص در زمینه ی تشخیص و رفع نشتی لوله آب معمولا از دستگاه های تشخیص و دوربین مداربسته حرارتی استفاده می کنند. پس از تشخیص دادن ترکیدگی لوله ها ممکن است مجبور به تعویض لوله ها شوید. نشت توالت نیز یکی از نشتی هایی است که باید خیلی زود رفع شود چرا که ممکن است ضررهای زیادی به شما وارد کند. اگر به نشتی سیفون مشکوک شدید بهتر است چند قطره رنگ را داخل کاسه ی سیفون بریزید و مدتی صبر کنید، اگر پس از مدتی کاسه ی توالت رنگی شد پس حتما سیفون نشتی دارد. برای رفع این کار می توانید از یک متخصص کمک بگیرید.

 از گذشته تا به امروز: روش های از بین بردن و رفع نشتی لوله آب

از گذشته تا به امروز روش های متفاوتی برای رفع نشتی لوله های آب استفاده می شده است. در گذشته برای پیدا کردن نشتی لوله ها یک متخصص طبق علائم و نشانه هایی که مشاهده می کرد چندین جای خانه را که مشکوک بود تخریب می کرد تا نشتی اصلی لوله را پیدا کند. یکی از بزرگ ترین معایب این روش، تخریب خانه بود که صاحب خانه را مجبور به پرداخت هزینه های زیادی می کرد و به همین دلیل است که امروزه دیگر از این روش استفاده نمی شود. با پیشرفت تکنولوژی دیگر نشت یابی با تخریب خانه انجام نمی شود و برای این کار از دستگاه های جدید استفاده می شود. یکی از دستگاه هایی که با استفاده از آن می توان نشتی و ترکیدگی لوله آب را متوجه شد، دستگاه صوتی است. دستگاه صوتی با استفاده از امواج صوتی کار می کند. با استفاده از این دستگاه می توان امواج صوتی که توسط حرکت آب در لوله ها ایجاد می شود را شناسایی کرد و به راحتی نشتی لوله ها را مشخص کرد. این دستگاه بسیار دقیق می باشد؛ به طوری که می توان سوراخ های ریز را نیز با دستگاه صوتی مشخص کرد. یکی از معایب استفاده از دستگاه صوتی این است که تنها تا عمق چهل متری را می تواند به صورت دقیق مشخص کند و اگر عمق بیشتر شود دقت دستگاه صوتی کم می‌شود. یکی دیگر از دستگاه هایی که با استفاده از آن می توان نشت لوله را متوجه شد دستگاه مادون قرمز است. دستگاه مادون قرمز می تواند نشت لوله ها را مشخص کند. دستگاه مادون قرمز برخلاف دستگاه صوتی می تواند نشت لوله در اعماق زیاد را هم شناسایی کند. به غیر از دو دستگاه گفته شده در بالا، دستگاه های دیگری نیز وجود دارد که برای تشخیص نشت لوله از آن ها استفاده می شود. این دستگاه ها عبارتند از:

  • دستگاه تصویر برداری حرارتی
  • دستگاه رطوبت سنج ( hygrometer)
  • دوربین آندوسکوپی

بهتر است بدانید هر روش مزیت و معایبی دارد که تنها یک متخصص در زمینه ی نشت یابی لوله متوجه خواهد شد که کدام دستگاه برای شما کاربرد بیشتری دارد.

نکاتی برای جلوگیری از یخ زدگی لوله ها در زمستان سیبری

 

لوله های آب یخ زده در هوای بسیار سرد زمستانی یک خطر جدی است. هنگامی که آب در یک لوله یخ می زند، منبسط می شود و می تواند فشار بیش از 2000 پوند در هر اینچ مربع را وارد کند. این برای ترکیدن تقریباً هر لوله کافی است زیرا جایی برای انبساط یخ وجود ندارد. به همین دلیل جلوگیری از یخ زدگی لوله های آب بسیار مهم است. ترکیدگی لوله می تواند یک بمب ساعتی باشد. اول، چون آب یخ زده می تواند لوله را به طور کامل مسدود کند، ممکن است اصلاً نشتی وجود نداشته باشد - تا زمانی که برف شروع به آب شدن کند، در این مرحله شما در آستانه یک سیل بزرگ هستید. موارد زیادی وجود دارد که صاحبان خانه سعی می کنند برای چند هفته تعطیلات در هوای گرم از زمستان سرد فرار کنند، اما با صدها هزار دلار خسارت آبی که دیوارها، سقف ها و کف ها را تخریب کرده است، به خانه بازگردند.

نکاتی برای جلوگیری

چند کار وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از بروز مجدد مشکل یخ زدگی لوله ها انجام دهید: اجازه دهید در سردترین زمان‌ها شیر آب چکه کند. جریان مداوم آب از یخ زدن لوله ها جلوگیری می کند. هیچ کس نمی خواهد آب را هدر دهد، اما بهتر از مقابله با ترکیدگی لوله است. ترکیدگی لوله می تواند به راحتی چند صد گالن آب در ساعت بریزد. درهای کابینت را باز کنید تا هوای گرم  از اتاق به لوله های داخل کابینت برسد. این اغلب برای جلوگیری از یخ زدن لوله های آشپزخانه در سردترین شب ها کافی است. لوله مشکل دار را با نوار حرارتی الکتریکی بپیچید و وقتی هوا بسیار سرد است آن را به برق وصل کنید. لوله های مشکل دار را با پوشش عایق فوم عایق بندی کنید، به خصوص آنهایی که از فضاهای گرم نشده عبور می کنند. اما به یاد داشته باشید که عایق فقط انتقال گرما را کند می کند و اگر هوای اطراف به اندازه کافی سرد باشد از یخ زدن لوله جلوگیری نمی کند. میتوانید از عایق الاستومری استفاده کنید. یک بخاری دائمی نصب کنید تا نواحی دارای لوله را بالاتر از نقطه انجماد نگه دارید. به عنوان مثال، یک زیرزمین یا گاراژ گرم نشده را می توان با یک بخاری تخته پایه دائمی نصب کرد تا دما را بالاتر از صفر نگه دارد. با این حال، از بخاری های قابل حمل استفاده نکنید، که هرگز نباید بدون مراقبت رها شوند. شیلنگ‌های باغچه متصل به شیرآلات فضای باز (شلنگ‌های شلنگ یا قلاب‌ها) را بردارید. اگر شیر از نوع ضد یخ نیست، با بستن آب ورودی به شیر آب داخل خانه و خالی کردن قسمت بیرونی لوله و شیر، لوله ها را زمستانی کنید. لوله های آب یخ زده در هوای بسیار سرد زمستانی یک خطر جدی هستند. هنگامی که آب در یک لوله یخ می زند، منبسط می شود و می تواند فشار بیش از ۲۰۰۰ پوند در هر اینچ مربع را وارد کند. این برای پاره شدن تقریباً هر لوله کافی است زیرا جایی برای انبساط یخ وجود ندارد. به همین علت جلوگیری از یخ زدن لوله های آب امری مهم است. یک لوله پاره شده می تواند یک بمب ساعتی باشد. در ابتدا، ممکن است اصلاً نشتی وجود نداشته باشد، زیرا آب یخ زده می تواند به طور کامل لوله را مسدود کند - تا زمانی که یخ شروع به آب شدن کند، در این مرحله شما در آستانه یک سیل بزرگ هستید. موارد زیادی وجود دارد که صاحبان خانه سعی می کنند برای چند هفته تعطیلات در یک آب و هوای گرم از زمستان سرد فرار کنند و تنها به خانه ای برگردند که ده ها هزار دلار خسارت ناشی از آبی که دیوارها، سقف ها و طبقات را ویران کرده است، خورده باشد.

لوله‌ها زمانی که در این مکان ها قرار دارند بیشتر مستعد یخ زدگی هستند:

  • در یک دیوار بیرونی که در معرض دمای انجماد بیرونی است
  • در کابینت زیر سینک (مخصوصاً زمانی که در نزدیکی دیوار بیرونی قرار دارد)
  • در یک فضای خزیدن گرم نشده یا زیرزمین
  • در نزدیکی شیرهای بیرونی (شلنگ های شیلنگ) که برای اتصال شیلنگ های باغ استفاده می شود

  اگر لوله شما یخ زده است اما هنوز پاره نشده است، باید فورا آن را آب کنید. بسته به محل قرارگیری لوله یخ زده، چند تکنیک ذوب وجود دارد که باید امتحان کنید.

تعیین محل لوله آب منجمد

یک لوله یخ زده که هنوز ترکیده نشده است، اغلب خود را در یک شیر آب نشان می دهد. وقتی در هوای بسیار سرد شیر آب را باز می‌کنید و آب از آن خارج نمی‌شود یا تا حدی کاهش می‌یابد، احتمال زیادی وجود دارد که لوله با یخ در جایی از خط مسدود شده باشد. وقت آن است که اقدام فوری انجام دهید. آب شیر آب را به صورت موضعی یا در شیر اصلی قطع آب خانه ببندید. شیری که توسط لوله یخ زده تامین می شود را باز کنید. حتی اگر نمی دانید انسداد کجاست این کار را انجام دهید. لوله یخ زده را شناسایی کنید و انسداد را پیدا کنید. لوله را از شیر آب به سمت جایی که از قسمت های سرد مانند دیوار بیرونی یا فضای خزنده گرم نشده عبور می کند، دنبال کنید. به دنبال مناطقی از لوله باشید که یخ دارند. همچنین ممکن است کمی برجسته یا دارای ترک باشد.  

نحوه ذوب لوله بستگی به محل قرارگیری آن دارد:

چگونه یک لوله یخ زده را در داخل دیوار ذوب کنیم

وقتی متوجه می‌شوید که لوله‌ای که یخ زده است اما هنوز نترکیده است، که در پشت سطح دیوار یا سقف قرار دارد، چالشی پیش روی شماست.

حرارت را بالا ببرید

گرمای خانه را زیاد کنید و منتظر بمانید. اگر مشکوک هستید که لوله در داخل دیوار داخل کابینت پایه حمام یا سینک آشپزخانه یا روشویی است، حتماً درب کابینت را باز کنید تا گرما به دیوار برسد. نکته: اگر انتظار هوای سرد برای چند روز دارید، گرما را قبل و در طول موج سرما حفظ کنید. کمی گرم بودن (و قبض گرمایش بیشتر) بهتر از داشتن لوله های یخ زده پشت دیوار و تعمیرات پرهزینه است.

دیوار را باز کن

اگر خیلی نگران هستید که ترکیدگی لوله قریب الوقوع باشد، بخشی از دیوار یا سقف را برای دسترسی به بخش یخ زده لوله برش دهید، سپس لوله را طوری آب کنید که گویی یک لوله در معرض دید است.

نحوه ذوب یک لوله یخ زده در فضای باز

اگر لوله یخ زده در معرض باشد، مثلاً ممکن است در یک زیرزمین یا گاراژ ناتمام وجود داشته باشد، چندین گزینه برای ذوب آن دارید. از هر روشی که استفاده می کنید، لوله را از سمت شیر ​​آب به سمت ناحیه یخ زده گرم کنید. این اجازه می دهد تا آب با ذوب شدن یخ به بیرون جریان یابد.

سشوار را امتحان کنید

این معمولا ساده ترین و مطمئن ترین راه برای آب کردن لوله است. اگر لوله به دیوار نزدیک است، یک ورق کوکی را پشت لوله قرار دهید تا به تابش گرما به پشت لوله کمک کند.

یک بخاری قابل حمل راه اندازی کنید

یک بخاری کوچک و قدرتمند برای گرم کردن لوله‌های زیر آشپزخانه یا کابینت روشویی عالی عمل می‌کند. بخاری را روی قسمت یخ زده لوله هدایت کنید. هنگام گرم کردن لوله حتما مراقب بخاری باشید.

از نوار حرارتی الکتریکی استفاده کنید

نوار حرارتی یک نوار روبان مانند است که حاوی عناصر گرمایش الکتریکی است. آن را دور لوله ای که می خواهید گرم کنید بپیچید و آن را به دیوار وصل کنید. دمای نوار با ترموستات کنترل می شود. همچنین می توان از نوار حرارتی برای جلوگیری از یخ زدن لوله ها در مناطق بحرانی استفاده کرد. می توانید نوار حرارتی را روی لوله بگذارید و فقط در صورت نیاز آن را وصل کنید. از شمع وارمر استفاده کنید در صورتی که در اطراف لوله فضایی برای روشن کردن شمع وارمر وجود دارد از این شمع ها برای ایجاد گرما استفاده کنید. منبع: وبلاگ الموت تهویه   

حضانت فرزندان دختر و پسر بعد از طلاق

 

زمانی که مرد و زنی با هم ازدواج می کنند ممکن است فرزندانی را به دنیا بیاورند اما اگر بعد از بچه دار شدن تصمیم به جدایی بگیرند حضانت فرزند آن ها با پدر است یا مادر؟ در این مقاله از وکیل شیراز قصد داریم درباره ی حضانت فرزند بعد از طلاق صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

حضانت فرزندان بعد از طلاق والدین

خانواده یکی از اصلی ترین ارکان اساسی جامعه است. گاهی ممکن است به دلایل مختلفی والدین تصمیم به جدایی از همدیگر بگیرند. طلاق می تواند تاثیر مهمی بر آینده ی فرزندان داشته باشد، بنابراین حضانت فرزند بعد از طلاق یکی از مهم ترین مسائلی است که قانون های محکمی برای آن در نظر گرفته شده است. به طور کلی می توان گفت حضانت به معنای سرپرستی است. سرپرستی فرزندان هم یک حق و هم یک وظیفه به گردن والدین است که هیچ کدام حق ندارند در این زمینه کوتاهی کنند. حضانت فرزندان بعد از طلاق بسته به سن فرزند و شرایط والدین، به یکی از آن ها تعلق می گیرد که در ادامه بیشتر به توضیح این مسئله می پردازیم.

حضانت فرزند تا چند سالگی با مادر است؟

طبق قانون های وضع شده در کشور ما، حضانت فرزندان تا سن هفت سالگی با مادرشان است و پس از هفت سالگی حضانت فرزند با پدر است. چنانچه بعد از هفت سالگی مادر بتواند در دادگاه ثابت کند که به دلیل خاصی ( مانند اعتیاد، بیماری های اعصاب و…) پدر صلاحیت سرپرستی از فرزندان را ندارد، دادگاه پس از بررسی و تحقیق درباره ی این موضوع تصمیم اصلی را در مورد حضانت فرزند می گیرد. همچنین اگر مادر شرایطی داشته باشد که دادگاه تشخیص دهد مادر صلاحیت حضانت فرزند را ندارد بنابراین حق حضانت فرزند از او گرفته می شود. به عنوان مثال اگر مادر اعتیاد داشته باشد یا دچار بیماری های روانی باشد و یا اینکه مجددا ازدواج کرده باشد، دیگر حق حضانت فرزند با او نیست.

حضانت فرزندان بالای هجده سال با کیست؟

در مطالب بالا گفته شد که حضانت فرزندان تا هفت سالگی با مادر است و از هفت سالگی تا سن بلوغ به عهده ی پدر است. پس از هجده سالگی به دلیل اینکه فرزند کاملا به بلوغ فکری رسیده است، خود باید تصمیم بگیرد که با پدر زندگی کند یا با مادر. دادگاه نیز کاملا به نظر او احترام می گذارد، بنابراین فرزند بالای هجده سال کاملا از دایره حضانت خارج می شود.

حضانت فرزند دختر بعد از طلاق با کیست؟

همان که در مطالب بالا گفته شد حضانت فرزندان تا سن هفت سالگی با مادر است. اگر کودک میان زوج طلاق گرفته دختر باشد، حضانت او تا سن هفت سالگی به مادر سپرده می شود. از سن هفت سالگی تا رسیدن کودک به سن بلوغ (یعنی سن نه سالگی) حضانت فرزند با پدر است. زمانی که کودک دختر به سن نه سالگی رسید حضانت او بر اساس انتخاب دختر و صلاح دید دادگاه مشخص می شود. البته حضانت فرزند دختر بعد از نه سالگی به هر کسی داده شود خرج او با پدر است.

حضانت فرزند پسر بعد از طلاق با کیست؟

به طور کلی می توان گفت دوران نوزادی تا سن هفت سالگی یکی از دوران مهم زندگی کودک است چرا که شخصیت روانی او در این دوران شکل می گیرد. بنابراین فرزند پسر در این دوره نیاز زیادی به مادر دارد. حضانت فرزند پسر از دوران نوزادی تا هفت سالگی به عهده ی مادر است. وقتی فرزند پسر به سن هفت سالگی رسید، از سن هفت سالگی تا سن بلوغ (پانزده سالگی) حضانت فرزند پسر به پدر داده می شود.

مدل تعالی سازمانی

 

هفت کاری که برای موفقیت طرح کسب و کار باید انجام دهید

حاکمیت شرکتی همچنین، ساختاری را فراهم می کند که از طریق آن اهداف شرکت تعیین شده و ابزار دستیابی به این اهداف و نظارت بر عملکرد تعیین می شود. شما باید با ترسیم چشم اندازی برای کسب و کار خود تعیین کنید که در یکسال، سه سال یا پنج سال آینده در پی رسیدن به کجا هستید. وی با تاکید بر اینکه به نظر میرسد برخی به این نتیجه رسیدهاند که اقتصاد دیجیتال باید محدود شود، گفت: جدا از ماجرای مالیات و بیمه، امروز با قوانین نانوشته روبرو هستیم. ولی الان قوانین نانوشتهای وجود دارد که باید محدود شویم. یک روز نمیشود کامنت بگذاریم، یک روز دسترسی به استوری محدود است و یک روز پست گذاشتن مشکل دارد. طرح ناب سریع تر، آسان تر و کارآمد تر از یک طرح کسب و کار رسمی است چرا که شامل خلاصه، توصیف و جزئیات پس زمینه ای که شما و شرکا، یا کارکنانتان از قبل می دانید نمی شود. چگونه میتوانیم یک تحلیلگر کسب و کار باشیم؟ در ادامه برای انتخاب بهترین مشاور مدیریت کسب و کار با ما باشید… الفت نسبت گفت: امروز دیگر نمیتوانم بگویم امیدوارم وضعیت بهتر میشود نکته این است که اصلا قادر نیستیم وضعیت فعلی را مدیریت کنیم چرا که در قانون به صورت شفاف در مورد نحوه جبران خسارت اختلالاتی که به وجود می آید صحبت نشده در نتیجه همه چیز به ضرر خدماتگیرنده است.  

به عبارت دیگر کسب و بهبود مهارتهای حیاتی مدیریت با صرف کمترین زمان همیشه برای مدیران آرزویی دور از دسترس بوده است. دکتر ناصر باقریمقدم با بیان اینکه مهاجرت نخبگان وجود دارد، گفت: این امر قابل کتمان نیست و ما بررسیهایی انجام دادیم که ببینیم دلایل خروج نخبگان از کشور چیست و این بررسیها نشان داد که عمده دلایل آن "تصور آینده" و "نبود شغل" مناسب و همچنین فراهم نبودن زیر ساختهای زندگی بوده است. از یک سو میگویند اینستاگرام فیلتر نیست اما از سوی دیگر وضع اختلالات در این بشکه قابل کتمان نیست. از سوی دیگر در دولت سیزدهم، دیوان عدالت اداری رای داد که اپراتورها باید جریمه شوند چون خاطی هستند با این حال همچنان کلابهاوس فیلتر است . این در حالی است که هیچ جایگزینی برای اینستاگرام در نمونه داخلی نداریم .آقایان وزارت ارتباطات در صدا و سیما از دستاوردها صحبت میکننداما مردم چیزی دیگر را میبینند. مرکز مشاوره گروه کلید با هدف ارائه راهکار جامع برای کارآفرینان ایجاد شده است و خدمات مورد نیاز کارآفرینان را با اطمینان از کیفیت و هزینه در اختیار آنها قرار می دهد. نتایج این پژوهش میتواند موجب بسط مبانی نظری پژوهشهای گذشته در ارتباط با هزینه بدهی در کشورهای در حال توسعه از جمله ایران شود.

یعنی اگر ارتباطات سیاسی شرکتها افزایش یابد، هزینه بدهی کاهش خواهد یافت. کارکنان وزارت ارتباطات میدانند تست سرعت سنج می تواند نت داخلی را بسنجد و تمام. یا اختلالات دور از چشم وزیر رخ می دهد یا در حالت دوم میدانند اختلال از کجاست و اقدامی نمیکنند که هر دو وضعیت فاجعه بار است. وی گفت: شما گزارش وزیر را نگاه کنید تست سرعت داخلی استناد میکند در حالی که مدیرعامل یکی از اپراتورها رسما اعلام کرد بیش از هشتاد درصد پهنای باند ما بین المللی است. یک طرح کسب و کار به شما کمک میکند تا مراحل بعدی کسب و کارتان را به طور واضح شناسایی کنید؛ حتی اگر به سرمایه گذار هم برای کسب و کارتان نیاز نداشته باشید. یک کسبوکار عالی، مشکلات مشتری را حل میکند. در ادامه سینا تفنگچی کارشناس آی.تی نیز گفت: ما با مشکلات واقعی در فضای مجازی روبرو هستیم و مهمترین مشکل ما نیز توهم دانایی در مسئولان کنونی است. معمولا برای سه سال اولیه ی شرکت است. هدف از تدوین طرح کسب و کا، معمولا ارائه مستنداتی به سرمایهگذار است. طالب تاکید کرد: از کسانی که ۲۱ سال است فروشگاه اینترنتی دارند بپرسید چرا اینقدر قطعی داریم؟ عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاههای اینترنتی شهر تهران گفت: متاسفانه اختلال اینترنت ضربات جبران ناپذیری را به کسب و کارهای مجازی زده است.

وی گفت: قانون نوشته شده در این بخش همان طرح صیانت بود که کنار گذاشته شد اما الان به صورت نانوشته برخی اشخاص عقیده دارند باید ترمز این رشد کشیده شود و از این جا به بعد، به جای توسعه در کسب و کارها، وضعیت موجود را حفظ کنیم.حالا این را با کشورهای همجوار مانند ترکیه و امارات مقایسه کنیم تا ببینیم سرمایه گذاری و انرژی آنها چقدر است. پارادایمی که در بالا اشاره شد، اگرچه در ارتباط با مشاوران کهنه کار و صاحب نظر در سمت مشاوره سازمان های بزرگ مصادیق عینی داشته، اما در خصوص هسته های کارآفرین، استارتاپ ها و SMEها وضعیت به گونه ای کاملاً متفاوت است. با این وجود لزوم کسب و کار های همچون تولید کننده ، تامین کننده ، عرضه کننده و خدماتی به عنوان کسب و کار های زیربنایی برای حفظ و پویایی اقتصاد الزامی است و ما شاهد مبادلات نقدینگی قابل توجه در این بخش کسب و کار نسبت به کسب و کار های مجازی می باشیم . به ماجرای فیلترینگ کلاب هاوس نگاه کنید. ما قبلا بحث فیلترینگ و بستن کسب و کارها را داشتیم. اشخاص با تجربه کمتر چون مرگ کسی را ندیده ­اند گمان می­ کنند عمر جاودان است! 

https://www.narbonbd.com/efqm-2020/

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 صفحه بعد