x تبلیغات
نتیران

تهیه بهترین انواع تقویم رومیزی 1402 از ایران امروز

 

تقویم رومیزی جدا از اینکه می تواند به میز کار شما یک ظاهر خوب و شیک ببخشد، برگه های زیادی نیز در اختیار شما قرار می دهد تا برای یادداشت موارد کوچک از آنها بهره ببرید. عموما از این تقویم ها به عنوان یک محصول تبلیغاتی نیز استفاده می شود. لذا کسب و کارها می توانند توضیحات محصولات خود را در مابین صفحات آن درج نمایند. این محصول تبلیغاتی به میز کارها ظاهر لوکس و قشنگی می دهد از همین رو افراد زیادی از آن بهره می برند.

آن دسته از تقویم ها را می توان بهترین تقویم رومیزی ۱۴۰۲ دانست که هم از لحاظ طراحی و هم از لحاظ تبلیغات مورد توجه سایرین قرار گیرند. البته باید در نظر داشته باشید که این محصولات باید تمام ویژگی های تقویم را دارا باشند.

طراحی بروز تقویم های رومیزی:

قطعا شما نیز قبول دارید که تقویم های رومیزی در زندگی افراد تاثیر بسزایی دارند. به همین دلیل نمونه های متفاوتی از آنان داخل بازار وجود دارند. شرکت های چاپ تقویم برای اینکه از این مورد برای تبلیغات استفاده نمایند، از ایده های ناب بهره می برند. لذا می توان مشاهده نمود که نمونه های طراحی شده کاملا بروز و زیبا می باشند. با کمی دقت متوجه می شوید که تقویم های رومیزی اغلب به صورت ایستاده هستند. اما آنچه که باعث ایجاد تفاوت بین این تقویم ها می شود طراحی تقویم رومیزی متفاوت، اندازه و کیفیت چاپ است. اگر یک تقویم رومیزی مدرن نیاز داشته باشید بهتر است تا از نمونه های سیمی بهره ببرید. این موارد دارای ویژگی های خوبی می باشند. به طور مثال شما به راحتی خواهید توانست که برگه های آنها را جابجا و تغییر دهید.

البته در نظر داشته باشید که در برخی از انواع تقویم رومیزی، صفحات بسیار زیبا و لوکس طراحی شده اند که بیشتر جنبه تزیینی دارند. اما به صورت کلی باید دقت نمایید که تقویم شما با هر نوع طراحی می بایست اطلاعات کافی و لازم را در خصوص ماه ها، روزها، هفته ها، تعطیلی ها و ...  در خود داشته باشد. از سوی دیگر در طراحی آن نیز باید از رنگ بندی های متفاوت و جذابی استفاده نمود.

تقویم رومیزی 1402 برای اینکه به خوبی استوار باقی بماند، لازم است تا از پایه های مستحکم بهره ببرد. به همین خاطر در طراحی پایه از ترکیب کارتون کلفت و سلفون استفاده می شود. عموما شرکت های چاپ، رنگ پایه را با توجه به رنگ تقویم در نظر می گیرند تا زیبایی آن دو چندان شود. در نظر داشته باشید که سایز تقویم و برگه های آن باید به نحوی باشد که بتوان اطلاعات مهم را در آن درج کرد. عموما برای اینکه تقویم ها زیبایی ظاهری بهتری داشته باشند در داخل آنان از اشعار و سخنان گهربار نیز استفاده می شود.

خدمات مرتبط با چاپ تقویم رومیزی 1402

چاپ تقویم رومیزی 1402 از آن دسته سفارش هایی می باشد که امروزه افراد زیادی را به سمت خود جلب نموده است. عموما اینگونه تقویم ها بر اساس نیاز مشتری و نظر آنها طراحی می شوند و برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین باید در نظر داشته باشید که چاپ تقویم رومیزی 1402 به صورت اختصاصی نیز انجام می شود. در این شرایط کل پروسه از طراحی تا چاپ بر عهده شرکت طراحی خواهد بود.

چاپ تقویم رومیزی تبلیغاتی و انواع تقویم رومیزی خاص در مراکز چاپ تخصصی انجام می شود. این موارد نیاز به مهارت و تخصص دارند.

خرید و چاپ تقویم در ایران امروز

یکی از شرکت های معتبری که امروزه انواع تقویم رومیزی ارزان 1402 را چاپ و برای فروش ارائه می دهد، "ایران امروز" می باشد. این شرکت سفارش چاپ تقویم رومیزی 1402 را بر اساس سلیقه مشتری قبول کرده و انجام می دهد. باید در نظر داشته باشید که قیمت تقویم رومیزی 1402 ایران امروز  بسیار مقرون به صرفه می باشد. از همین رو افرادی که می خواهند از خدمات تخصصی و با کیفیت بالا استفاده نمایند، سفارش خود را به این مرکز می سپارند.

در این مرکز فروش تقویم رومیزی، شما می توانید انواع تقویم ها را با طرح بندی و سایز بندی های متفاوت مشاهده نمایید که همگی قیمت خوب و مناسبی دارند. از همین رو تهیه این موارد بسیار مقرون به صرفه است. همچنین باید توجه داشته باشید که کیفیت تمام محصولات ارائه شده تضمینی است. طراحان این مجموعه همگی دارای ایده های ناب هستند. از همین رو طرح های ارائه شده، زیبا و خاص می باشند. این مرکز می تواند هر میزان سررسید و تقویم را با توجه به نیاز مشتریان چاپ و در زمان مقرر ارائه دهد.

باید توجه داشته باشید که سفارش چاپ تقویم رومیزی و سررسید هم اکنون در ایران امروز به صورت اینترنتی و از طریق سایت می باشد. لذا مشتریان و خریداران می توانند از هر کجای ایران عزیز وارد سایت این مرکز شده و با مشاهده طرح های مختلف، رنگبندی های آنان، قیمت و ... سفارش خود را ثبت کنند.

5 استراتژی سئو در 2023 که نباید فراموش کنید

 

5 استراتژی سئو در 2023 که نباید فراموش کنید

در صنعت پر سرعتی مانند سئو، اتفاقات زیادی در طول یک سال ممکن است بیفتد، به همین دلیل برای این که بتوانید با این سرعت و روند رقابتی پیش بروید، لازم است به خوبی در مورد استراتژی های جدید سئو تحقیق کنید. بنابراین، چگونه می توانید در سال 2023 یک مزیت رقابتی به دست آورید؟ چه استراتژی ها و تاکتیک های سئو به شما کمک می کند تا بر SERP ها تسلط داشته باشید و درآمد بیشتری کسب کنید؟ در این نوشتار استراتژی سئو در 2023 را بررسی کرده ایم که با مطالعه آن نکات مهمی برای تأثیرگذاری بر روش بهینه سازی جستجو پیدا خواهید کرد.

هوش مصنوعی در استراتژی سئو

یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در سال 2023 برای SEO پیشرفت زیادی خواهد کرد. هوش مصنوعی در حال حاضر در جنبه های مختلف SEO، از بهینه سازی محتوا تا پیوند ساختمان و تحقیقات کلمات کلیدی مورد استفاده قرار می گیرد. حتی در حال حاضر محتواهایی با هوش مصنوعی تولید می شوند؛ اما مطابق با دستورالعمل های وب مستر موتور جستجو، جان مولر، مسئول جستجوی Google، محتوایی که به طور خودکار با ابزارهای نوشتن AI تولید می شود، هرزنامه در نظر گرفته می شود.

تنها راه برای تضمین اینکه محتوای شما به خوبی مورد استقبال قرار خواهد گرفت، شناخت مخاطبان در داخل و خارج و استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی به عنوان دستیار برای افزایش بهره وری است.

به روزرسانی های Google

Google هنوز هم در حال به روزرسانی الگوریتم های خود است. شما به عنوان یک متخصص سئو باید خود را با این روند به روز نگه داشته و در مورد آخرین تغییرات گوگل اطلاعات لازم را کسب نمایید تا اطمینان حاصل شود که این استراتژی ها در سال 2023 و بعد از آن مفید است.

به روزرسانی های Google مانند Bert (NLP) 3 سال پیش راه اندازی شده و انتظار می رود که E-A-T (به معنای تخصص، اقتدار و اعتماد به نفس) در سال جدید تغییر کند.

صفحات با کلیک صفر Google

تقریباً نیمی از کل جستجوها بدون کلیک بر روی نتیجه جستجوی ارگانیک به پایان می رسد. اینها جستجوهای با کلیک صفر نامیده می شوند و در موتورهای جستجو مانند Google، Bing یا Yandex رخ می دهند. با وجود ویژگی های SERP بیشتر که به کاربران امکان دسترسی به انواع ابزارک ها را در کنار نتایج ارگانیک می دهد، جستجوهای با کلیک صفر بسیار رایج تر شده اند.

چگونه بازاریابان می توانند تضمین کنند که هنوز هم ترافیک ارگانیک دریافت می کنند؟ اگر کلمه کلیدی هدف شما قبلاً با یک ویژگی SERP، مانند یک پاسخ مستقیم یا پانل دانش همراه است، ممکن است بخواهید بر سایر موارد SEO تأکید کنید. اضافه کردن محتوایی که نیازهای مختلف کاربر را برآورده کرده یا استفاده کلمات کلیدی طولانی این نیاز شما را برآورده می کند. نوشتن مطالبی که برای خوانندگان ارزشمند است، از مهم ترین نکات استراتژی سئو در 2023 محسوب می شود.

چطور با سایت های بزرگ در سئو رقابت کنیم؟

امروزه رقابت در سئو در حال افزایش است و پیدا کردن متخصصان با تجربه سئو که می دانند چگونه می توانند از استراتژی سئو در 2023 استفاده کنند، مهم تر از همیشه است. شرکت ها باید اطمینان حاصل کنند که اگر بخواهند در سال 2023 رقابتی بمانند، منابع مناسبی را در اختیار دارند. SEO یک تلاش تیمی است. برای به دست آوردن بهترین نتیجه ممکن، به نویسندگان، استراتژیست های محتوا، توسعه دهندگان و طراحان UX نیاز خواهید داشت. برای به دست آوردن بهترین نویسندگان، آژانس دیجیتال مارکتینگ آداس یک سکوی قوی برای تولید محتوای با ارزش است، این گروه با دربرداشتن متخصصین ماهر، تولید محتوای متناسب با نیازهای 2023 شما را تضمین می کنند.

چگونه می توان در سئو پیشرفت کرد؟

سئو برای کسانی که تلاش می کنند وب سایت های خود را در اینترنت قابل مشاهده نگه دارند، یک نبرد مداوم است. همیشه چیز جدیدی برای یادگیری در مورد افزایش دید و رتبه بندی با سئو وجود دارد. پیشرفت در SEO با تحقیق مداوم در مورد تحولات جدید در این زمینه، انتشار پست در برخی از وبلاگ ها و خبرنامه های کلیدی، شرکت در کنفرانس های مربوطه و ارتباط با سایر متخصصان امکان پذیر است.

چه تکنیک های سئو هنوز در سال 2023 مؤثر خواهد بود؟

درک این مسئله که آیا هنوز هم استراتژی های گذشته کار می کند یا خیر، دشوار است. با این حال ما پیش بینی می کنیم که هنوز هم این پنج تاکتیک در سال 2023 ضروری خواهد بود:

1.      محتوای خوب

محتوای با کیفیت باید در پایه و اساس هر استراتژی سئو باقی بماند. اطمینان حاصل کنید که با ایجاد محتوای اصلی با کیفیت بالا که نه تنها حاوی عبارات کلمات کلیدی مربوط به صنعت شما باشد، بلکه بیشتر نیازها و خواسته های خوانندگان شما را به روشی جذاب هدف قرار دهد.

2.      سرعت بارگیری سریع

در حال حاضر، گوگل تأکید بیشتری بر سرعت بارگیری وب سایت، به ویژه در تلفن همراه دارد. این یکی از اصلی ترین جنبه های کمک به یک تجربه خوب کاربر است. هیچ کس دوست ندارد یک وب سایت را باز کند، به یک صفحه خالی خیره شود و منتظر بارگیری آن باشد.

3.      پیوندها و بک لینک

چگونگی پیوند وب سایت ها به یکدیگر یکی از مهمترین جنبه های سئو باقی خواهد ماند و این کاملاً منطقی است. Google از پیوندها به عنوان نوعی اعتماد استفاده کرده و هنگامی که وب سایت های دیگر به شما پیوند می دهند، نشان می دهد که محتوای شما با ارزش است.

4.      طراحی سایت با پشتیبانی سریع

داشتن یک وب سایت با پشتیبانی سریع ضروری است و این قطعاً در سال 2023 تقویت می شود. Google سایت هایی را با طراحی دوستانه با تلفن همراه ترجیح می دهد، بنابراین اطمینان حاصل کنید که از راهی سریع برای پاسخدهی به سوالات مشتریان خود در سایت استفاده می کنید.

5.      بهینه سازی جستجوی صدا

جستجوی صوتی به طور فزاینده ای محبوب شده و پیش بینی می شود که در سال 2023 حتی بیشتر رشد کند. بهینه سازی وب سایت شما برای جستجوی صوتی به معنای اطمینان از محتوای شماست که شامل کلمات کلیدی طولانی و زبانی شبیه به زبان انسان است. بهینه سازی جستجوی صوتی، اطمینان حاصل می کند که موتورهای جستجوی صوتی به راحتی می توانند محتوای شما را پیدا کنند.

چرا استراتژی سئو در 2023 مهم است؟

در پایان، اصول سئو برای موفقیت در بازاریابی ضروری بوده و همچنان ضروری خواهد بود. در حالی که فناوری اطراف ما به سرعت در حال تغییر است، بسیاری از عناصر اصلی مانند کیفیت محتوا، سرعت صفحه، پیوندها یا بک لینک، پاسخگویی سریع، بهینه سازی جستجوی صدا و موارد دیگر تا حد زیادی بدون تغییر باقی می مانند.

با وجود برخی از پیچیدگی هایی که ممکن است طی چند سال آینده اضافه شود، بهینه سازی وب سایت و محتوای شما، با دانستن اینکه اگر به درستی انجام شود، راحت است. ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ آداس، در نهایت به نفع کاربران خود عمل کرده و اطمینان حاصل می کنیم که آن ها نتایج دلخواه خود را دریافت کنند. آداس می تواند در سفر سئو به شما کمک کند، شما می توانید با اعتماد به تیم دیجیتال مارکتینگ آداس، از داشتن یک بلاگ قدرتمند، خدمات سئو در اصفهان، تولید محتوای مفید، طراحی سایت و اپلیکیشن، تبلیغات دیجیتال و گوگل ادز، مدیریت پیج و تبلیغات در اینستاگرام و باشگاه مشتریان بهره ببرید.

امیدواریم این نوشتار توانسته باشد شما را به موفقیت SEO در سال 2023 برساند! در سفر سئو خود موفق باشید...!

منبع:  5 استراتژی سئو در 2023 که نباید فراموش کنید

 

مقایسه ی اسپاتیفای با اپل موزیک: بهترین کدام است؟

 

  اگر بخواهیم بهترین سرویس های پخش موسیقی را رتبه بندی کنیم بدون شک اسپاتیفای و اپل موزیک در رتبه بندی اول خواهند بود. دو غول بزرگ موسیقی به یکی از محبوب ترین برنامه ها برای گوش دادن به هنرمندان مورد علاقه کاربران تبدیل شده اند. در این مقاله "نورپردازی با این دو سرویس" می خواهیم قابلیت های این دو سیستم عامل محبوب را با هم مقایسه کنیم. اگر از طرفداران سرسخت هنر جهانی اول هستید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها بخوانید. زیرا می خواهیم نتیجه بگیریم که کدام سرویس باید در سرویس پخش موسیقی مقام اول را داشته باشد. لینک سایت معتبر برای خرید اسپاتیفای

پوشش از طریق اسپاتیفای در گیفت فا

به جرات می توان گفت که قبل از راه اندازی هیچ مفهومی به نام استریم اینترنتی وجود نداشت. به همین دلیل باید اولین سرویس برای پخش موسیقی ار_ب ارگنلین در نظر گرفته شود.. اسپاتیفای در سال 2008 راه اندازی شد و توجه بسیاری از کاربران و غیره را به خود جلب کرد. در حال حاضر بسیاری از افراد ترجیح می دهند موسیقی یا موزیک ویدیوهای خود را با استفاده از این سرویس دنبال کنند. علاوه بر این توسعه دهندگان این برنامه توانستند منبع گوش و حلق و بینی را به روشی بی سابقه در اختیار خوانندگان قرار دهند. اسپاتیفای بدون شک یکی از بهترین ابزارهای پخش موسیقی است. البته در این پلتفرم علاوه بر آ قطع کردن, می توانید پادکست ها و فیلم ها را از مجریان گرفته تا هنرمندان کمتر شناخته شده جستجو کنید. اگر گوش دادن به موسیقی بخشی از زندگی روزمره شما است قطعا می تواند یک گزینه عالی در تلفن یا لپ تاپ شما باشد. اسپاتیفای  

اسپاتیفای چیست؟

بزرگترین برنامه موسیقی جهان, بزرگترین برنامه موسیقی جهان, است که با استفاده از موسیقی اپل تحت پوشش. یکی دیگر از خدمات محبوب برای گوش دادن به موسیقی للوو نام دارد. تشخیص توسعه دهنده این برنامه دشوار نیست. اپل پس از دیدن موفقیت اولین جریان خود تصمیم گرفت سرویس پخش جریانی خود را معرفی کند. اگرچه این محصول در سال 2015 عرضه شد اما همچنان مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. برخلاف بسیاری از برنامه های اپل که فقط برای مشتریان اپل طراحی شده اند خوشبختانه تقریبا همه سیستم عامل ها از جمله اندروید از این برنامه پشتیبانی می کنند. اپل موزیک نیز در راس جریان ها قرار دارد و اکنون بسیاری از مردم y را برای گوش دادن به موسیقی انتخاب کرده اند. به خصوص طرفداران y و اپل فوق العاده عاشق این ابزار هستند.

نورپردازی با موسیقی اپل

اسپاتیفای یا اپل موزیک دو غول بزرگ موسیقی اینترنتی را با هم مقایسه کنید اسپاتیفای در سال 2008 راه اندازی شد و سالها پخش کننده موسیقی پیش فرض برای بسیاری از دستگاه ها بوده است. اپل با دیدن موفقیت این سیستم متقاعد شد که سرویس پخش خود را راه اندازی کند. اگرچه کمتر از 10 سال از راه اندازی اپل موزیک می گذرد اما این برنامه به لطف استراتژی ها و هزینه های هنگفت توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. علاوه بر این سازگاری با سیستم عامل های مختلف غیر از سیستم عامل مک و مک از دیگر ویژگی های این پلتفرم است. اما در این بازار رقابتی فکر می کنید کدام برنامه مقام اول را دارد؟ کدام سرویس می تواند بهترین انتخاب برای پخش موسیقی ? ? برای پاسخ به این سوالات, ما در مهم ترین عوامل که در یک سرویس جریان موسیقی مهم نگاه. بنابراین اگر می خواهید جواب درست را پیدا کنید بیایید به این عوامل نگاه کنیم و عملکرد هر دو سرویس را در هر بخش مقایسه کنیم:

مقایسه پخش کننده موسیقی اپل و اندروید

قیمت سهام اولین عاملی که هنگام مقایسه این دو سرویس توجه می کنیم قیمت خرید اشتراک است. جالب است بدانید که قیمت هر دو سرویس تفاوت چندانی ندارد. به عبارت دیگر اشتراک 9.99 یورو است و 9.99 یورو برای شما هزینه دارد. البته برنامه هایی برای برخی افراد در هر دو سرویس وجود دارد. به عنوان مثال دانشمسان می تواند با پرداخت ماهیانه 4.99 فقط از بخش هایی از این خدمات استفاده کند. از طرف دیگر اشتراک خانواده نیز می تواند جالب باشد. کاربران می توانند اشتراک برای اعضای خانواده خود را برای خرید 14.99. کتابخانه موسیقی هر دو سرویس از موسیقی زیادی گیفت فا در برنامه های y خود استفاده می کنند. البته ممکن است دریافت اطلاعات دقیق کمی دشوار باشد اما اپل موزیک قبلا اعلام کرده است که بیش از 9 میلیون ترانه را در پلتفرم خود بارگذاری کرده است. از طرف دیگر اسپاتیفای تنها 70 میلیون موسیقی را در سرویس خود بارگذاری کرده است. البته نگاه به کیفیت نمی تواند منجر به برتری محصول شود زیرا اجزای زیادی در هر دو سرویس وجود دارد. فداکاری هنرمندان ناشناخته در موسیقی اپل ممکن است نتایج بهتری بدهد. کیفیت صدا کیفیت صدا قطعا نکته مهمی برای دوستداران موسیقی است. اپل موزیک توانایی پخش اثر هنری با کیفیت 256 کیلوبایت بر ثانیه را فراهم کرده است در حالی که اسپاتیفای قادر به پخش وکال با فرمت 320 کیلوبایت بر ثانیه است. در نگاه اول, این خواهد بود که یک برتری نسبی از اس وی دی, اما اگر شما به موسیقی گوش دادن در هر دو سیستم عامل.شما تفاوت زیادی را احساس نخواهید کرد. با این حال ممکن است تعجب کنید که کیفیت خدمات موسیقی اپل بالاتر است. این به دلیل فشرده سازی با کاهش حجم کمتر در قالب است.. سازگار با دستگاه ها شما ممکن است فکر می کنم که موسیقی اپل فقط برای کاربران اپل و یا مک در نظر گرفته شده, اما شما در اشتباه هستید. اپل به خوبی می داند که تنها راه موفقیت اجازه دسترسی به همه کاربران است, به همین دلیل است که اندروید, ویندوز, و حتی برنامه های وب برای دسترسی به این سرویس توسعه یافته اند. البته با تمام تفاسیر این برنامه نمی تواند با اسپاتیفای رقابت کند زیرا با بسیاری از تلویزیون ها و بلندگوها و حتی دستگاه های بازی مانند اسپاتیفای سازگار است. پیشنهاد موسیقی هر دو سرویس با کمک فناوری هوش مصنوعی به کاربران خود پیشنهاد می دهند. این فداکاری خرید اکانت اسپاتیفای گیفت فا با توجه به سلیقه و نیاز کاربران انجام می شود. اپل موزیک در قسمتی به نام "برای شما" و اسپاتیفای در قسمت "کشف هفتگی" از "کشف هفتگی" تا "هفتگی معرفی شده"عرضه می شود. البته این سرویس به صورت روزانه نیز در دسترس شماست. فهمیدن اینکه کدام سرویس در این بخش بهترین عملکرد را دارد ممکن است کمی دشوار باشد زیرا هوش مصنوعی همیشه به یک شکل کار نمی کند. اما در این بخش ممکن است بازار کمی به سمت اسپاتیفای حرکت کند زیرا کاربران بیشتری از این موضوع راضی هستند.

اسپاتیفای اسپاتیفای یا اپل موزیک

نتیجه گیری در این مقاله برخی از ویژگی های دو سرویس محبوب اسپاتیفای و اپل موزیک معرفی شده است. همانطور که قبلا در نظر گرفتیم این دو پخش کننده موسیقی دارای اشکالات و مزایای خود هستند که بسته به سلیقه کاربر می تواند خوب یا بد باشد. به عنوان مثال اگرچه محصول اپل کیفیت صدای بهتری نسبت به اسپاتیفای دارد اما با تعداد زیادی دستگاه سازگار است. یا حتی با وجود این واقعیت که اسپاتیفای با هوش مصنوعی کار بهتری انجام می دهد بنابراین اپل موقعیت قوی تری دارد. اما با توجه به اینکه هر دو سرویس حجم زیادی از موسیقی را عرضه می کنند پیشنهاد می کنم ابتدا نسخه رایگان هر کدام را امتحان کنید و سپس با توجه به سلیقه شخصی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین اگر به دنبال سرویس پخش جریانی درجه یک در اینترنت هستید بهتر است بدانید که این گزینه به شما و سلیقه موسیقی شما بستگی دارد. برای برخی افراد یک محصول اسویدی با لوگوی سبز ممکن است رتبه اول را داشته باشد اما برای دسته دیگری از خدمات توسعه یافته توسط اپل. سایت معتبر برای خرید اکانت اسپاتیفای GiftFa می باشد. 

 
 

میز ناهار خوری 2 نفره (4 و 8 نفره)

 میز ناهار خوری یکی از آن چیزهایی است که افراد خوش سلیقه بسیار مشتاق خرید آن هستند. اگر فضای خانه شما محدود است، می توانید نیازهای خود را با ایجاد میزهای کوچک برآورده کنید. فراموش نکنید که زیبایی ساده است. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی تنیل چاوب انواع میز ناهار خوری 2 نفره را برای شما قرار داده ایم. این محصولات اغلب در رنگ ها و طرح های مختلف عرضه می شوند تا بتوانید با توجه به سلیقه خود بهترین را انتخاب کنید.

 

انواع غذا برای 2 نفر
همانطور که می دانید میز ناهار خوری دونفره گران است و فضای کمی را اشغال می کند. بنابراین انتخاب مناسبی برای شروع زندگی مشترک به صورت زوجی برای غذا خوردن با هم می باشد. ما انواع میز ناهارخوری را معرفی می کنیم تا با آگاهی کامل خرید کنید. قبل از انتخاب نوع میز خود، به طور خاص به اندازه و شکل آشپزخانه خود یا جایی که میز را قرار می دهید فکر کنید.
 
چند میز ناهار خوری 2 نفره
دور و بر
به شکل نیم دایره
بیضی شکل
Plein
مستطیل
تاشو
 
میز ناهار خوری گرد 2 نفره
از آنجایی که مرکز این میزها در زیر قرار دارد و مانند جداول مربعی حاشیه ندارد، بنابراین مشکلی برای رفت و آمد وجود ندارد. بنابراین می توان از آن در آشپزخانه استفاده کرد. در این قسمت انواع میز ناهار خوری 2 نفره گرد را مشاهده می کنید که افراد زیادی به این نوع میز و صندلی علاقه مند هستند. 
 
 
میز ناهار خوری نیم دایره 2 نفره
یکی از ویژگی های مثبت میز ناهار خوری نیم دایره با 2 صندلی این است که صندلی های آن معمولا مثلثی بوده و کاملا زیر میز قرار می گیرد و همچنین می توان از آن در فضاهای کوچک استفاده کرد زیرا کناره میز کاملا به دیوار چسبیده است. . البته باید توجه داشته باشید که میزهای ناهارخوری نیم دایره به اندازه میزهای گرد و مربع کارایی ندارند.
 
میز ناهار خوری بیضی 2 نفره
میز ناهار خوری 2 نفره بیضی را می توان به طرق مختلف استفاده کرد، حتی با قرار دادن صندلی های بیشتر برای سه یا چهار نفر. توجه داشته باشید که میزهای گرد شباهت زیادی به میزهای مستطیلی دارند. این نوع میز را می توان هم در کنار دیوار و هم بیرون قرار داد، زیرا جلوه ای خاص و منحصر به فرد دارد.
 
میز ناهار خوری مربع 2 نفره
این میزهای ناهارخوری مربعی شکل را می توان در هر گوشه ای از خانه با زاویه 90 درجه بسیار منظم قرار داد تا فضای زیادی را اشغال نکند. همچنین اگر خانه شما دارای ستون است، می توانید یک طرف میز را روی آنها کج کنید. این نوع میز مربعی برای سایر کارهای غیر وعده غذایی مانند کار با لپ تاپ یا چت معمولی استفاده می شود.
 
میز ناهار خوری مستطیلی 2 نفره
برای یک خانواده 2-3 نفره میز ناهارخوری مربع شکل با 2 صندلی مناسب است. همچنین می توانید به جای صندلی از صندلی برای ایجاد فضای بیشتر برای نشستن استفاده کنید. میزهای ناهارخوری دو طبقه مستطیل شکل نسبت به میزهای دیگر محبوبیت بیشتری دارند زیرا افراد بیشتری می توانند در این نوع میزها غذا بخورند.
 
میز ناهار خوری تاشو 2 نفره
اگر خانه شما خیلی کوچک است و مجبورید هر بار بعد از صرف غذا میز و صندلی را جمع آوری کنید، پیشنهاد فروشگاه اینترنتی تنیل چوب استفاده از انواع تاشو است. این نوع میز به لطف لولاهای به کار رفته در آن به راحتی تا می شود. صندلی های این نوع میزها قابلیت تا شدن را نیز دارند تا در صورت عدم نیاز به راحتی زیر میز قرار گرفته و جمع آوری شوند.
 
3 کاربرد برای میز ناهار خوری 2 نفره
در ابتدا ذکر این نکته ضروری است که هنگام خرید میزهای کوچک سعی کنید از رنگ های روشن برای گسترش فضا استفاده کنید
1) کاربرد در مکان های کوچک
از آنجایی که بسیاری از افراد در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند، میز ناهار خوری 2 نفره کاربردهای زیادی برای آنها دارد و ممکن است انتخاب عاقلانه ای باشد. یک مکان راحت و کوچک برای غذا خوردن انتخاب کنید و به اندازه کافی لذت ببرید.
2) عروس و داماد عزیز
آمارها نشان می دهد مشتریانی که میز ناهارخوری 2 نفره می خرند معمولا زوج هایی هستند که سلیقه دارند و سعی می کنند دکوراسیون منزل خود را بسیار زیبا کنند.
3) استفاده در کافی شاپ ها
 
با توجه به اینکه کافی شاپ ها معمولا 2 نفر مشتری دارند در نتیجه مدیران این کافه ترجیح می دهند از میزهای دو نفره استفاده کنند. در این صورت نه تنها از فضا استفاده بهینه می کند، بلکه جلوه بی نظیری به محیط می دهد.
 
ابعاد استاندارد میز ناهارخوری دو نفره
یکی از دغدغه های اصلی کاربران در هنگام طراحی میز ناهارخوری دونفره اندازه استاندارد آن است زیرا مساحت منزل کوچکتر است بنابراین حساسیت انتخاب با توجه به اندازه استاندارد افزایش می یابد.در این قسمت تمامی موارد را جمع آوری کرده ایم. جداول اندازه استاندارد برای شماست و همچنین می توانید با مشاهده توضیحات هر محصول مقدار آن را مشاهده کنید.
 
قیمت میز ناهار خوری 2 نفره
با خرید یک میز ناهارخوری جذاب می توانید ظاهر فضا و دکور منزل را به کلی تغییر دهید و در حین صرف غذا لذت زیادی ببرید. از آنجایی که قیمت ها دائما در حال تغییر هستند، بهتر است برای مشاهده قیمت، توضیحات مربوط به هر جدول را در این قسمت مطالعه کنید. اما نگران نباشید، فروشگاه تنیل چوب با سال ها تجربه در فروش این محصولات سعی در حفظ کیفیت داشته و برای هر میز قیمت مناسب و ارزانی در نظر گرفته است.
 
خرید اینترنتی میز ناهار خوری 2 نفره
در صورت نیاز به خرید میز ناهار خوری 2 نفره می توانید انواع مختلف آن را در این قسمت مشاهده نمایید. مهم نیست در کجای ایران هستید، با چند کلیک ساده پس از ثبت سفارش، می توانید مراحل خرید را طی کنید تا آن را به درستی و ایمن به آدرس منزل خود تحویل دهید. اما قبل از تصمیم گیری در مورد ظاهر میز، به نیازهای خود فکر کنید. در واقع باید بدانید که چند نفر از میز استفاده خواهند کرد، سپس به شکل و ظاهر آن توجه کنید. هنگام خرید باید به موادی که میز از آن ساخته شده و ساختار آن توجه ویژه ای شود.
خیلی از خانواده ها معمولا در طول روز کنار هم هستند و در مورد مشکلات روزمره خود صحبت می کنند یا غذا می خورند تا همزمان با هم باشند. اگر خانواده چهار یا پنج نفر هستند می توانید میز ناهارخوری 4 نفره را سفارش دهید در این قسمت از فروشگاه اینترنتی تنیل وود انواع مختلفی از این نوع میز وجود دارد. فراموش نکنید که انتخاب میز ناهارخوری می تواند کمی مشکل باشد زیرا جایی است که اعضا جمع می شوند بنابراین در انتخاب باید دقت زیادی داشته باشید و در این قسمت راهنمایی های ویژه ای به شما خواهیم داد.
 
نکات مهم قبل از خرید میز ناهارخوری 4 نفره
در انتخاب میز ناهارخوری 4 نفره عوامل مهمی دخیل هستند تا پس از خرید از انتخاب خود راضی باشید.
استحکام و دوام آن
در انتخاب میز ناهارخوری حتما به ویژگی هایی مانند استحکام، دوام و سهولت استفاده توجه کنید. در واقع پس از چند بار استفاده نباید بشکند. به عنوان مثال، اگر از آن برای انجام کارهای دیگر استفاده کنید، می تواند آن را خراش دهد، بنابراین بهتر است میزی با رویه بسیار ثابت تهیه کنید.
 
به بودجه توجه کنید
همانطور که می دانید قیمت انواع سرویس غذاخوری متفاوت است و قبل از خرید باید بدانید که چقدر می خواهید برای میز ناهارخوری و بودجه خود هزینه کنید. سپس با توجه به بودجه و سایر شرایط ذکر شده در اینجا تصمیم بگیرید که کدام نوع دفتر برای شما مناسب است.
 
اندازه میز ناهارخوری 4 نفره
زمانی که قصد تهیه این نوع میز را دارید به اندازه آشپزخانه یا مکانی که میز در آن قرار می گیرد توجه کنید. اندازه باید به گونه ای باشد که همه اعضای خانواده نه تنها بتوانند به راحتی پشت میز بنشینند، بلکه فضای کافی در اطراف خود برای رفت و آمد داشته باشند.
اگر به دنبال سرویس های غذاخوری جادار و شیک هستید که ماندگاری زیادی داشته باشند، نگران نباشید، در اینجا می توانید به بسیاری از میزهای ناهار خوری 8 نفره زیبا و بادوام مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی تنیل چوب سابقه ای طولانی در فروش محصولات با کیفیت و بادوام در هر سبک و رنگی دارد و بهترین مدل را برای شما ارائه کرده است. این میزها بسیار بزرگ هستند و حتی در تعطیلات آخر هفته می توانید با دوستان یا عزیزان خود دور هم جمع شوید و از یک غذای دلپذیر لذت ببرید.
 
مزایای میز 8 نفره
در اینجا به دلایلی می پردازیم که چرا یک میز ناهار خوری 8 نفره می تواند برای زندگی شما مفید باشد.
جایی برای زندگی مشترک
برخی از خانواده ها به دلیل مشغله کاری وقت زیادی برای با هم بودن ندارند و معمولاً زمان زیادی را در زندگی روزمره یا کار می گذرانند. یک میز ناهارخوری 8 نفره به شما این امکان را می دهد که از زندگی یکدیگر لذت ببرید. در واقع به بهبود روابط خانوادگی کمک می کند و شما را به هم نزدیکتر می کند. علاوه بر این، غذا خوردن با هم به رشد اجتماعی کودکان کمک می کند.
 
کمک به سلامتی
بر اساس تحقیقات، غذا خوردن پشت میز ناهار خوری باعث می شود افراد احساس آرامش بیشتری داشته باشند و سلامت آنها را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. در این صورت دیگر جلوی تلویزیون یا جای دیگری غذا نمی خورند، بنابراین به غذا خوردن اهمیت بیشتری می دهند.
 
غذا را به آرامی گاز بزنید
مراقب باشید زمانی که گیج می شوید، می توانید غذاهای ناسالمی که برای شما بسیار خطرناک است بخورید. وقتی همه اعضای خانواده پشت میز ناهار خوری جمع می شوند، معمولا غذای خود را به آرامی و بدون استرس می خورند که تاثیر زیادی بر میزان خوب غذا خوردن آنها دارد.
 
مناسب برای گردشگران
این نوع میز شیک و جادار برای خانواده های پر جمعیت و بیشتر و همچنین افرادی که می خواهند اقوام و دوستان خود را دعوت کنند بهترین انتخاب است. شما به عنوان میزبان و همچنین مهمانان می توانید راحت غذا بخورید و صحبت کنید زیرا فضای کافی برای همه وجود دارد.
 
زمان استراحت
اگر همیشه در یک مکان خاص غذا می خورید، در واقع می توانید از این فرصت استفاده کنید و کمی وقت بگذارید و تلفن خود را خاموش کنید، استرس کار را رها کنید، کمی گپ بزنید و استراحت کنید. در این صورت به آن مکان خاص عادت می کنید و در ذهن شما شکل می گیرد که گاهی در طول روز ممکن است مدتی غیبت کنید.

فلومتر چیست؟

فلومتر وسیله ای است که برای اندازه گیری جرم یا حجم گاز یا مایع استفاده می شود. فلومترها در برخی صنایع نام های مختلفی مانند دبی سنج، دبی سنج، دبی سنج و ... دارند که فلومترها برای اندازه گیری دبی جرمی یا دبی حجمی مایع در کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. جریان حجمی و جریان جرمی برای اندازه گیری گازها و مایعات استفاده می شود.
مقدمه ای بر فلومتر
فلومتر وسیله ای است که برای اندازه گیری دبی (دبی یا دبی) و تعیین جرم و حجم جریان مایعات یا گازها به صورت خطی یا غیرخطی استفاده می شود. فلومتر نام های دیگری مانند فلومتر، فلومتر، مایع سنج و سنسور جریان دارد. نحوه نامگذاری فلومتر به صنعتی که در آن استفاده می شود بستگی دارد. از این دستگاه برای افزایش دقت، صحت و وضوح اندازه گیری مایعات استفاده می شود.
 
فلومتر مزایای زیادی دارد:
• نگهداری کم مورد نیاز است
• آسان برای استفاده
• همه کاره
• دوام
نکته دیگر این است که فلومترها می توانند حجم یک جسم، سرعت یا اندازه آن را اندازه گیری کنند. آنها جریان جرم، فشار کل، فشار دیفرانسیل، ویسکوزیته و دما را در معادلات مختلف گزارش می کنند.
 
جینیس. جریان سنج
پس از در نظر گرفتن تمامی عوامل محیطی، نوع دبی سنج با توجه به منطق و روش اندازه گیری انتخاب شود. دنیای مهندسی گزینه های زیادی برای انتخاب فلومتر مورد نیاز شما ارائه می دهد. بر اساس شناخت محیط و همچنین با در نظر گرفتن هزینه ای که برای اندازه گیری دبی لازم است، باید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. انواع کنتورهای جریان عبارتند از:
 
Eruba mita الکترومغناطیسی
فلومتر الکترومغناطیسی یکی از معروف ترین برندها فلومتر Rosemont است که برای مایعات با رسانایی الکتریکی مناسب است. این سیالات معمولاً شامل آب (آب آشامیدنی و فاضلاب)، اسیدها، قلیاها و مایعاتی مانند گریس هستند. کاربردهای این نوع فلومتر در مدیریت آب و صنایع غذایی می باشد. باید بدانید زمانی که نیاز به تخمین دبی محلول خورنده و مخلوط ماسه و آب در صنعت معدن است، تنها گزینه مناسب فلومتر الکترومغناطیسی است. گاهی برای ساخت این محصول از ماده ای به نام آنتی اوزونانت استفاده می شود.
فلومتر التراسونیک
امواج اولتراسونیک گازهای فشار بالا و فشار بالا را اندازه گیری می کند. در این جریان، منبع تغذیه؛ فشار گزینه هایی مانند گرم و سرد خیلی مهم نیستند. با این حال، جالب است بدانید که پارامترهای اندازه گیری پایین هستند. مدت زمانی که طول می کشد تا موج اولتراسونیک از فرستنده به گیرنده برسد، اندازه گیری جریان آب در لوله است. این یکی از بهترین ژنراتورهای اولتراسونیک تولید شده توسط ABB است. برای خرید این محصول با نمایندگی ABB خود در ایران تماس بگیرید.
بنابراین این فلومتر تنها مربوط به قطر منحصر به فرد لوله نیست و می توانید از آن در اندازه های مختلف استفاده کنید. هیچ قطعه متحرکی در این دستگاه استفاده نمی شود. به همین دلیل نیاز به تعمیرات کمتر است.
 
گیج فشار دیفرانسیل
از رایج ترین روش های صنعتی می توان به اندازه گیری دبی سیال با محاسبه افت فشار ایجاد شده در مقطع لوله اشاره کرد. وظیفه اصلی این تجهیزات محاسبه فشار است. در نتیجه از یک فرستنده فشار برای تخمین دبی استفاده می شود. همچنین می توانید از این نوع دبی سنج برای اندازه گیری دبی مایعات، گازها و بخارات مختلف استفاده کنید. همچنین توجه داشته باشید که در اعداد کوچک رینولدز و زمانی که فشار خیلی کم می شود، این تجهیزات دقت لازم را نخواهد داشت. جالب است بدانید که این نوع دبی سنج همیشه حدود پنج برابر بازار جهانی را به خود اختصاص داده است. در کنار این محصول از شیر برقی Asco استفاده شده است.
در همین حال، برنولی توانست برای اولین بار در قرن 18 رابطه بین فشار استاتیک و فشار دینامیکی را کشف کند. افت فشار زمانی رخ می دهد که یک عامل محدود کننده در مسیر سیال وجود داشته باشد. همچنین با افزایش دبی، میزان افت فشار نیز افزایش می یابد. به طور معمول، بسته به شرایط فرآیند، یک صفحه روزنه یا لوله ونتوری می تواند به عنوان عامل محدود کننده استفاده شود. در همین حال، بر اساس معادله برنولی، توان جریان دوم متناسب با اختلاف فشار بالادست و پایین دست این عامل محدود کننده است.
 
فلومتر کوریولیس
در دهه 1970، مهندسان برای اولین بار به فکر استفاده از شتاب کوریولیس برای اندازه گیری جریان سیال افتادند. فلومتر کوریولیس می تواند جریان تقریباً تمام مایعات از جمله روغن خام و پاک کننده های شیمیایی، روغن های گیاهی و سس گوجه فرنگی را اندازه گیری کند. همچنین با اندازه گیری همزمان چگالی و از دست دادن جرم، پنجره جدیدی را در نظارت بر فرآیندهای تولید باز کرد. باید بدانید که قیمت بالای این تجهیزات ممکن است در نگاه اول بسیار نامعقول به نظر برسد. با این حال، در نظر داشته باشید که راندمان و دقت بالای این محصول باعث می شود در آینده نزدیک از رقبای خود پیشی بگیرد.
 
دبی سنج ورتکس
برای اولین بار، تئودور فون کارمان، ریاضیدان مجارستانی، فرضیه ای را بر اساس عملکرد این دبی سنج ارائه کرد. بر اساس این فرضیه، هنگامی که موانعی در مسیر جریان وجود دارد، گرداب ها به صورت دوره ای ایجاد می شوند. لازم به ذکر است که فراوانی تشکیل گرداب ارتباط مستقیمی با اندازه و شکل مانع دارد. از این دستگاه ها برای اندازه گیری دبی حجمی مایعات و گازها و بخارات در بسیاری از شاخه های صنعتی استفاده می شود.
 
دبی سنج حرارتی
فلومترهای حرارتی نوع دیگری از فلومترهایی هستند که دبی جرمی را اندازه گیری می کنند. این محصول هوای فشرده می باشد. برای نظارت و کنترل مصرف گازهایی مانند دی اکسید کربن و گاز طبیعی و تشخیص نشتی استفاده می شود. این دبی سنج ها پرکاربرد هستند و دقت قابل قبولی دارند. اما به خاطر داشته باشید که استفاده از آن با محدودیت هایی نیز همراه است. به عنوان مثال، پارامترهایی مانند میزان رطوبت در گاز اشباع. علاوه بر اندازه گیری، وجود مخلوط دو فاز در این فلومتر باعث خطا در اندازه گیری و خوردگی سنسور دما می شود.
 
نتیجه
در این مقاله برای شما دبی سنج و انواع آن را توضیح داده ایم. اندازه گیری سرعت باد و جریان آب از زمان های قدیم مورد توجه مردم بوده است. همچنین آگاهی از جهت و سرعت باد جهت جهت دهی و اندازه گیری جریان آب یکی از اولین تلاش ها برای اندازه گیری جریان سیال است. علاوه بر این، اندازه گیری جریان مایع در محیط های صنعتی امروزه موضوع بسیار مهمی است.
به عنوان مثال، ایمنی، کنترل فرآیند، کیفیت محصول، کارایی تولید و مدیریت هزینه مهمترین چیزهایی هستند که باید به خوبی انجام شوند. به همین دلیل استفاده از فلومتر بسیار گسترده است. امیدواریم از اطلاعاتی که ذکر کردیم در انتخاب فلومتر مورد نظر خود استفاده کنید.

چرا باید فلاش تانک توکار خریداری کنید؟

 

 

یکی از وسایلی که امروزه در دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی استفاده می شود، فلاش تانک است. اگر یک پایه دیواری خریداری کرده اید، می دانید که به یک مخزن داخلی نیاز دارید. زیرا کاسه ای که به دیوار آویزان شده جدا از دستشویی است. حوضچه داخلی مخزنی است که برای شستشوی توالت استفاده می شود. شاید فکر کنید از این وسیله فقط برای دیوارکوب استفاده می شود! اما اشتباه می کنید زیرا برای فضاهای کوچک و دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی استفاده می شود. در این مقاله می خواهیم در مورد این دستگاه و مزایای آن بیشتر بدانیم تا خرید بهتری داشته باشید.

فلاش تانک توکار چیست و چه اجزایی دارد؟

فلاش تانک توکار در واقع یک مخزن به همراه چارچوبی فلزی است که برای تخلیه وال هنگ کاربرد دارد. ساختار آن نیز به گونه‌ای است که وال هنگ بر روی آن قرار می گیرد. از جمله اجزای این وسیله می توان به مخزن، چارچوب فلزی و مکانیزم تخلیه اشاره کرد. این چارچوب معمولا طوری طراحی می شود که قادر باشد وزن ۴۵۰ کیلوگرم را تحمل کند.

مکانیزم تخلیه

مکانیزم تخلیه این نوع فلاش تانک با استفاده از دکمه انجام می شود. بدین صورت که با زدن دکمه آب به درون کاسه توالت رفته و عمل تخلیه با قدرت بسیار زیادی صورت می پذیرد. اما معمولا تولید کنندگان در محصولات خود از مکانیزم فلاش دوزمانه بهره می گیرند که به صرفه جویی در مصرف آب کمک بسیار زیادی می کند. در واقع مخزن شامل دو حجم کوچک و بزرگ آب است. برای مواقعی که به آب زیادی نیاز ندارید، می توانید از حجم کوچک آب و در غیر اینصورت بایستی حجم بزرگ آب استفاده کنید. بدین ترتیب در مصرف به شکل قابل توجهی صرفه جویی می شود.

مزایای فلاش تانک توکار‌

خرید فلاش تانک توکار برای شما مزایای فراوانی به همراه دارد. اولین و شاید بزرگترین مزیت آن، عدم اشغال فضا باشد. این وسیله به دلیل اینکه به صورت توکار درون دیوار نصب می شود، هیچ حجمی اشغال نمی کند. به همین دلیل می توان گفت که جلوه بسیار زیبایی به سرویس بهداشتی بخشیده و باعث می شود که فضای آن بزرگتر به نظر برسد. اما اینکه این وسیله داخل دیوار نصب می شود، یک مزیت بزرگ دیگر نیز با خود به همراه خواهد داشت. احتمالا درست حدس زده باشید! عمل تخلیه این وسیله بسیار کم صدا بوده و شما دیگر شاهد شنیدن صدای ناخوشایند تخلیه توالت نخواهید بود. همچنین نظافت سرویس بهداشتی نیز به شکل بسیار بهتری صورت خواهد گرفت.

بدرد چه کسانی می خورد؟

برای بسیاری از مردم دکوراسیون سرویس بهداشتی اهمیت بسیار زیادی دارد. از طرفی همانطور که گفتیم این وسیله علاوه بر وال هنگ برای توالت ایرانی نیز به کار می رود. برای شما که به زیبایی سرویس بهداشتی اهمیت زیادی می دهید، توصیه ای داریم و آن خرید فلاش تانک توکار است. فضای کوچک سرویس بهداشتی نیز جای دیگری است که بهتر است برای آن به فکر خرید این نوع فلاش تانک باشید. زیرا علاوه بر بزرگ به نظر رسیدن فضا، بسیار بهداشتی است.

موارد کاربرد فلاش تانک توکار

·         وال هنگ

·         دکوراسیون مدرن سرویس بهداشتی

·         فضای کوچک سرویس بهداشتی

قبل از خرید فلاش تانک توکار بدانیم!

یکی از مواردی که قبل از خرید فلاش تانک توکار باید در نظر بگیرد، توجه به روش نصب آن است. به دلیل اینکه این نوع فلاش تانک به صورت توکار نصب می شود، بایستی از قبل شرایط نصب آن را در دیوار فراهم کنید. به همین دلیل در زمان ساخت و ساز این وسیله را نصب می کنند. همچنین اگر بخواهید سرویس بهداشتی خود را بازسازی کنید، برای نصب باید دیوار را تخریب کنید. همچنین ورودی آب و فاضلاب نیز باید از قبل جانمایی شود.

نکته درباره نصب فلاش تانک توکار

استراکچر فلاش تانک به دیوار پیچ و مهره می‌شود که معمولا فاصله بین دو پیچ ۱۸ یا ۲۳ سانتی متر است. بنابراین ضروری است که با توجه به محل لوله کشی فاضلاب، مدل مناسب خانه خود را خریداری کنید.  

خرید فلاش تانک توکار در فروشگاه رضایی

برندهای مختلفی در بازار از جمله راسان ، شودر و فلاش تانک ایران این محصول را به بازار عرضه می کنند. در ادامه این مطلب می توانید با مراجعه به فروشگاه رضایی https://rezaeigroup.ir/ به فلاش تانک توکار در این برندها و برندهای دیگر مدل مناسب خود را خریداری کنید.

4 روش‌ها تسلط طراحی تابلو مغازه

 
2)تابلوسازی چلنیوم پلکسی دوبل: در این شیوه از دو پلکسی گلاس با رنگ های مختلف استفاده می کنند که این کار موجب ایجاد جلوه ی زیباتری در تابلوهای تبلیغاتی خواهد شد. تنوع رنگ در تابلو استیل یکیاز مزایای این نوع تابلوها است. در مورد تابلو چلنیوم طلایی شما میتوانید یک نوع نورپردازی طلایی رنگ ویژه و خاص را برای جذابیت هر چه بیشتر تابلو سردر مغازه در نظر بگیرید. همیشه رنگ های استفاده شده در تابلو های تبلیغاتی نقش بسزایی در جذب مشتری داشته اند. تابلو چلنیوم، تابلو پلکسی، تابلو استیل، تابلو ترمووود، تابلو کامپوزیت و تابلوهای مدرن از انواع مختلف تابلوسازی تبلیغاتی است که هریک ویژگی ها و مزایای خود را دارد. یکی از انواع تابلوهای حروف برجسته ، تابلوهای چلنیوم پلکسی دوبل می باشند. 6)تابلوسازی چلنیوم کریستال: در ساختار این نوع از تابلو چلنیوم، متریال پلکسی گلاس از نوع شیشه ای و همچنین دانه های کریستالی به کار می رود، البته توجه به این نکته ضروری است که دانه های کریستال در ساخت هر نوع از تابلوهای تبلیغاتی که به وسیله ی حروف برجسته اجرا می شوند می توانند استفاده شوند. در طراحی حروف تابلو به فضای تابلو توجه کنید، زیرا فضا به خصوص در طراحی مینیمالیستی.می تواند به انتقال بهتر پیام شما کمک کند.تابلو مدرن مغازه
 
 
پیشرفت تکنولوژی سبب راحتی و تسریع کارها شده که این پیشرفت شامل تابلوسازی نیز شده است و در سالهای اخیر ، با ورود دستگاه های حروف ساز ، دستگاه برش لیزری ، دستگاه سی ان سی ، دستگاه پی وی سی و دستگاه آبکاری فانتاکرم ، امکان ساخت کلیه حروف برجسته با کمک دستگاه ها فراهم شده و کلیه مراحل برش ، با کمک دستگاه ها انجام می شود و این امر سبب تسریع روند برش کاری و از بین بردن لبه های موجدار حروف برجسته شده است . با گسترش رقابت بین صاحبین کسب و کار، ساخت یک تابلوی تبلیغاتی نیاز به تخصص و درک درستی از فضای آن کسب و کار و همچنین پرسونای مخاطبین دارد. برای رقابت و تبلیغات بصری بیشتر، سعی میکنند سفارش تابلوهای تبلیغاتی خود را به بهترین تابلوسازیهای موجود در مشهد بسپارند و از به روزترین نوع تابلوها برای کسب و کار خود استفاده نمایند. مثلا فستفودها معمولا از ترکیب قرمز و زرد استفاده میکنند. وقتی شما وارد این شهر بزرگ میشوید متوجه خواهید شد که پس از گنبد طلایی امام رضا علیه سلام، این تابلوهای رنگارنگ و متنوع مغازهها، هتلها و رستورانها هستند که خودنمایی میکنند. بهترین نوع ورق استیل باضخامت یک میلی متر می باشد که از کشور اسپانیا وارد می شود.
 
 
یکی از بیشترین موارد استفاده از ورق پلکسی به صورت دو لایه، لوگو ها هستند.بسیاری از لوگو ها امکان ساخت قطعات به صورت جدا جدا را ندارند. ورق استیل در بازار با دو اصطلاح متداول به نام بگیر و نگیر تقسیم می شود. تابلوهای میان رده ، مناسبترین تابلوهای موجود در بازار از نظر قیمت محسوب می شوند که به دلیل اینکه زیبایی بیشتری نسبت به تابلوهای ارزان قیمت دارند بیشتر از بقیه تابلوها مورد استفاده قرار میگرند و می توان با یک بودجه مناسب و معقول این نوع تابلو رو تهیه کرد. تابلوی حروف برجسته استیل آن دسته از تابلوهایی هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند و جنس کل تابلو از استیل می باشد. اینگونه تابلوها از جنس پلکسی گلاس با لبه چلنیوم و پلکسی اضافه بر روی کار در رنگ های متنوع قابل اجرا خواهد بود. ترکیب رنگ های مکمل سبب جذابیت تابلوی تبلیغاتی شما می شود.
 
این نوع از تابلو تبلیغاتی با نام های متفاوتی مانند تابلو چلنیوم پانچ، الماسی و ستاره ای نامگذاری می شوند. البته رنگ مشکی معمولا برای این نوع کار کاربرد بیشتری دارد. در این بین باید از مرکز ساخت تابلو چلینوم در تهران که سابقه زیادی دارد و با سلیقه مردم و رنگ شناسی برای تابلو های مغازه آشنایی دارد مشورت دریافت کنید تا کاملا با هدف تابلو شما ساخته شود و موجب افزایش فروش بیشتر شما شود. اگر تابلوی شما در مسیر هرروزهء مردم باشد، ممکن است سی تا شصت بار در ماه دیده شود. نکته دیگر در درج لوگو این است که اگر شرکت شما سابقه طولانی دارد، آن را در تابلوی تبلیغاتی درج کنید. بنابراین یکی از دیگر نکات کلیدی در طراحی تابلو مغازه و ساخت تابلوی تبلیغاتی این است که باید خلاقیت زیادی به خرج دهید تا آثار مثبتی برای شما به دنبال داشته باشد. بنابراین اگر می خواهید نرخ فروش بالاتری را تجربه کنید استفاده از رنگ زرد با طیف روشن تر و ملایم تر برای فست فود یا رستوران توصیه می شود. با این حال، شما باید رنگ تابلو مغازه را در مقابل رنگ پس زمینه در نظر بگیرید. تابلوسازی یکی از رایج ترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود که در زمینه بازاریابی و تبلیغات است که شامل حال کسب و کارهای زیادی می شود و صاحبین مشاغلی همچون مغازه داران ، صاحبین فروشگاه ها ، شرکت ها و کارخانجات برای معرفی نام و برند تجاری خود از خدمات تابلوسازی استفاده می کنند.
 

چگونه لپ تاپ را به تلویزیون وصل کنیم؟ (با کابل + بدون کابل HDMI)

 وصل كردن لپ تاپ به تلويزيون به شما امکان می‌دهد برنامه های تلویزیونی آنلاین و کلیپ های YouTube را پخش کنید. همچنین می‌توانید از تلویزیون به عنوان یک مانیتور بزرگ برای گشت و گذار در اینترنت یا نمایش فیلم و عکس استفاده کنید. در این مقاله با ما باشید تا به تمام روش‌هایی که وجود دارند تا بتوانید به همراه کابل یا بدون آن این کار را انجام دهید، بپردازیم.

 
آیا امکان اتصال لپ تاپ به تلویزیون وجود دارد؟
آیا تاکنون به وصل كردن لپ تاپ به تلويزيون فکر کرده‌اید؟ در این مقاله می‌خواهیم با یکدیگر روش های مختلف انجام این کار را بررسی کنیم. همه ما ممکن است روزی قصد تماشای یک فیلم سینمایی را در تلویزیون خود بنماییم. اما فایل تصویری این فیلم‌ها معمولا در فلش‌ها و یا لپ تاپ‌های ما ذخیره شده‌اند و لازم است آن را به تلویزیون متصل کنیم. یکی از راهکارهایی که می‌توانید در کنار خانواده و یا دوستان و حتی به تنهایی اقدام به تماشای فیلم‌های سینمایی نمایید، اتصال لپ تاپ به تلویزیون است که در این مقاله می‌خواهیم به بررسی آن بپردازیم.
 
روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که می‌تواند بدون استفاده از لوازم جانبی بوده و یا برخی تجهیزات برای آن نیاز باشند. به عنوان مثال می‌توان به روش های وایرلسی و یا استفاده از کابل‌هایی مانند HDMI اشاره کرد که در قسمت جلوتر به صورت کامل راجع به آن صحبت می‌کنیم. در این حالت پیش نیاز های انجام این کار آن است که تلویزیون شما، محدودیتی نداشته باشد. بدین معنا که قابلیت اتصال از طریق وای فای را داشته و اگر آن را ندارد، پورت‌های اتصالی برای وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون برای آن وجود داشته باشد. بنابراین همه چیز به محدودیت‌های تلویزیون شما مرتبط است و شما می‌بایست به آن توجه کنید.
 
حال که به صورت مقدماتی با این ویژگی آشنا شدید، در ادامه با ما همراه باشید تا به شیوه‌های مختلف اتصال لپ تاپ به تلویزیون بپردازیم.
چگونگی اتصال لپ تاپ به تلویزیون به همراه سیم
برای وصل كردن لپ تاپ به تلويزيون راهکارهای مختلفی وجود دارد که به صورت خلاصه در ادامه برای شما معرفی می‌شوند. در اولین بخش از این قسمت، ابتدا به سراغ شیوه‌های اتصال لپ تاپ به تلویزیون از طریق سیم و کابل‌های آن می‌پردازیم که از طریق کابل‌های زیر امکان پذیر است. در قدم نخست ابتدا پورت‌های صفحه نمایش را بر روی لپ تاپ و یا کامپیوتر خود چک کنید. این پورت‌ها امکان آن را می‌دهند تا بتوانید به یک کامپیوتر خارجی متصل شوید.
 
آشنایی با انواع اتصال پورت‌ها و وصل كردن لپ تاپ به تلويزيون
انواع مختلف این پورت‌ها به شرح زیر می‌باشند که عبارتند از:
 
پورت HDMI: پورت های HDMI حدود 3/4 اینچ عرض دارند و قسمت بالایی پورت کمی بزرگتر از پایین است. کابل‌های HDMI توسط اکثر تلویزیون‌های صفحه تخت و HD جدیدتر و همچنین بسیاری از لپ تاپ‌ها و کامپیوترهای رومیزی امروزی پشتیبانی می‌شوند. بنابراین احتمال داشتن این چنین پورتی در لپ تاپ شما بالا است.
MiniDisplay: MiniDisplay ها بیشتر در محصولات برند مک و مک بوک استفاده می‌شوند. آنها دارای یک پورت مستطیلی کوچک هستند که گوشه‌های پایینی آنها بریده شده است. این پورت‌ها شکلی مشابه پورت‌های Thunderbolt دارند، اما یکسان نیستند. برای اطمینان می‌بایست برچسب روی پورت‌ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که از پورت مناسب استفاده می‌کنید.
 
VGA: کابل‌های VGA یک پورت مستطیلی با 15 پین هستند. این نوع از پورت‌ها برای وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون بیشتر در رایانه‌های قدیمی استفاده می‌شوند. آنها می‌توانند در برخی از تلویزیون‌ها و رایانه‌ها به کار رفته باشند که امروزه کمتر دیده می‌شوند.
DVI: یک پورت DVI دارای یک اتصال سفید با 24 سوراخ مربع در آن است. این نوع از پورت‌ها نیز در اکثر مدل‌های کامپیوتر قدیمی استفاده می‌شوند.
USB: اگر رایانه شما درگاه خروجی ویدیو ندارد، می‌توانید آداپتوری بخرید که می‌تواند یک پورت USB را به درگاه خروجی HDMI رایانه شما تبدیل کند. در این حالت این کار ممکن است نیاز باشد تا شما را به نصب نرم‌افزارهای اضافی بر روی رایانه مجبور نماید.
زمانی که پورت نمایشگر بر روی لپ تاپ خود را چک کردید، نوبت بررسی این نوع پورت‌ها در تلویزیون است. در این حالت تلویزیون خود را بررسی کنید تا ببینید کدام نوع اتصالات برای خروجی ویدیو را پشتیبانی می‌کند. این نوع پورت‌ها معمولا در قسمت پشتی تلویزیون‌ها قرار دارند و معمولا در قسمت زیرین آن ها نیز نام پورت‌ها درج شده است.
 
 
حال نیاز دارید تا کابل واسطی را تهیه کنید تا دو سر آن یک بخش به لپ تاپ متصل شده و بخش دیگر به تلویزیون وصل شود. توجه کنید در وصل كردن لپ تاپ به تلويزيون حتما از یک کابل مناسب استفاده نمایید که این کار می‌بایست حتما کابل مناسب و مربوطه را تهیه کنید. همچنین به این نکته توجه کنید که در صورت استفاده از کابل‌های VGA و یا DVI که پورت‌های قدیمی‌تری هستند، انتقال صدا می‌بایست با استفاده از کابل‌های دیگری صورت گیرد که می‌توانید برای انجام این کار از کابل کمکی 3.5 میلی متری به جک هدفون در رایانه و به کابل کمکی 3.5 میلی متری تلویزیون خود استفاده نمایید. همچنین می‌توانید برای آنکه پورت‌های HDMI, VGA و یا DVI را به کابل های دیگری تبدیل نمایید، از یک آداپتور تبدیل استفاده کنید که می‌تواند پورت‌های کامپیوتر شما را پشتیبانی کند.
 
 
مراحل پایانی برای پخش ویدیو در تلویزیون
حال که اتصالات را انجام دادید، بخش پایانی کار را مرحله به مرحله اجرا کنید که عبارتند از:
 
ابتدا لپ تاپ خود و تلویزیون را روشن کنید و از ریموت کنترل تلویزیون برای انتخاب ورود مناسب جهت اتصال خارجی استفاده نمایید. در این حالت به تنظیمات تلویزیون خود رفت و INPUT Source را بر روی نوع اتصال کابلی که در نظر گرفته‌اید قرار دهید. به طور معمول تلویزیون‌ها ورودی‌هایی که به آن متصل شدند را به صورت خودکار فعال نشان می‌دهند، با این حال لازم است از انجام این مرحله اطمینان حاصل کنید. همچنین اگر صدا را در رایانه خود دریافت نمی کنید، مطمئن شوید که کابل صدا را به ورودی Audio In که مطابق با منبعی است که کابل ویدیوی رایانه شما به آن متصل است، وصل کرده‌اید.
برای سیستم عامل ویندوز: حال به لپ تاپ خود در قسمت استارت رفته و بر روی گزینه Setting یا چرخ دنده کلیک کنید. به بخش System مراجعه کرده و بر روی گزینه Display کلیک کنید. به بخش پایین رفته و روی گزینه Detect کلیک کنید.
برای سیستم عامل مک: در این حالت به منظور وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون می‌بایست به بر روی گزینه سیب (آیکن مک) کلیک کرده و گزینه System Preferences انتخاب کنید. حال گزینه Display را انتخاب کرده و به تب Display بروید. بر روی کیبورد گزینه option را نگه داشته و گزینه Detect Display را بزنید.
کار تمام است و شما می‌توانید اطلاعات و فایل‌های مدیایی که در لپ تاپ دارید را در تلویزیون خود مشاهده کرده و با انتخاب آن، مرحله وصل كردن لپ تاپ به تلويزيون را تکمیل کنید. یک ویدیو را انتخاب کرده و روی گزینه OK کلیک کنید تا اجرا شود.
 
روش های وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون بدون سیم
بخش دیگری از راه‌های وصل كردن لپ تاپ به تلويزيون، از طریق روش بدون سیم یا وایرلس است که معمولا برای تلویزیون‌های پیشرفته‌تر کاربرد دارد. در این حالت باید ابتدا بدانید تلویزیون شما می‌بایست مجهز به وای فای باشد. برای فعال کردن این قابلیت و استفاده از اتصال بی سیم، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که به شرح زیر می‌باشند:
 
وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون با وای فای در ویندوز
در قدم نخست می‌بایست ابتدا Wifi و قابلیت WIFI Direct را در تلویزیون خود و لپ تاپ فعال کنید. زمانی که این کار را در تلویزیون انجام دادید، حال نوبت آن است که به سراغ فعال کردن آن در لپ تاپ برویم.
در لپ تاپ، به قسمت Setting و بخش Device مراجعه کنید. در این حالت شما می‌توانید وارد بخش Bluetooth & other device شده و بر روی گزینه Add Bluetooth & other device کلیک کنید. زمانی که به این قسمت وارد شدید، می‌توانید بر روی گزینه Wireless display or dock کلیک کنید. این کار می‌تواند به شما کمک کند تا تلویزیون را پیدا نمایید.
حال می‌بایست دستگاه تلویزیون خود را در این لیست انتخاب نمایید و در این حالت است که می‌توانید صفحه لپ تاپ را بر روی تلویزیون خود به نمایش درآورید.
در قسمت Change projection mode، می‌بایست به بخش نمایش صفحه لپ تاپ مراجعه کرده و آن را بر روی تلویزیون مدنظر خود تنظیم کنید.
حال شما می‌توانید 4 گزینه را مشاهده نمایید. این گزینه‌ها شامل موارد روبرو هستند که شامل Disconnect به معنای قطع قابلیت وصل كردن لپ تاپ به تلويزيون است. همچنین گزینه دیگر، بخش Duplicate است که در این حالت، می‌توانید تصاویر را در هردو نمایشگر نشان دهید.
Extend گزینه‌ای است که شما می‌توانید از طریق آن دو نمایشگر مجزا را داشته باشید. بدین معنا که هر نمایشگر تصویر ویندوز را دارد اما در لپ تاپ شما تصویر ویندوز همراه با آیکن ها را داشته اما در تلویزیون تصویر خالی از ویندوز است. گزینه دیگری که وجود دارد، به نام Secound Screen Only شناخته می‌شود که تصویر فقط بر روی نمایشگر دوم نشان داده می‌شود. این گزینه در واقع برعکس حالت Disconnect است که در این حالت صفحه نمایش لپ تاپ غیرفعال خواهد شد.
سوالات متداول وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون
با تشریح پروسه‌‌ی کامل وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون، ممکن است سوالات بسیار زیادی همچنان ذهن شما را مشغول کرده باشد. در این حالت می‌توان به برخی موارد متداول زیر اشاره کرد که عبارتند از:
 
آیا متصل کردن لپ تاپ به تلویزیون منجر به مصرف اینترنت می‌شود؟
یکی از اشتباهات رایجی که در زمینه وصل کردن لپ تاپ به تلویزیون وجود دارد، مصرف اینترنت است. در این خصوص باید گفت خیر. هیچ گونه مصرف دیتایی از سوی گوشی شما در این بخش صورت نمی‌گیرد. به این نکته توجه کنید که تمام فرآیند انتقال صدا و تصویر از طریق ارتباط WIFI بین دو دستگاه است که به صورت دایرکت یا مستقیم این پروسه انجام می‌شود. بنابراین نیازی به نگرانی در مورد مصرف دیتا نخواهید بود.
 
چگونه قابلیت اتصال لپ تاپ به تلویزیون را فعال کنیم؟
در رابطه با این پرسش، می‌توان به روش‌های مختلفی اشاره کرد که در این مقاله به آن پرداختیم. شما می‌توانید روند اتصال لپ تاپ به تلویزیون را از طریق لوازم کابل دار و یا بدون کابل انجام دهید. در این خصوص می‌توان گفت اتصال لپ تاپ به تلویزیون می‌تواند به کمک کابل HDMI انجام شود که معمولا متداول ترین روش است.
 
بهترین روش وصل شدن لپ تاپ به نمایشگرها چیست؟
در پاسخ به این پرسش همانند جواب سوال بالا، می‌توان به کابل HDMI اشاره کرد که می‌تواند کمک کند تا شما بتوانید بدون تاخیر امکان وصل شدن صدا و تصویر را داشته باشید. به این نکته توجه کنید برای انجام این کار، می‌بایست هردو دستگاه شما دارای پورت HDMI باشند.
 
نحوه اتصال لپ تاپ به تلویزیون بی سیم چگونه است؟
به طور کلی روش استفاده از HDMI از طریق استفاده از کابل بوده و برای آنکه بدون سیم این کار انجام دهید، می‌بایست از وای فای استفاده کنید. به این روش همچنین میراکست نیز گفته می‌شود که می‌تواند از طریق دانگل میراکست برای تلویزیون‌هایی که این قابلیت را ندارند نیز استفاده شود.
 
شما کاربران می‌توانید اطلاعات و تجربیات خود را در خصوص اتصال لپ تاپ‌ها به تلویزیون از طریق کامنت‌ها برای سایر کاربران نیز اعلام کنید.

7 روش برای تمیز کردن صورت در خانه

پاکسازی پوست چیست؟
از بین بردن سلول های مرده پوست و آسیب های محیطی روی پوست را پاکسازی پوست می گویند. انجام این روش سلامت پوست و تجدید و نوسازی آن را تضمین می کند. پاکسازی پوست با از بین بردن پوست مرده، چربی و آلودگی از روی پوست نیز از ایجاد جوش جلوگیری می کند. از بیماری ها و پوست سیاه
چرا باید پوست خود را لایه برداری کنید؟
لایه زیرین پوست انسان حاوی غدد چربی است. سبوم ترشح شده توسط این غدد از طریق مجاری باریک به سطح پوست می رسد و از طریق منافذ کوچکی که در سطح پوست قرار دارند به سطح پوست می رسد و از خشک شدن پوست جلوگیری می کند. حال اگر این منافذ به هر دلیلی از جمله آلودگی مانند گرد و غبار مسدود شوند، پوست صورت نه تنها درخشش و شادابی خود را از دست می دهد، بلکه منجر به ایجاد جوش می شود. لایه برداری پوست به از بین بردن سلول های مرده روی سطح پوست کمک می کند و در نتیجه مجاری چربی را باز می کند.
پاکسازی صورت در خانه
پوست تمیز

آموزش پاکسازی صورت و پوست
همانطور که گفتیم، مقرون به صرفه ترین راه برای داشتن پوستی سالم و شاداب، تمیز کردن آن در خانه است. برای شروع پاکسازی پوست صورت در منزل به یک سری اقدامات لازم نیاز دارید که در زیر به آنها اشاره می کنیم:
شستشوی صورت: اولین و مهمترین مرحله برای تمیز کردن پوست صورت، شستن آن است. این عملکرد از دو جهت به پوست کمک می کند: اول اینکه آلاینده ها، کرم ها و لوازم آرایشی که قبلا استفاده کرده اید را از بین می برد و از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری می کند و دوم اینکه پوست را برای جذب آماده می کند. مواد مغذی و ماسک های طبیعی که استفاده می کنید. قبل از شستن صورت، موهای پشت سر خود را جمع کنید و با استفاده از یک محصول آرایشی معمولی یا شیر خالص، مواد آرایشی باقیمانده را از روی پوست خود تمیز کنید، صورت خود را با ژل مخصوص تمیز کرده و پوست صورت خود را بشویید. (مناسب برای پوست های چرب) یا پاک کننده کرم (مناسب برای پوست های خشک) و با آب فراوان بشویید. بهتر است ابتدا پوست صورت را با آب گرم بشویید، سپس کمی از ماده شوینده پوست را به صورت دورانی روی پوست قرار دهید، آب را بکشید و یک ضربه کوچک روی سطح پوست بزنید. . صورت خود را با یک حوله، آب اضافی روی پوست بگیرید
تهیه مواد لازم برای پاکسازی صورت: پاکسازی صورت نیاز به استفاده از بخار آب، لایه بردار و ماسک طبیعی دارد، پس بهتر است از قبل آماده شود.
انواع روش های پاکسازی صورت در منزل
پاکسازی صورت
پاک کننده مخصوص صورت
انواع روش های پاکسازی صورت در منزل
تمیز کردن صورت با آب.
اگر به طور منظم این کار را انجام دهید، آب داغ می تواند منافذ مسدود شده پوست را باز کند و هرگونه ناخالصی وارد شده به آنها را از بین ببرد.
برای بخور دادن، قوری یا قابلمه کوچکی را پر از آب کنید و بگذارید کاملا بجوشد، وقتی آب شروع به بخار شدن کرد، ظرف را از روی اجاق گاز بردارید و روی یک سطح صاف قرار دهید و روی خود را با حوله بپوشانید. صورت خود را دراز کنید و نگه دارید. در جهت بخار، مراقب باشید که صورت خود را نزدیک کاسه آب داغ قرار ندهید تا پوستتان نسوزد. 15 دقیقه در این حالت بمانید تا صورتتان کاملا بخار شود و منافذ پوستتان پاک شود، سپس صورت خود را با یک حوله تمیز خشک کنید و از مرطوب کننده استفاده کنید. برای گرفتن بهترین نتیجه از این روش پاکسازی صورت، باید این کار را حداقل دو بار در هفته تکرار کنید.
صورت خود را با قدرت لایه برداری شکر پاک کنید
شکر را می توان به عنوان یک لایه بردار طبیعی استفاده کرد. برای این کار دو قاشق غذاخوری را با آسیاب برقی خرد کنید و در ظرفی بریزید سپس کمی آبلیمو و دو قاشق غذاخوری آب اضافه کنید و مخلوط نهایی به صورت خمیر در می آید. این خمیر غلیظ را می توانید به مدت پنج دقیقه با حرکات دایره ای و آهسته به قسمت های مختلف صورت خود مانند بینی، چانه، پیشانی و غیره بمالید. سپس صورت خود را با آب سرد بشویید و با یک حوله نرم خشک کنید و سپس از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. این کار را می توان یک بار در هفته برای بهترین نتیجه انجام داد.
پاکسازی صورت با لیمو
اسید سیتریک موجود در لیمو یک لایه بردار طبیعی پوست است که می تواند منافذ پوست شما را باز کند و سبوم اضافی را از بین ببرد. برای استفاده از آب لیمو به عنوان پاک کننده صورت، مقداری آب لیموی تازه درست کنید، آن را روی پوست خود بمالید، صورت خود را به مدت 5 تا 10 دقیقه ماساژ دهید، سپس با آب گرم بشویید و صورت خود را با یک حوله تمیز خشک کنید. کرم مرطوب کننده نرم برای نتیجه بهتر، این روند را روزانه تکرار کنید.
تمیز کردن پوست با استفاده از تخم مرغ
سفیده تخم مرغ نیز یک ماده طبیعی است که برای پیشگیری و درمان منافذ مسدود شده پوست بسیار مفید است. تغذیه سفیده تخم مرغ پوست صورت را شاداب و جوان می کند و منافذ را کوچکتر می کند و در نتیجه ظاهری زیباتر و صاف به پوست می بخشد.
برای بهره مندی از فواید ماسک صورت سفیده تخم مرغ، سفیده ها را بزنید تا کف کند، سپس در یخچال بگذارید و بعد از ده دقیقه آن را با آب نصف لیمو مخلوط کنید و سپس به صورت خود بمالید. این مخلوط را روی صورت خود بمالید، سپس صورت خود را با آب گرم بشویید و با یک حوله تمیز و نرم خشک کنید، سپس از یک مرطوب کننده استفاده کنید. از این ماسک صورت طبیعی یک یا دو بار در هفته استفاده کنید و شاهد تاثیرات شگفت انگیز آن بر روی پوست خود باشید.
همچنین می توانید ماسک صورت سفیده تخم مرغ درست کنید. یک قاشق پودر بادام زمینی را با یک قاشق عسل و سفیده تخم مرغ مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست آید. روی صورت خود بمالید تا به عنوان لایه بردار یا اسکراب عمل کند.این کرم را روی پوست خود بگذارید تا خشک شود. سپس با آب گرم بشویید و از یک مرطوب کننده استفاده کنید. می توانید هفته ای یک یا دو بار از این لایه بردار و ماسک طبیعی صورت استفاده کنید. https://fatemehhabashi.com/
پاکسازی پوست با عسل
عسل یک ماده طبیعی است که از طرق مختلف برای پوست مفید است. این ماده علاوه بر اینکه در پاکسازی منافذ مسدود شده پوست صورت موثر است، ترشح غدد چربی را نیز تنظیم می کند و باعث آبرسانی به پوست و چین و چروک می شود.
ساده ترین روش استفاده از عسل این است که عسل را روی پوست بمالید و بگذارید ده دقیقه روی پوست بماند و سپس پوست خود را بشویید یا یک قاشق چایخوری دارچین و دو قاشق چایخوری عسل را مخلوط کنید و خوب مخلوط کنید و سپس آن را روی پوست بمالید. به مدت 20 دقیقه سپس با آب گرم بشویید. از این ماسک می توانید یک یا دو بار در هفته برای پاکسازی منافذ پوست خود استفاده کنید.
همچنین می توانید از مخلوط ماست، عسل و روغن زیتون برای تمیز کردن پوست صورت و کوچک کردن منافذ آن استفاده کنید و از یک قاشق غذاخوری عسل، یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و دو قاشق غذاخوری ماست استفاده کنید. بگذارید حدود 15 دقیقه بماند و سپس صورت خود را بشویید.
پوست را با بلغور جو دوسر تمیز کنید
بلغور جو دوسر یکی دیگر از مواد طبیعی است که می تواند به تنظیم سبوم پوست و باز کردن منافذ پوست کمک کند. بلغور جو دوسر همچنین می تواند به عنوان یک لایه بردار ملایم عمل کند. برای استفاده از بلغور جو دوسر به عنوان پاک کننده پوست، سه قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر را بجوشانید و با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید و روی صورت خود بمالید و بگذارید 15 دقیقه روی صورت بماند و با یک حوله مرطوب پاک کنید و بشویید. خاموش صورت خود را با آب سرد، صورت خود را با یک حوله نرم خشک کنید، سپس از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. برای دیدن اثرات مثبت این ماسک هفته ای دو بار از آن استفاده کنید.
تمیز کردن پوست با جوش شیرین
جوش شیرین یک لایه بردار طبیعی عالی برای از بین بردن سلول های مرده پوست و باز کردن منافذ پوست است. همچنین این ماده می تواند PH پوست را متعادل کرده و به جوانسازی و شادابی پوست کمک کند.
می‌توانید با مخلوط کردن دو قاشق چای‌خوری جوش شیرین و یک قاشق غذاخوری آب، خمیر لایه‌بردار طبیعی درست کنید، آن را به صورت دورانی روی پوست بمالید و بگذارید ۵ دقیقه روی پوست بماند، سپس صورت خود را با آب گرم بشویید. از این ماسک لایه بردار یک بار در هفته برای نتایج شگفت انگیز استفاده کنید.
همچنین می‌توانید از ترکیب دو قاشق چای‌خوری جوش شیرین، پنج قاشق چای‌خوری عسل، یک قاشق چای‌خوری پودر دارچین و آب نصف لیموترش برای ایجاد یک ماسک لایه‌بردار برای پوست خود استفاده کنید. در این صورت این خمیر را روی پوست خود بمالید و بگذارید پنج دقیقه بماند و سپس بشویید. برای بهترین نتیجه یک یا دو بار در هفته از این ماسک استفاده کنید.
نکات مهم برای تمیز کردن پوست در خانه
همانطور که گفتیم پاکسازی پوست در خانه می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند، اما برای پوست های حساس، پوست های خشک، پوست های چرب و غیره نیز می تواند سخت باشد. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، بهتر است به موارد زیر توجه کنید:
قبل از تمیز کردن، حتما دست های خود را با آب و صابون بشویید.
قبل از تمیز کردن صورت، هرگونه آرایش یا آلودگی را از روی صورت خود پاک کنید.
مراقب باشید بیشتر از حد معمول از ماسک های لایه بردار استفاده نکنید.
پس از استفاده از هر ماسکی هرگز صورت خود را با آب داغ نشویید.
برای خشک کردن پوست صورت، حوله را روی سطح پوست نکشید، بلکه با حرکات ضربه ای ملایم پوست را خشک کنید.
پس از شستن صورت، حتما از کرم مرطوب کننده متناسب با پوست خود استفاده کنید.
آخرین تعظیم
پاکسازی پوست حذف سلول های مرده و آلودگی های محیطی از لایه بیرونی پوست است. این کار معمولا با هدف شادابی و درخشندگی پوست و جوانسازی آن انجام می شود. تمیز کردن پوست در خانه یکی از روش های ارزانی است که می توانید به طور منظم انجام دهید و از نتایج شگفت انگیز آن لذت ببرید. بهتر است قبل و حین پاکسازی پوست نکات ذکر شده را رعایت کنید و با توجه به نوع پوست خود از یکی از روش های ذکر شده استفاده کنید.

روش های جدید و خلاقانه برای آموزش گرامر و لغات زبان انگلیسی با مثال آموزش زبان

 در این مقاله روش های جدید و خلاقانه برای یادگیری گرامر و لغات جدید انگلیسی به همراه نمونه هایی از آموزش زبان انگلیسی توضیح داده شده است. اگر می خواهید انگلیسی یاد بگیرید و در مورد روش های مختلف یادگیری زبان انگلیسی سوالی دارید، مطالعه این مقاله می تواند برای شما بسیار مفید باشد.

برای مشاهده لیست اساتید زبان در سایت ایران مدرس روی عبارت معلم انگلیسی کلیک کنید. برای مشاهده نمونه فیلم های آموزش زبان روی عبارت نمونه فیلم های آموزش زبان انگلیسی کلیک کنید.
استفاده از تلفن هوشمند در کلاس درس: چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​گوشی های هوشمند به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی مدرن امروزی که با ماشین هدایت می شود تبدیل شده اند. از آنجایی که بسیاری از مردم از طریق تلفن همراه به اینترنت دسترسی دارند، استفاده از آن می تواند در کلاس درس مفید باشد، در حالی که بسیاری از معلمان احساس می کنند که تلفن همراه عامل حواس پرتی دانش آموزان است و ارتباط دانش آموزان با تلفن همراه قطع شده است. اگر از تلفن همراه خود برای بازی و سایر فعالیت های کلاس استفاده نمی کنید، این یک ابزار یادگیری عالی است. زیرا می توانید از فرهنگ لغت و سایر برنامه های کاربردی آن استفاده کنید. یکی از کاربردهای تلفن همراه در کلاس، استفاده گروهی از Survey Monkey است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا نظر بدهید. یا می توانید مسابقات مختلفی را بین بچه ها ترتیب دهید. مثلا یک برگه پر از جای خالی یا سوالات چند گزینه ای به آنها بدهید و از آنها بخواهید با جستجو در اینترنت برگه را تکمیل کنند و اولین نفری که این کار را انجام می دهد نمره مثبت می گیرد. https://www.zoomit.ir/pr/400332-private-language-training-tehranzaban/
همیشه دانش آموزان خود را تشویق کنید: این نکته مهم دیگری در آموزش زبان انگلیسی به مبتدیان است. اگر کسی پاسخ اشتباهی داد، فریاد نزنید، "اشتباه می کنید!" هرگز دانش آموزان را در مقابل دیگران شرمنده نکنید. زیرا این رفتار شما ممکن است او را برای همیشه از زبان انگلیسی متنفر کند. درعوض، سعی کنید با تشویق دانش‌آموزان خود حتی زمانی که اشتباه می‌کنند، فضایی دوستانه در کلاس ایجاد کنید. به عنوان مثال، هنگام آموزش زبان انگلیسی به مبتدیان، اگر دانش آموزی یک کلمه را به درستی تلفظ کند اما فقط آن را اشتباه تلفظ کند، پاسخ چیزی شبیه به "خوب، خوب!" بگویید و سپس کلمه را با تلفظ صحیح تکرار کنید تا باعث خجالت دانش آموز نشوید و تلفظ صحیح را به بقیه کلاس آموزش دهید. یکی از اشتباهاتی که معلمان جدید هنگام آموزش زبان انگلیسی مرتکب می شوند این است که تصور می کنند دانش آموزان درس یا دستورالعمل های درس را می فهمند. هنگام ملاقات با مبتدیان، بزرگسالان یا کودکان خردسال برای اولین بار، زبان آموزان ممکن است به شیوه تدریس غربی که دانش آموزان در صورت داشتن سوالی دستان خود را بالا می برند، استفاده نکنند. منبع: زبان پررنگ
محیط و فضای آموزشی را تنظیم کنید: مهمترین چیزی که بر تمرکز و سرعت یادگیری زبان آموزان تأثیر می گذارد، محیط و مکانی است که باید در آن مطالعه کنند. اگر کلاس شما در مدرسه، خانه یا هر مکان دیگری است، سعی کنید آن را آرام و ساکت کنید، با نور مناسب، تهویه و گرما در محل و سعی کنید وسایل را بردارید، دانش آموزان را ناراحت می کند زیرا حتی اگر بهترین زبان هستید آموزش دهید و از بهترین مطالب و روش های آموزشی استفاده کنید، اما فضای شما شلوغ است، محیط مناسبی وجود ندارد، نمی توانید در آموزش زبان پیشرفت خوبی داشته باشید. اگر در کلاس از پروژکتور، ضبط صوت یا فلیپ‌چارت استفاده می‌کنید و به کتاب درسی یا سی‌دی مخصوص نیاز دارید، سعی کنید قبل از کلاس مقدمات را فراهم کنید تا از حضور دانش‌آموزان در کلاس جلوگیری شود. به این ترتیب می توانید تمرکز آنها را در طول کلاس حفظ کنید و کلاس را با یک برنامه ریزی خوب هدایت کنید.
یادگیری معلم زبان انگلیسی یا نحوه تبدیل شدن به یک معلم زبان نیز مفید است.
روش آموزش گرامر: این روش را می توان محبوب ترین روش آموزش زبان سنتی دانست و معلمان قواعد گرامر انگلیسی را به زبان مادری خود به دانش آموزان آموزش می دهند. این روش اغلب برای افرادی مناسب است که زبان اصلی آنها با انگلیسی بسیار متفاوت است. روش تدریس تک زبانه: با این روش هم معلمان و هم دانش آموزان انگلیسی صحبت می کنند و از زبان مادری خود در فرآیند تدریس استفاده نمی کنند. در این روش یادگیری لغات در اولویت است و می توان از ابزارهای پشتیبانی نیز استفاده کرد. بنابراین، پیچیدگی زبان انگلیسی راحت تر قابل هضم است. این روش عمدتاً در مواردی استفاده می شود که زبان مادری معلم و دانش آموز یا دانش آموز متفاوت باشد.
تشویق دانش‌آموزان به صحبت کردن فقط انگلیسی در کلاس: یک راه عالی برای تسهیل یادگیری، تشویق دانش‌آموزان به صحبت نکردن به زبانی غیر از انگلیسی در کلاس است. قطعاً دانش آموزان را مجبور می کند که از دانش انگلیسی خود استفاده کنند و آن را توسعه دهند این استراتژی بهتر است زمانی استفاده شود که دانش آموزان در حال یادگیری اصول اولیه زبان انگلیسی (سوالات اساسی، احوالپرسی، الفبا و اعداد) هستند. در این حالت آنها به انگلیسی صحبت می کنند • وقتی دانش آموزی از کلمات یا دستور زبان نادرست استفاده می کند، آنها را به درستی تصحیح کنید • همیشه با انگیزه باشید در مکالمه خود مدام به اشتباهات آنها اشاره نکنید این تاکتیک با «بعد از من تکرار کن» یا «به من پاسخ بده» به خوبی جواب می دهد. 
 
آموزش زبان انگلیسی با خلاقیت: تاکتیک های بازی سالهاست که برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می شود، اما چگونه می توان اکنون پیشرفت کرد؟ این توصیه برای معلمان خواستارتر است زیرا کمی دشوار است اما دانش آموزان شما را تشویق می کند تا انگلیسی را بهتر یاد بگیرند. معلم معروف جیسون لوین که به Fluency MC معروف است و در نیویورک آمریکا مستقر است از آهنگ های سبک رپ برای آموزش زبان انگلیسی استفاده می کند. به این ترتیب به دانش آموزان یاد می دهد که لغات و کلمات شعر را با ریتم یاد بگیرند تا راحت تر کلمات را به خاطر بسپارند. این آموزش در نسخه PDF نیز موجود است. او با این روش تمرینی به نتایج خوبی دست یافت و توانست هر 4 مهارت پایه را پوشش دهد. چرا از روش مشابهی برای آموزش استفاده نمی کنید؟ حتی اگر مهارت های نوشتاری Fluency MC را ندارید، می توانید از آموزش های خود او برای یادگیری این روش ها و آموزش آنها به دانش آموزان خود استفاده کنید. 
راهکارهایی که یادگیری زبان انگلیسی را لذت بخش تر می کند: به طور خلاصه، برای لذت بردن از یادگیری زبان انگلیسی و کسب نتایج خوب در کلاس و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه، باید موارد زیر را در نظر بگیرید: 1- ایجاد اعتماد به نفس و تمایل به یادگیری در دانش آموزان. 2- ایجاد تغییرات عمیق در روش های تدریس. 3- استفاده از ابزارهای سمعی و بصری که علاوه بر اثربخشی در یادگیری، علاقه و لذت واقعیت را برای دانش آموز ایجاد می کند. 4- ویرایش کتب درسی. 5- ضرورت تغییر روش های ارزشیابی و تغییر روش تدریس. 6- بازآموزی و به روز رسانی اطلاعات معلمان و مشاهده نحوه استفاده از روش های نوین در کلاس. 7- تغییر برنامه مدرسه. منبع: وبلاگ انگلیسی منوجان
یک روش جدید و جالب: به "سه P" توجه کنید. سه P مهم در آموزش زبان انگلیسی عبارتند از آمادگی، برنامه ریزی و تمرین. اولین قدم در توسعه یک دوره زبان انگلیسی، برنامه ریزی یا تهیه یک برنامه درس از قبل است. تعداد دانش آموزان، زمان در دسترس و منابع آموزشی را در نظر بگیرید و کلاس خود را بر اساس آن آماده کنید. هرچه برنامه درسی شما دقیق تر باشد، استرس کمتری در کلاس خواهید داشت. به عبارت دیگر، کلید آموزش موثر و بدون نگرانی این است که از قبل فعالیت های ارائه، گرم کردن و تولید خود را بدانید و بدانید در پایان چه وظیفه ای به دانش آموزان خواهید داد. اگر به خوبی برنامه ریزی و آماده شوید، آموزش کلاس درس شما بسیار قدرتمندتر خواهد بود. نکته بعدی این است که باید برای هر مرحله از آموزش زمانی تعیین کنید و مطمئن شوید که دقیقاً مطابق همان زمان ها پیش بروید. در این صورت با آوردن زمان کم یا زیاد مشکلی نخواهید داشت.
روش CLL آموزش زبان جامعه: همانطور که از نام این روش پیداست، این یکی از روش های آموزش زبان های خارجی است که در آن یادگیری به صورت اجتماعی (Community) انجام می شود. یکی از مشکلات افراد مسن این است که وقتی در اطراف نوجوانان و جوانان هستند، ممکن است به اشتباه به نظر بی معرفت به نظر برسند! به همین دلیل، بسیاری از افراد مسن، حتی اگر به تدریس یا دانشگاه علاقه مند باشند، از ترس اینکه مورد تمسخر قرار گیرند، از شرکت در کلاس ها خجالت می کشند. روش CLL برای این نوع افراد طراحی شده است. در این نوع روش تدریس، معمولاً همه در یک سطح هستند، بنابراین هیچ‌کس از دیگری آزار نمی‌دهد. معلم بیشتر شبیه یک رهبر است و بعد از خواندن درس از افرادی که به گروه تقسیم می شوند می خواهد با هم تمرین کنند. نقش اصلی معلم نقش مشاوره است. هر گروه پس از یادگیری شروع به تمرین با یکدیگر می کنند و در صورت بروز مشکل و نیاز به کمک از مربی کمک می گیرند. معلم با تشویق و انرژی مثبت به افراد انگیزه می دهد و اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد و آنها را به ادامه راه تشویق می کند. 
آموزش خلاقانه گرامر زبان و ادغام گرامر در سایر فعالیت ها: گرامر در همه جای زبان وجود دارد. حتی ساده ترین جملات هم گرامر دارند. شاید چنین برنامه درسی شما باید یک دوره گرامر را بگذرانید. معرفی و آموزش نکات و موضوعات مختلف گرامری مهم است زیرا درک زبان آموزان را عمیق تر می کند، اما نه به گونه ای که گرامر به هر دو جلسه محدود شود. بازی ها و فعالیت ها فرصت خوبی برای مرور و تاکید بر نکات گرامری است که نیاز به تلاش معلم دارد و در عین حال برای دانش آموزان مفرح است. داستان ها نیز ابزار آموزشی بسیار مفیدی هستند. پس از خواندن داستان، از دانش آموزان بخواهید نمونه هایی از آخرین نکات گرامری آموزش داده شده در داستان را شناسایی کنند یا مثلاً الگوهای ساختاری رایج در جملات داستان را شناسایی کنند. مهم ترین نکته در مورد روش های آموزش گرامر خلاق این است که آنها نباید خشک، رسمی و خسته کننده باشند. اگر گرامر را در زمینه مرتبط و همراه با بازی، داستان و غیره آموزش دهید، دانش آموزان ساختار و کاربرد قواعد گرامر را به راحتی یاد می گیرند و لذت خواهند برد.
روشی جدید برای تمرین متضادهای انگلیسی: کشیدن یک درخت متضاد بهترین راه برای یادگیری و به خاطر سپردن متضادها است. کلمه ای را روی یک کاغذ بنویسید که ممکن است متضادهای متعددی داشته باشد. سه زیرمجموعه برای کلمه در نظر بگیرید و کلماتی که به ذهنتان می رسد را بنویسید. این برگه را همراه خود داشته باشید یا در یخچال قرار دهید و هر زمان که کلمه جدیدی به ذهنتان رسید آن را به زیر مجموعه های خود اضافه کنید و برای هر کلمه همین کار را انجام دهید. حتی می توانید این روش را به صورت بازی با دوستان خود تمرین کنید. از یک دوست بخواهید کلمه ای را انتخاب کند و هر کدام از شما به اندازه ای که می دانید متضاد می گویید. یا دوست شما موارد متضادی در ذهن دارد و هرکس به کلمات درست اشاره کند برنده است.
صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 صفحه بعد