اگر بخواهیم بهترین سرویس های پخش موسیقی را رتبه بندی کنیم بدون شک اسپاتیفای و اپل موزیک در رتبه بندی اول خواهند بود. دو غول بزرگ موسیقی به یکی از محبوب ترین برنامه ها برای گوش دادن به هنرمندان مورد علاقه کاربران تبدیل شده اند. در این مقاله "نورپردازی با این دو سرویس" می خواهیم قابلیت های این دو سیستم عامل محبوب را با هم مقایسه کنیم. اگر از طرفداران سرسخت هنر جهانی اول هستید پیشنهاد می کنم این مقاله را تا انتها بخوانید. زیرا می خواهیم نتیجه بگیریم که کدام سرویس باید در سرویس پخش موسیقی مقام اول را داشته باشد. لینک سایت معتبر برای خرید اسپاتیفای

پوشش از طریق اسپاتیفای در گیفت فا

به جرات می توان گفت که قبل از راه اندازی هیچ مفهومی به نام استریم اینترنتی وجود نداشت. به همین دلیل باید اولین سرویس برای پخش موسیقی ار_ب ارگنلین در نظر گرفته شود.. اسپاتیفای در سال 2008 راه اندازی شد و توجه بسیاری از کاربران و غیره را به خود جلب کرد. در حال حاضر بسیاری از افراد ترجیح می دهند موسیقی یا موزیک ویدیوهای خود را با استفاده از این سرویس دنبال کنند. علاوه بر این توسعه دهندگان این برنامه توانستند منبع گوش و حلق و بینی را به روشی بی سابقه در اختیار خوانندگان قرار دهند. اسپاتیفای بدون شک یکی از بهترین ابزارهای پخش موسیقی است. البته در این پلتفرم علاوه بر آ قطع کردن, می توانید پادکست ها و فیلم ها را از مجریان گرفته تا هنرمندان کمتر شناخته شده جستجو کنید. اگر گوش دادن به موسیقی بخشی از زندگی روزمره شما است قطعا می تواند یک گزینه عالی در تلفن یا لپ تاپ شما باشد. اسپاتیفای  

اسپاتیفای چیست؟

بزرگترین برنامه موسیقی جهان, بزرگترین برنامه موسیقی جهان, است که با استفاده از موسیقی اپل تحت پوشش. یکی دیگر از خدمات محبوب برای گوش دادن به موسیقی للوو نام دارد. تشخیص توسعه دهنده این برنامه دشوار نیست. اپل پس از دیدن موفقیت اولین جریان خود تصمیم گرفت سرویس پخش جریانی خود را معرفی کند. اگرچه این محصول در سال 2015 عرضه شد اما همچنان مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. برخلاف بسیاری از برنامه های اپل که فقط برای مشتریان اپل طراحی شده اند خوشبختانه تقریبا همه سیستم عامل ها از جمله اندروید از این برنامه پشتیبانی می کنند. اپل موزیک نیز در راس جریان ها قرار دارد و اکنون بسیاری از مردم y را برای گوش دادن به موسیقی انتخاب کرده اند. به خصوص طرفداران y و اپل فوق العاده عاشق این ابزار هستند.

نورپردازی با موسیقی اپل

اسپاتیفای یا اپل موزیک دو غول بزرگ موسیقی اینترنتی را با هم مقایسه کنید اسپاتیفای در سال 2008 راه اندازی شد و سالها پخش کننده موسیقی پیش فرض برای بسیاری از دستگاه ها بوده است. اپل با دیدن موفقیت این سیستم متقاعد شد که سرویس پخش خود را راه اندازی کند. اگرچه کمتر از 10 سال از راه اندازی اپل موزیک می گذرد اما این برنامه به لطف استراتژی ها و هزینه های هنگفت توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. علاوه بر این سازگاری با سیستم عامل های مختلف غیر از سیستم عامل مک و مک از دیگر ویژگی های این پلتفرم است. اما در این بازار رقابتی فکر می کنید کدام برنامه مقام اول را دارد؟ کدام سرویس می تواند بهترین انتخاب برای پخش موسیقی ? ? برای پاسخ به این سوالات, ما در مهم ترین عوامل که در یک سرویس جریان موسیقی مهم نگاه. بنابراین اگر می خواهید جواب درست را پیدا کنید بیایید به این عوامل نگاه کنیم و عملکرد هر دو سرویس را در هر بخش مقایسه کنیم:

مقایسه پخش کننده موسیقی اپل و اندروید

قیمت سهام اولین عاملی که هنگام مقایسه این دو سرویس توجه می کنیم قیمت خرید اشتراک است. جالب است بدانید که قیمت هر دو سرویس تفاوت چندانی ندارد. به عبارت دیگر اشتراک 9.99 یورو است و 9.99 یورو برای شما هزینه دارد. البته برنامه هایی برای برخی افراد در هر دو سرویس وجود دارد. به عنوان مثال دانشمسان می تواند با پرداخت ماهیانه 4.99 فقط از بخش هایی از این خدمات استفاده کند. از طرف دیگر اشتراک خانواده نیز می تواند جالب باشد. کاربران می توانند اشتراک برای اعضای خانواده خود را برای خرید 14.99. کتابخانه موسیقی هر دو سرویس از موسیقی زیادی گیفت فا در برنامه های y خود استفاده می کنند. البته ممکن است دریافت اطلاعات دقیق کمی دشوار باشد اما اپل موزیک قبلا اعلام کرده است که بیش از 9 میلیون ترانه را در پلتفرم خود بارگذاری کرده است. از طرف دیگر اسپاتیفای تنها 70 میلیون موسیقی را در سرویس خود بارگذاری کرده است. البته نگاه به کیفیت نمی تواند منجر به برتری محصول شود زیرا اجزای زیادی در هر دو سرویس وجود دارد. فداکاری هنرمندان ناشناخته در موسیقی اپل ممکن است نتایج بهتری بدهد. کیفیت صدا کیفیت صدا قطعا نکته مهمی برای دوستداران موسیقی است. اپل موزیک توانایی پخش اثر هنری با کیفیت 256 کیلوبایت بر ثانیه را فراهم کرده است در حالی که اسپاتیفای قادر به پخش وکال با فرمت 320 کیلوبایت بر ثانیه است. در نگاه اول, این خواهد بود که یک برتری نسبی از اس وی دی, اما اگر شما به موسیقی گوش دادن در هر دو سیستم عامل.شما تفاوت زیادی را احساس نخواهید کرد. با این حال ممکن است تعجب کنید که کیفیت خدمات موسیقی اپل بالاتر است. این به دلیل فشرده سازی با کاهش حجم کمتر در قالب است.. سازگار با دستگاه ها شما ممکن است فکر می کنم که موسیقی اپل فقط برای کاربران اپل و یا مک در نظر گرفته شده, اما شما در اشتباه هستید. اپل به خوبی می داند که تنها راه موفقیت اجازه دسترسی به همه کاربران است, به همین دلیل است که اندروید, ویندوز, و حتی برنامه های وب برای دسترسی به این سرویس توسعه یافته اند. البته با تمام تفاسیر این برنامه نمی تواند با اسپاتیفای رقابت کند زیرا با بسیاری از تلویزیون ها و بلندگوها و حتی دستگاه های بازی مانند اسپاتیفای سازگار است. پیشنهاد موسیقی هر دو سرویس با کمک فناوری هوش مصنوعی به کاربران خود پیشنهاد می دهند. این فداکاری خرید اکانت اسپاتیفای گیفت فا با توجه به سلیقه و نیاز کاربران انجام می شود. اپل موزیک در قسمتی به نام "برای شما" و اسپاتیفای در قسمت "کشف هفتگی" از "کشف هفتگی" تا "هفتگی معرفی شده"عرضه می شود. البته این سرویس به صورت روزانه نیز در دسترس شماست. فهمیدن اینکه کدام سرویس در این بخش بهترین عملکرد را دارد ممکن است کمی دشوار باشد زیرا هوش مصنوعی همیشه به یک شکل کار نمی کند. اما در این بخش ممکن است بازار کمی به سمت اسپاتیفای حرکت کند زیرا کاربران بیشتری از این موضوع راضی هستند.

اسپاتیفای اسپاتیفای یا اپل موزیک

نتیجه گیری در این مقاله برخی از ویژگی های دو سرویس محبوب اسپاتیفای و اپل موزیک معرفی شده است. همانطور که قبلا در نظر گرفتیم این دو پخش کننده موسیقی دارای اشکالات و مزایای خود هستند که بسته به سلیقه کاربر می تواند خوب یا بد باشد. به عنوان مثال اگرچه محصول اپل کیفیت صدای بهتری نسبت به اسپاتیفای دارد اما با تعداد زیادی دستگاه سازگار است. یا حتی با وجود این واقعیت که اسپاتیفای با هوش مصنوعی کار بهتری انجام می دهد بنابراین اپل موقعیت قوی تری دارد. اما با توجه به اینکه هر دو سرویس حجم زیادی از موسیقی را عرضه می کنند پیشنهاد می کنم ابتدا نسخه رایگان هر کدام را امتحان کنید و سپس با توجه به سلیقه شخصی خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. بنابراین اگر به دنبال سرویس پخش جریانی درجه یک در اینترنت هستید بهتر است بدانید که این گزینه به شما و سلیقه موسیقی شما بستگی دارد. برای برخی افراد یک محصول اسویدی با لوگوی سبز ممکن است رتبه اول را داشته باشد اما برای دسته دیگری از خدمات توسعه یافته توسط اپل. سایت معتبر برای خرید اکانت اسپاتیفای GiftFa می باشد.