میز ناهار خوری یکی از آن چیزهایی است که افراد خوش سلیقه بسیار مشتاق خرید آن هستند. اگر فضای خانه شما محدود است، می توانید نیازهای خود را با ایجاد میزهای کوچک برآورده کنید. فراموش نکنید که زیبایی ساده است. در این قسمت از فروشگاه اینترنتی تنیل چاوب انواع میز ناهار خوری 2 نفره را برای شما قرار داده ایم. این محصولات اغلب در رنگ ها و طرح های مختلف عرضه می شوند تا بتوانید با توجه به سلیقه خود بهترین را انتخاب کنید.

 

انواع غذا برای 2 نفر
همانطور که می دانید میز ناهار خوری دونفره گران است و فضای کمی را اشغال می کند. بنابراین انتخاب مناسبی برای شروع زندگی مشترک به صورت زوجی برای غذا خوردن با هم می باشد. ما انواع میز ناهارخوری را معرفی می کنیم تا با آگاهی کامل خرید کنید. قبل از انتخاب نوع میز خود، به طور خاص به اندازه و شکل آشپزخانه خود یا جایی که میز را قرار می دهید فکر کنید.
 
چند میز ناهار خوری 2 نفره
دور و بر
به شکل نیم دایره
بیضی شکل
Plein
مستطیل
تاشو
 
میز ناهار خوری گرد 2 نفره
از آنجایی که مرکز این میزها در زیر قرار دارد و مانند جداول مربعی حاشیه ندارد، بنابراین مشکلی برای رفت و آمد وجود ندارد. بنابراین می توان از آن در آشپزخانه استفاده کرد. در این قسمت انواع میز ناهار خوری 2 نفره گرد را مشاهده می کنید که افراد زیادی به این نوع میز و صندلی علاقه مند هستند. 
 
 
میز ناهار خوری نیم دایره 2 نفره
یکی از ویژگی های مثبت میز ناهار خوری نیم دایره با 2 صندلی این است که صندلی های آن معمولا مثلثی بوده و کاملا زیر میز قرار می گیرد و همچنین می توان از آن در فضاهای کوچک استفاده کرد زیرا کناره میز کاملا به دیوار چسبیده است. . البته باید توجه داشته باشید که میزهای ناهارخوری نیم دایره به اندازه میزهای گرد و مربع کارایی ندارند.
 
میز ناهار خوری بیضی 2 نفره
میز ناهار خوری 2 نفره بیضی را می توان به طرق مختلف استفاده کرد، حتی با قرار دادن صندلی های بیشتر برای سه یا چهار نفر. توجه داشته باشید که میزهای گرد شباهت زیادی به میزهای مستطیلی دارند. این نوع میز را می توان هم در کنار دیوار و هم بیرون قرار داد، زیرا جلوه ای خاص و منحصر به فرد دارد.
 
میز ناهار خوری مربع 2 نفره
این میزهای ناهارخوری مربعی شکل را می توان در هر گوشه ای از خانه با زاویه 90 درجه بسیار منظم قرار داد تا فضای زیادی را اشغال نکند. همچنین اگر خانه شما دارای ستون است، می توانید یک طرف میز را روی آنها کج کنید. این نوع میز مربعی برای سایر کارهای غیر وعده غذایی مانند کار با لپ تاپ یا چت معمولی استفاده می شود.
 
میز ناهار خوری مستطیلی 2 نفره
برای یک خانواده 2-3 نفره میز ناهارخوری مربع شکل با 2 صندلی مناسب است. همچنین می توانید به جای صندلی از صندلی برای ایجاد فضای بیشتر برای نشستن استفاده کنید. میزهای ناهارخوری دو طبقه مستطیل شکل نسبت به میزهای دیگر محبوبیت بیشتری دارند زیرا افراد بیشتری می توانند در این نوع میزها غذا بخورند.
 
میز ناهار خوری تاشو 2 نفره
اگر خانه شما خیلی کوچک است و مجبورید هر بار بعد از صرف غذا میز و صندلی را جمع آوری کنید، پیشنهاد فروشگاه اینترنتی تنیل چوب استفاده از انواع تاشو است. این نوع میز به لطف لولاهای به کار رفته در آن به راحتی تا می شود. صندلی های این نوع میزها قابلیت تا شدن را نیز دارند تا در صورت عدم نیاز به راحتی زیر میز قرار گرفته و جمع آوری شوند.
 
3 کاربرد برای میز ناهار خوری 2 نفره
در ابتدا ذکر این نکته ضروری است که هنگام خرید میزهای کوچک سعی کنید از رنگ های روشن برای گسترش فضا استفاده کنید
1) کاربرد در مکان های کوچک
از آنجایی که بسیاری از افراد در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند، میز ناهار خوری 2 نفره کاربردهای زیادی برای آنها دارد و ممکن است انتخاب عاقلانه ای باشد. یک مکان راحت و کوچک برای غذا خوردن انتخاب کنید و به اندازه کافی لذت ببرید.
2) عروس و داماد عزیز
آمارها نشان می دهد مشتریانی که میز ناهارخوری 2 نفره می خرند معمولا زوج هایی هستند که سلیقه دارند و سعی می کنند دکوراسیون منزل خود را بسیار زیبا کنند.
3) استفاده در کافی شاپ ها
 
با توجه به اینکه کافی شاپ ها معمولا 2 نفر مشتری دارند در نتیجه مدیران این کافه ترجیح می دهند از میزهای دو نفره استفاده کنند. در این صورت نه تنها از فضا استفاده بهینه می کند، بلکه جلوه بی نظیری به محیط می دهد.
 
ابعاد استاندارد میز ناهارخوری دو نفره
یکی از دغدغه های اصلی کاربران در هنگام طراحی میز ناهارخوری دونفره اندازه استاندارد آن است زیرا مساحت منزل کوچکتر است بنابراین حساسیت انتخاب با توجه به اندازه استاندارد افزایش می یابد.در این قسمت تمامی موارد را جمع آوری کرده ایم. جداول اندازه استاندارد برای شماست و همچنین می توانید با مشاهده توضیحات هر محصول مقدار آن را مشاهده کنید.
 
قیمت میز ناهار خوری 2 نفره
با خرید یک میز ناهارخوری جذاب می توانید ظاهر فضا و دکور منزل را به کلی تغییر دهید و در حین صرف غذا لذت زیادی ببرید. از آنجایی که قیمت ها دائما در حال تغییر هستند، بهتر است برای مشاهده قیمت، توضیحات مربوط به هر جدول را در این قسمت مطالعه کنید. اما نگران نباشید، فروشگاه تنیل چوب با سال ها تجربه در فروش این محصولات سعی در حفظ کیفیت داشته و برای هر میز قیمت مناسب و ارزانی در نظر گرفته است.
 
خرید اینترنتی میز ناهار خوری 2 نفره
در صورت نیاز به خرید میز ناهار خوری 2 نفره می توانید انواع مختلف آن را در این قسمت مشاهده نمایید. مهم نیست در کجای ایران هستید، با چند کلیک ساده پس از ثبت سفارش، می توانید مراحل خرید را طی کنید تا آن را به درستی و ایمن به آدرس منزل خود تحویل دهید. اما قبل از تصمیم گیری در مورد ظاهر میز، به نیازهای خود فکر کنید. در واقع باید بدانید که چند نفر از میز استفاده خواهند کرد، سپس به شکل و ظاهر آن توجه کنید. هنگام خرید باید به موادی که میز از آن ساخته شده و ساختار آن توجه ویژه ای شود.
خیلی از خانواده ها معمولا در طول روز کنار هم هستند و در مورد مشکلات روزمره خود صحبت می کنند یا غذا می خورند تا همزمان با هم باشند. اگر خانواده چهار یا پنج نفر هستند می توانید میز ناهارخوری 4 نفره را سفارش دهید در این قسمت از فروشگاه اینترنتی تنیل وود انواع مختلفی از این نوع میز وجود دارد. فراموش نکنید که انتخاب میز ناهارخوری می تواند کمی مشکل باشد زیرا جایی است که اعضا جمع می شوند بنابراین در انتخاب باید دقت زیادی داشته باشید و در این قسمت راهنمایی های ویژه ای به شما خواهیم داد.
 
نکات مهم قبل از خرید میز ناهارخوری 4 نفره
در انتخاب میز ناهارخوری 4 نفره عوامل مهمی دخیل هستند تا پس از خرید از انتخاب خود راضی باشید.
استحکام و دوام آن
در انتخاب میز ناهارخوری حتما به ویژگی هایی مانند استحکام، دوام و سهولت استفاده توجه کنید. در واقع پس از چند بار استفاده نباید بشکند. به عنوان مثال، اگر از آن برای انجام کارهای دیگر استفاده کنید، می تواند آن را خراش دهد، بنابراین بهتر است میزی با رویه بسیار ثابت تهیه کنید.
 
به بودجه توجه کنید
همانطور که می دانید قیمت انواع سرویس غذاخوری متفاوت است و قبل از خرید باید بدانید که چقدر می خواهید برای میز ناهارخوری و بودجه خود هزینه کنید. سپس با توجه به بودجه و سایر شرایط ذکر شده در اینجا تصمیم بگیرید که کدام نوع دفتر برای شما مناسب است.
 
اندازه میز ناهارخوری 4 نفره
زمانی که قصد تهیه این نوع میز را دارید به اندازه آشپزخانه یا مکانی که میز در آن قرار می گیرد توجه کنید. اندازه باید به گونه ای باشد که همه اعضای خانواده نه تنها بتوانند به راحتی پشت میز بنشینند، بلکه فضای کافی در اطراف خود برای رفت و آمد داشته باشند.
اگر به دنبال سرویس های غذاخوری جادار و شیک هستید که ماندگاری زیادی داشته باشند، نگران نباشید، در اینجا می توانید به بسیاری از میزهای ناهار خوری 8 نفره زیبا و بادوام مراجعه کنید. فروشگاه اینترنتی تنیل چوب سابقه ای طولانی در فروش محصولات با کیفیت و بادوام در هر سبک و رنگی دارد و بهترین مدل را برای شما ارائه کرده است. این میزها بسیار بزرگ هستند و حتی در تعطیلات آخر هفته می توانید با دوستان یا عزیزان خود دور هم جمع شوید و از یک غذای دلپذیر لذت ببرید.
 
مزایای میز 8 نفره
در اینجا به دلایلی می پردازیم که چرا یک میز ناهار خوری 8 نفره می تواند برای زندگی شما مفید باشد.
جایی برای زندگی مشترک
برخی از خانواده ها به دلیل مشغله کاری وقت زیادی برای با هم بودن ندارند و معمولاً زمان زیادی را در زندگی روزمره یا کار می گذرانند. یک میز ناهارخوری 8 نفره به شما این امکان را می دهد که از زندگی یکدیگر لذت ببرید. در واقع به بهبود روابط خانوادگی کمک می کند و شما را به هم نزدیکتر می کند. علاوه بر این، غذا خوردن با هم به رشد اجتماعی کودکان کمک می کند.
 
کمک به سلامتی
بر اساس تحقیقات، غذا خوردن پشت میز ناهار خوری باعث می شود افراد احساس آرامش بیشتری داشته باشند و سلامت آنها را به میزان قابل توجهی بهبود می بخشد. در این صورت دیگر جلوی تلویزیون یا جای دیگری غذا نمی خورند، بنابراین به غذا خوردن اهمیت بیشتری می دهند.
 
غذا را به آرامی گاز بزنید
مراقب باشید زمانی که گیج می شوید، می توانید غذاهای ناسالمی که برای شما بسیار خطرناک است بخورید. وقتی همه اعضای خانواده پشت میز ناهار خوری جمع می شوند، معمولا غذای خود را به آرامی و بدون استرس می خورند که تاثیر زیادی بر میزان خوب غذا خوردن آنها دارد.
 
مناسب برای گردشگران
این نوع میز شیک و جادار برای خانواده های پر جمعیت و بیشتر و همچنین افرادی که می خواهند اقوام و دوستان خود را دعوت کنند بهترین انتخاب است. شما به عنوان میزبان و همچنین مهمانان می توانید راحت غذا بخورید و صحبت کنید زیرا فضای کافی برای همه وجود دارد.
 
زمان استراحت
اگر همیشه در یک مکان خاص غذا می خورید، در واقع می توانید از این فرصت استفاده کنید و کمی وقت بگذارید و تلفن خود را خاموش کنید، استرس کار را رها کنید، کمی گپ بزنید و استراحت کنید. در این صورت به آن مکان خاص عادت می کنید و در ذهن شما شکل می گیرد که گاهی در طول روز ممکن است مدتی غیبت کنید.