مانند سنسورهای چوبی با افزایش سن دچار تاب خوردگی، محو شدن یا تجزیه نمی شوند. این نوع شیشهها با توجه به ضخامتشان میتوانند به راحتی از ورود و خروج هوای اضافه به داخل محل کار یا منزل شما جلوگیری کنند. میزان ارتفاع پنل آن با توجه به سلیقه مشتری و نوع کاربرد قابل تغییر است. وین تک تولید کننده پروفیل های upvc برای ساخت درب و پنجره دوجداره می باشد محصولات وین تک نسل جدیدی از پروفیل می باشد که در ساخت درب و پنجره دو جداره کاربرد فراوانی دارد اصولا پایه و ساختار اصلی یک پنجره در ساختمان مواد تشکیل دهنده آن از جمله پروفیل می باشد و پروفیل وین تک از جمله پلیمرها و مواد اولی در ساخت در و پنجره یو پی وی سی می باشد.که از استاندارهای مورد نیاز در صنعت upvc برخوردار است و به همین منظور گروه پنجره آریا برای استفاده از محصول با کیفیت برتر و سیاست تولید و فروش محصولات با برندهای معتبر از این پروفیل استفاده می کند.

 

میتوان با تغییر زهوار شیشه این کار را انجام داد اما به هیچ وجه کارکرد سه جداره و یا حتی دو جداره را نخواهد داشت زیرا استاندارد محصول به هم ریخته و کارایی آن کاملا دچار مشکل شده است. اگر قیمت همین کار را بر اساس متر مربع بخواهید، باید گفت که تحویل در کارخانه متر مربعی حدود ۲میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود. روش دوم: قیمت متر مربع پنجره (محاسبه بر اساس متر مربع پنجره و کلیه ملزومات) این روش که محاسبه آن آسان تر از روش اول است بر اساس متر مربع پنجره محاسبه میشود به طور مثال : یک پنجره در ابعاد 1متر ارتفاع و 1متر در عرض 2 لت مساوی و یک بازشو دارای یک متر مربع متراژ میباشد. 4 - قیمت تمام شده یراق آلات و بازشو پنجره UPVC بر چه اصلی محاسبه میشود ؟ بد نیست بدانید که در بریتانیا مدتی است که یکی از اصلی ترین راه کنترل تورم هزینه های خانوار را عایق بندی خانه های شهروندان می دانند و تعویض و بهینه کردن پنجره ها را یکی از موارد بسیار ضروری و کاربردی تشخیص داده اند، چرا که طبق آمار تنها با تعویض پنجره های قدیمی و استفاده از پنجره های upvc بیش از۴۵% صرفه جویی در مصرف انرژی خانوار ایجاد می شود.

 

پس در مقایسهی قیمت پنجرههای upvc باید هر یک از پروفیلها را با مشابه خود مقایسه کرد همچنین در نظر داشته باشید که همیشه قیمت کمتر بهتر نیست و باید به تمامی جوانب دقت شود.البته برخ یاز برندها برای تعدادی از رنگه دارای پروفیل مغزی رنگی نیز میباشند که این امر تاثبر چندانی در کیفیت نهایی پنجره نداشته و چنانچه رنگ پروفیل با استفاده از پرایمر اصلی و با رعایت استانداردها صورت گیرد دارای کیفیت مقبول بوده و استحکام کافی را خواهد داشت. شما همچنین میتوانید قیمت درب و پنجره دوجداره را از اینجا و به صورت اینترنتی استعلام بگیرید. لیست قیمت به تاریخ 05/10/1397 می باشد، با توجه به نوسان زیاد نرخ ارز با ما تماس بگیرید تا به روز ترین لیست قیمت پنجره وین تک به همراه قیمت یراق الات و شیشه دوجداره برای شما ارسال شود. برای دریافت لیست قیمت پروفیل Upvc بازسازی، مولیون کشویی، مولیون سری 70 و پنل با ما تماس بگیرید. بنابراین برای تعویض پنجره قدیمی با دوجداره هافمن و سایر پروفیل ها ، نیازی به معطلی نیست و خیلی سریع انتخاب و تعویض آن صورت می پذیرد. 3 - نحوه محاسبه هزینه تعویض پنجره هاي قديمي و محاسبه کندکاری و فرزکار (دمونتاژ) به چه صورت است ؟

https://upvcmaster.com/پنجره-دوجداره-upvc-در-کرج/

فراموش نکنید از شرکت مورد نظر برای نصب پنجرهها گارانتی درخواست کنید تا در صورت وقوع مشکلات احتمالی بتوانید از خدمات پس از فروش استفاده کنید. قیمت پنجره دو جداره upvc با طرح فوق در ابعاد فرضی ۱.۸۰ سانتیمتر و ارتفاع در ۲ متر عرض دارای ۴ لنگه که دو لنگه بازشوی تک حالته دارد با یراقآلات ترک (در تولید مکانیزه و پروفیل مرغوب با گارانتی پازل ستاپ بلند مدت) ۷ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان در فریم بازسازی و ۷ میلیون و ۶۰ هزار تومان در فریم نوسازی محاسبه شده است. این پنجره دارای ابعاد فرضی ۲ متر ارتفاع و ۲ متر عرض است که دارای دو بازشوی تک حالته با یراق الات ترک و ساخت مکانیزه و گارانتی بلند مدت میباشد. قیمت پنجره دو جداره یو پی وی سی در ابعاد فرضی ارتفاع ۱.۸۰ متر و عرض ۱.۸۰ متر در سه لنگه ی وسط بازشو و تک حالته در تولید استاندارد و در پروژه فرضی ۵ قاب ۵ میلیون و ۷۰۰هزار تومان در فریم بازسازی و ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان در فریم نو سازی هزینه دارد. مشخصات فنی، ابعاد و وزن پروفیل قاب بازسازی وین تک در جدول زیر آورده شده است. قیمت پنجره وین تک