x تبلیغات
نتیران

کمک به رفع کمبود برق با توربین فوق پیشرفته ایرانی

 قرارداد طراحی ، نصب و راه‌اندازی توربین فوق پیشرفته و ملی MGT-75 امروز شنبه 23 اسفند ماه 1399، میان دکتر عباس علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا و مهندس محسن طرزطلب مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی مبادله شد تا روند بازنشسته شدن نیروگاه های قدیمی تهران وارد فاز اجرایی شود.

زمستان امسال موضوع آلودگی هوای پایتخت و خطر قطعی برق به دلیل کمبود تولید نیروگاه‌های پایتخت به موضوع اول رسانه ها و افکار عمومی تبدیل شده بود و حالا دانش متخصصان داخلی برای رفع این نیازهای مهم و بهبود شرایط زیست مردم آمده است.

توربین MGT-75 که جدیدترین توربین طراحی‌ شده و ساخت گروه مپنا است، یک ماشین در گروه توربین‌های گازی "کلاس F پیشرفته" در سطح دنیا است و توان رقابت با محصولات شاخص بین‌المللی در اين كلاس را دارد.
خبر خوب برای اهالی تهران که اغلب روزهای سال با دود سنگین تنفس می‌کنند، این است که‌ توربین MGT-75 قادر به استفاده از سوخت هیدروژن در کنار سوخت‌های اصلی است. این ویژگی، در کاهش آلودگی ناشی از مصرف سوخت نیروگاه تأثیر فراوانی خواهد داشت و با افزایش بهره گیری از دانش و تولیدات مپنا در صنعت تولید برق کشور، دیگر شاهد استفاده از مازوت نخواهیم بود که خود هدیه ای به بهبود شرایط زیستی ایرانیان است.

تمهيدات در طراحی و توسعه توربين گازی MGT-75 به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده كه با حفظ قابليت‌هاي ممتاز در حوزه انعطاف‌پذيري عملكرد و راندمان بالا، در محدوده تواني 190 تا 230 مگاوات متناسب با نياز مشتريان عرضه شود.
ظرفیت نیروگاه‌های مبتنی بر این توربین در سیکل ساده 222 مگاوات و در کمترین سناریو سیکل ترکیبی 330 مگاوات است. راندمان نیروگاه نیز در سیکل ساده 39.1 درصد و در حالت سیکل ترکیبی به بيش از 59 درصد و حدود 60 درصد خواهد رسید. مهم‌ترین مزيت این راندمان بالا، کاهش شديد مصرف سوخت و جلوگیری از آلايندگی محيط زیست است.
در اين نيروگاه پيشرفته، علاوه بر توربين گاز، ساير تجهيزات اصلی مانند توربين بخار، ژنراتورها، بویلر، سيستم‌هاي برق و كنترل و نيز سامانه ديجيتال مانيتورينگ و بهره‌برداري بهينه مبتنی بر هوش مصنوعی که همگی محصولات بومی با طراحی و مالكيت معنوی ايراني و ساخت کارخانجات گروه مپنا است، استفاده خواهند شد.
طراحي و توسعه توربین MGT-75 و ساير تجهيزات اصلي در گروه مپنا طي هفت سال گذشته با هدف توسعه زيرساخت‌های كشور و رقابت‌پذيری بين‌المللي صورت پذيرفته است.
گروه مپنا پیش از این در اوايل سال 1396 در همین راستا، توربین MGT-70(3) را در کلاس E پیشرفته رونمایی و بهره‌برداری کرد كه از آن طرح تاكنون 42 واحد (26 واحد در داخل و 16 واحد در خارج كشور) عرضه نموده و در حال بهره‌برداری است.

آموزش فیشیال صورت با تکنیک های جدید

 

ازآنجاکه تمامی دختران و خانمها تمایل دارند که همواره زیبا و جذاب و آراسته به نظر برسند به همین دلیل همواره تلاش میکنند از لوازمآرایشی مختلفی استفاده کنند؛ و همچنین از روشهای مختلف آرایش بهرهمند شوند. پس از بیرون آوردن مژه مصنوعیها از جعبه، دو سر انتهایی مژه را با استفاده از انگشتان اشاره یا شست بگیرید و سپس آن را به آرامی بالا و پایین ببرید تا با این کار مژه مصنوعی را از حالت سفت بودن بیش از حد خارج کند. بهره گیری از آینههای تمام قد و پر کیفیت( آینه با کیفیت باید فاقد موج باشد )، ساخت میز کنسول آرایش متناسب با طرح کلی دکور آرایشگاه، فراهم آروی روشنایی خوب با نورپردازی مستقیم بر مشتری، بهره گیری از صندلی آرایشگاهی مناسب و با دوام و نیز تهویه مناسب، همگی از نکاتی هستند که باید در طراحی بخش میکاپ و پیرایش بانوان در نظر گرفته شوند. یه چیز جالبتر اینکه اگر نمیدونی بهترین آرایشگاه یا سالن زیبایی نزدیک خونتون کجاس، خیلی راحت توی سایت سه رخ میتوانید دنبالش بگردید و کلی اطلاعات به دست بیاورید. ۳ اسفند ۱۳۹۳ - دانلود کتاب آموزش زیبایی و آرایش بانوان. دانلود رایگان pdf کتاب فنی وحرفه ای · کارگاه بافت مو زنانه: با قیمت مصوب سازمان فنی و حرفه ای با ۳۶۰/۰۰۰ تومان در 60 ساعت آموزشی در آموزشگاه ایران آذین انجام میپذیرد.

دوره های کوتاهی مو زنانه در کرج . همین امکانات برای شهرستانها هم وجود دارد مثلا به راحتی میتوانید بهترین آرایشگاه زنانه شهر یا محل خود را پیدا کنید. دارد و همچنین برای آرایش موهای عروس در شینیون و بافت و کاشت ناخن های عروس به وسایل و ابزار هر رشته نیاز است که در قالب پکهای آموزشی به هنرجو ارائه می گردد و هزینه پکهای آموزشی برعهده هنرجو می باشد. تخصص دهید! ما همچنین دوره های آرایش مو مخصوص عروسی (عروسی) (زینتی ، بروزرسانی ، آرایش و غیره) یا "مرسوم" (رومانتیک ، بوهمی ، پیشرفته ، نامتقارن و غیره) را ارائه می دهیم. همچنین ارسال کتاب کمک درسی برای کلیه مناطق شهر تهران رایگان و برای سایر شهرها از طریق پست سفارشی و پیشتاز انجام میپذیرد. آموزشگاه آرایشگری ایران آذین در محدوده محله خیابان فاطمی بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در منطقه 6 با کادری مجرب و حرفه ای و با مدیریت سرکار خانم میرجوادی با اموزش ۲۰ حرفه از رشته مراقبت زیبایی همراه با ارائه گواهینامه معتبر مهارت از سازمان اموزش فنی و حرفه ای کشور با کد بین المللی و قابل ترجمه در خدمت علاقمندان به رشته های آرایشگری در تهران میباشد.

طول مژه را با استفاده از قیچی با طول چشم خود هماهنگ کنید. علاوه بر مدادها برای کشیدن خط چشم از خط چشم مایع نیز استفاده میشود که طرفداران خاص خود را دارد. یک آرایش عروس در خانه یا همان گریم عروس خانگی زمانی نتیجه حرفهایتری دارد که با آرایش صحیح و پر کردن نقاط خالی ابروها همراه گردد؛ با سایه مخصوص ابرو میتوانید قاب ابروهای خود را مشخص کنید و از ابروهای پرپشت خود در زمینه گریم عروس خانگی خود لذت ببرید. عروس خانم های گل هم میتونن از امکانات ویژه سایت سه رخ استفاده کنند و همه آرایشگاه های عروس رو در محله یا منطقه خود بشناسند ، در صفحه https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/ راجع به کارشون مطلب بخوانند و نظر بقیه رو راجع بهشون بدونند ، کلی نمونه کار آرایش عروس ببینند و با بهترین های معروف شهر و محل خودشون آشنا بشوند ، تا بتوانند بهترین آرایشگاه عروس و حتی بهترین آرایشگاه مردانه رو برای همسرشون رو انتخاب کنند . میکاپ صورت تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل آرایش صورت خود حسایت لازم را به خرج دهید تا عیب های موجود در ظاهرتان کمتر به نظر برسد و چهره ای متفاوت و جذاب در مهمانی ها و مجالس مختلف داشته باشید.

خوش خلقی و استفاده از اجناس مرغوب نیز سهم بسزایی در موفقیت شما دارد. برای بلند کردن مژه از موچین استفاده کنید و با نگهداشتن آن در وسط چشم، با توجه به ابتدا و انتهای مژههای طبیعی خودتان، به آرامی مژههای مصنوعی را بچسبانید. در آموزش پیرایش زنانه باید نکاتی مربوط به حفاظت از پوست را آموزش دهند چراکه پوست یک بخش حساس و مهم بدن هر انسان است؛ و باید در حفظ و مراقبت از آن مواد با ترکیب مشخص مورداستفاده قرار بگیرد تا کمترین آسیب به پوست وارد شود. متوسط حقوق دریافتی یک آرایشگر در سال $31200 در سال یا $16 در ساعت می باشد که جزو دستمزدهای تاپ مشاغل کانادا محسوب می شود. کارگاه پاکسازی پوست: با قیمت مصوب سازمان فنی و حرفه ای با ۴۷۰/۸۸۰ تومان در 65 ساعت آموزشی در آموزشگاه انجام میپذیرد. کارگاه خود آرایی زنان: با قیمت مصوب سازمان فنی و حرفه ای با ۴۸/۰۹۶۰ تومان در 82 ساعت آموزشی در آموزشگاه انجام میپذیرد. کارگاه آرایشگر عروس: با قیمت مصوب سازمان فنی و حرفه ای با ۸/۴۰۰/۰۰۰ تومان در 203 ساعت در آموزشگاه آرایشگری زنانه ایران آذین انجام میپذیرد. برای اینکه مژههای حجیم و پرپشتی داشته باشید از یک ریمل حجم دهنده استفاده کنید و با چسباندن مژه مصنوعی، گریم عروس خانگی خود را تکمیل کنید.

جهش ویروس کرونا ترسناک نیست

 اینکه یک فرد مبتلا به کووید ۱۹ به فرم شدید این بیماری مبتلا می شود یا خیر به نحوه واکنش سیستم ایمنی بدن در برابر ویروس کرونا بستگی دارد اما دانشمندان هنوز نمی دانند که چرا برخی از افراد به بیماری شدید مبتلا می شوند در حالی که دیگران فقط علائم خفیف را داشته یا هیچ علائمی ندارند.

وی به مطالعه جدیدی از دانشگاه "ییل" که تاحدودی این موضوع را روشن کرده است اشاره کرد و گفت: در این تحقیق که هنوز بررسی نشده و در ژورنالی نیز منتشر نشده است، نشان می دهد که در بیماران با کووید شدید، بدن "آنتی بادی" تولید می کند که این آنتی بادی ها به جای حمله به ویروس مهاجم؛ به سیستم ایمنی بدن و اندام های خود بیمار حمله می کنند.

این مدرس ارشد ایمنی شناسی دانشگاه کاردیف متروپولیتن افزود: محققان در این تحقیق دریافته اند که افرادی که به کووید شدید مبتلا می شوند، آنتی بادی هایی دارند که به پروتئین های حیاتی در شناسایی، هشدار و پاکسازی سلول های آلوده به ویروس کرونا متصل می شوند. این پروتئین ها شامل سیتوکین ها و کموکاین هایی که پیام رسان های مهم در سیستم ایمنی بدن می باشند، بوده که این امر با عملکرد طبیعی سیستم ایمنی بدن تداخل ایجاد کرده و باعث جلوگیری از دفاع ضد ویروسی بدن شده و بیماری را به شدت تشدید می کند.

آیکلر با اشاره به اینکه در اوایل سال جاری، دانشمندان گزارش دادند که بیمارانی که هیچ سابقه بیماری خود ایمنی ندارند، پس از ابتلا به کووید در بدن آنها آنتی بادی ایجاد می شود تصریح کرد: در این مطالعات، مشخص شد که آنتی بادی ها اهداف مشابهی را که در سایر بیماری های خود ایمنی شناخته شده مانند پروتئین هایی که به طور معمول در هسته سلول ها یافت می شوند، را تشخیص می دهند . مطالعات بعدی همچنین نشان داد که افراد مبتلا به کووید ۱۹ شدید می توانند آنتی بادی به اینترفرون ها (پروتئین های ایمنی بدن که نقش اصلی در مبارزه با عفونت های ویروسی دارند) ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه دانشمندان دانشگاه ییل که آخرین مطالعه را در این زمینه انجام داده اند، از تکنیک جدیدی استفاده کرده که در این روش آنتی بادی هایی را که علیه هزاران پروتئین بدن کار می کنند را غربال می کند افزود: دانشمندان این دانشگاه در ۱۷۰ بیمار بستری در بیمارستان به جستجوی آنتی بادی پرداختند و آنها را با آنتی بادی هایی که در افراد مبتلا به بیماری خفیف یا عفونت بدون علامت و همچنین افرادی که به ویروس آلوده نشده بودند، مقایسه کردند.

این مدرس ارشد ایمنی شناسی دانشگاه کاردیف متروپولیتن با اشاره به اینکه محققین در خون بیماران بستری در بیمارستان، آنتی بادی هایی یافتند که می تواند به اینترفرون ها حمله کرده همچنین آنها آنتی بادی هایی را مشاهده کردند که می تواند با سایر سلول های مهم سیستم ایمنی بدن مانند سلول های کشنده طبیعی و سلول‌های T تداخل داشته باشند تصریح کرد: یافته های آنها نشان داد که آنتی بادی ها یک ویژگی بسیار شایع در بیماران مبتلا به کووید شدید است.

اشتباهات رایج هنگام پیاده سازی نرم افزار CRM

 عدم رعایت عناصر فوق ممکن است پرهزینه باشد و ممکن است باعث شکست پروژه شود. علاوه بر این، اشتباهات رایج ذکر شده در زیر باید به طور کامل اجتناب شود:

 
عدم حمایت مدیران ارشد: از آنجا که قرار است بیشتر بخش های سازمان در برنامه های CRM شرکت کنند، خلاء رهبری در بالای سازمان باعث می شود که بخش ها دست نزنند که در نهایت منجر به نتایج ناامید کننده ای می شود.
استقرار تمام ماژول های نرم افزاری CRM در یک زمان: استفاده از تمام واحدها در تمام بخش ها در حالی که در عین حال مختل کردن عملکرد سازمان و حتی از دست دادن نرخ بازگشت سرمایه.
پراکنده سازی اطلاعات: این اطلاعات شامل حوزه های ارتباطی غیر یکپارچه با مشتری، و مقاومت در برابر تبادل اطلاعات در سراسر بخش ها و فروشندگانی است که اطلاعات را وارد نمی کنند. آثاری مانند این باعث افزایش پراکنده شدن اطلاعات می شود که می تواند تجزیه و تحلیل بینش CRM طراحی شده برای این کار را تضعیف کند.
CRM فقط یک ابزار نیست: شما CRM را به عنوان یک ابزار فنی می بینید تا یک استراتژی کسب و کار. یعنی حتی اگر نصب نرم افزار CRM، راه اندازی و ادغام با سیستم های دیگر بی عیب و نقص باشد، اما شرکت نمی تواند فرهنگ خود را طبق نظر مشتری شکل دهد، پیاده سازی با شکست مواجه خواهد شد.
اندازه گیری رضایت مشتری: هدف نهایی نرم افزار CRM ایجاد یک سازمان متمرکز بر مشتری است. نظارت بر این متغیر مهم را فراموش نکنید.
عدم انتخاب برنامه CRM مناسب: هدف نهایی استفاده از سیستم این است که قادر به حل چالش های اصلی سازمان باشد. در حال حاضر بارها بدون توجه به چالش های زمینه ای، نرم افزارهای نامناسب انتخاب می شوند یا نرم افزارهای شگرف مانند CRM فارسی مایکروسافت استفاده می شود که نمی تواند ارزش مناسبی به سازمان بدهد
منبع در سایت اوج: 

خرید بهترین پنل اس ام اس ارزان

یکی از راههای ارسال پیامک از وب این است که اقدام به پنل پیامک پیشرفته نمائیم.

 می توانید با مراجعه به صفحه آموزش ثبت نام و فعالسازی پنل پیامک، با نحوه فعالسازی و ارسال مدارک به صورت آنلاین آشنا شوید و پنل خود را در کمتر از چند دقیقه فعال نمائید و از آن استفاده کنید.

هدف از ایجاد پنل اس ام اس سئوسل دقیقا این است که بتواند شرایطی را برای مشتری فراهم کند به طوری که حجم عظیمی از پیامک را یکجا ارسال کند و به جذب مشتری و تبلیغات پیامکی با کمترین هزینه بپردازد. پیامک هایی که می توانند در یک شهر خاص، منطقه خاص و برای صنف خاصی و یا حتی سن یا جنسیت خاصی و در یک نقشه خاصی ارسال شوند و از این رو کاملا هدفمند باشند.

برای اینکه با خدمات مبتنی بر پنل sms آشنا شوید باید با محتوا، قابلیت ها و عملکرد این پنل آشنا شوید. در ادامه به طور کامل این سامانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد می کنیم ابتدا در سامانه عضو شده تا گام به گام با توضیحاتی که در ادامه می آید همراه شوید و آن را فرا بگیرید. کار با این سامانه بسیار آسان است. چنانچه پس از ثبت نام و فعال سازی پنل، در استفاده از آن سوالی برایتان مطرح بود، می توانید توضیحات این صفحه را مطالعه نمایید تا بتوانید یک پنل اس ام اس قوی داشته باشید. بنابراین این فرصت را جهت خرید پنل پیامک ارزان از دست ندهید.

چگونه می توان قبل از پاسخ داد ن به تماس مشتری ، مخاطب را شناسایی نمود ؟

 در نرم افزار اوج شما می توانید برای هر کدام از مشتریان حقیقی و حقوقی یک پرونده مجزا ایجاد کنید و تمامی اطلاعات مورد نیاز بخشهای مختلف مجموعه تان (مانند تیم بازاریابی، فروش، پشتیبانی و..)اعم از کلیه اطلاعات مشتری،مذاکرات انجام شده ، رویدادها و وظایف مرتبط با مشتری ، اسناد مرتبط با مشتری، ایمیل های دریافتی و ارسالی مشتری ، فاکتور و پیش فاکتورهای مربوطه ، فرصت های فروش مرتبط ، سفارش فروش و خرید مرتبط با مشتری ، قراردادهای مرتبط با مشتری، پروژه های مرتبط ، تیکت های دریافتی و ارسالی و... را در پرونده هر مشتری ثبت و آرشیو نمایید.

منبع: سایت اوج

دختر اعجوبه‌ای که برای درمان بیماری آسم تنیس باز شد

 در سال ۱۸۹۹ کودکی به نام سوزان لنگن در پاریس به دنیا آمد که دنیای تنیس زنان را تغییر داد. سوزان ۱۲ ساله شده بود که پدرش برای او یک راکت تنیس مخصوص کودکان و چند توپ خرید. پدرش او را تشویق کرد برای درمان آسم خود تنیس بازی کند و از همان موقع لنگن تنیس بازی کردن را آغاز کرد.

با شروع جنگ جهانی فعالیت‌های تنیس متوقف شد، اما این اتفاق باعث نشد که او تلاش برای افزایش مهارت خود را کنار بگذارد. در سال ۱۹۱۹، لنگن در فینال ویمبلدون توانست دوروتی چمبرز از بریتانیا را شکست دهد و اولین عنوان خود را به دست بیاورد. او در سال‌های ۱۹۲۰، ۱۹۲۱، ۱۹۲۲، ۱۹۲۳ و ۱۹۲۵ موفق به تکرار عنوان خود شد.

لنگن که تبدیل به یک اعجوبه در تنیس زنان شده بود، در بازی‌های المپیک ۱۹۲۰ آنتروپ مدال طلا می‌خواست.

پیام‌های حمله یمنی‌ها به تاسیسات نفتی "آرامکو"

 "فهمی الیوسفی"  اظهار داشت: با توجه به تشدید جنایات ائتلاف متجاوز و عدم پایبندی آن به توافقنامه‌ها، افزایش حملات حق مشروع نیرو‌های یمنی است.

الیوسفی به شهروندان عربستانی هشدار داد که از نزدیک شدن به تاسیسات حیاتی اجتناب کنند.

این مقام یمنی در ادامه افزود: "تحولات اوضاع میدانی در یمن مشروعیت کامل را به نیرو‌های یمنی می‌دهند که کشور‌های ائتلاف متجاوز را هدف قرار دهند. حملات موشکی یمن به عمق عربستان سعودی به مثابه درخواست یمنی‌ها از ائتلاف متجاوز برای تجدیدنظر در مواضع‌شان در یمن است. "

"فهمی الیوسفی"  اظهار داشت: با توجه به تشدید جنایات ائتلاف متجاوز و عدم پایبندی آن به توافقنامه‌ها، افزایش حملات حق مشروع نیرو‌های یمنی است.

الیوسفی به شهروندان عربستانی هشدار داد که از نزدیک شدن به تاسیسات حیاتی اجتناب کنند.

این مقام یمنی در ادامه افزود: "تحولات اوضاع میدانی در یمن مشروعیت کامل را به نیرو‌های یمنی می‌دهند که کشور‌های ائتلاف متجاوز را هدف قرار دهند. حملات موشکی یمن به عمق عربستان سعودی به مثابه درخواست یمنی‌ها از ائتلاف متجاوز برای تجدیدنظر در مواضع‌شان در یمن است. "

صفحه قبل 1 صفحه بعد