تیم کارشناسی بازار و فنی تکتور با ماه ها تلاش و تحقیق در این زمینه ، به تمامی ویژگی ها و نکات اسپیکر شارژی دقت کردند و تمامی تلاش خود را کرده تا بهترین برند های جهانی را به مردم ایران معرفی کند و در اختیار نمایندگان خود قرار دهد. این شرکت با هدف ارتقای کیفیت در زمینه محصولات الکترونیکی و لوازم جانبی موبایل از جمله اسپیکر اقدام به واردات اسپیکر پرتابل، اسپیکر ایستاده و اسپیکر خانگی نموده است. مستر جانبی | Masterjanebi | پخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و لپ تاپ تهران | وارد کننده لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ در تهران | بزرگترین و ارزانترین مرکز خرید عرفی لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل در ایران،خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر ارزان با چک،فروش چکی لوازم جانبی در تهران | خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر , ارزانترین قیمت | بهترین قیمت خرید پخش عمده لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بی نت در تهران. این شرکت دارای 16 مرکز ساخت محصول است و از سال 2017 در محصولات خود از هوش مصنوعی (AI) استفاده کرده است.

 
مرکز بخش و فروش عمده اسپیکر ما در نظر دارد تا به صورت منطقه ای جذب نمایندگی نماید. مثلا برخی از سادهترین تنظیمات از جمله زمان خاموش شدن خودکار نمایشگر را به جای عجیب دیگری در منوی تنظیمات برده و حتی اسم آن را تغییر داده تا مطمئن شود که به این راحتیها پیدایش نمیکنید! از سال 2020 این کمپانی یک زیر مجموعه با نام تجاری آسیموم (Asimom) را به کمپانی خود اضافه کرده است. بلوتوث نسخه 5، شارژر Type-C و بیشترین بُرد بلوتوث را می تواند در جدیدترین محصولات این کمپانی به راحتی مشاهده کنید که نشانگر به کار بردن به روز ترین تکنولوژی ها در ساخت محصولات است. اگر سری به مراکز فروش بزنید شاهد تنوع بسیار زیاد این محصول با رنگ ها و طرح های بسیار متنوع و جذاب خواهید بود. اما این خدمات پس از فروش شامل همه محصولات نمی شود مثلا در بازار شاهد پخش عمده اسپیکر بلوتوثی موبایل از برندهای چینی هستید که بدون هیچ ضمانت نامه ای فروخته می شود معمولا این اجناس ارزان بوده و کیفیت لازم را ندارند. این مدل ها که اکثرا برای استفاده در محیط های بسته و فضاهای کوچک تر مورد استفاده قرار می گیرند و در اکثر خانه ها و یا ادارات و دفاتر به چشم می خورند.
 
کارخانه تیک صنعت پلاست طراح از تولید کنندگان پرآوازه و مطرح در سراسر کشور است و با… فروش شیشه جار: کارخانه جات شیشه همدان، شیشه کاوه،شیشه تابان، شیشه نفیس، شیشه کریستال،… خرید و فروش اسپیکر بلوتوثی موبایل به صورت عمده ای از طریق اینترنت محاسن زیادی دارد اما در کنار آن معایبی نیز مشاهده می شود بنابراین در هنگام خرید باید همه جوانب را بسنجید و بعد اقدام به سفارش آن کنید. از مزیت های خوب اینترنت دسترسی به عمده فروشان تمامی شهرها می باشد بنابراین احتمال خرید این محصولات با مناسب ترین قیمت افزایش می یابد. در حال حاضر شرکت بازرگانی تکتور در تهران و چند کلان شهر ایران جذب نمایندگی کرده است و این نمایندگان به صورت انحصاری تنها در شهر خود فعالیت دارند. اگر فروشنده لوازم جانبی موبایل هستید، قطعا میدانید که این نوع اسپیکرها بسیار طرفدار دارند و باید چندین مدل از آنها را در فروشگاه خود داشته باشید.
 
همکاران محترم برای خرید عمده اسپیکر می توانند بیش از 40 مدل انواع اسپیکر را از برند های روز دنیا با جدید ترین تکنولوژی ها در این سایت مشاهده و با هم مقایسه نمایند. دیگر مزایای اخذ نمایندگی برای مشتریان سطح کشور انحصاری بودن است که ما در نظر داریم در هر استان فقط یک نمایندگی را در اختیار یک فروشگاه معتبر قرارداده تا از پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات ما بهره مند شده و مهم ترین اصل برای مشتریان عزیز همکاری طولانی مدت و قراردادهای واگذاری فروش از تکتور جهت فروش عمده اسپیکر می باشد. عمدتا اسپیکر شارژی به صورت پرتابل تولید می شود تا شخص بتواند از آن برای مسافرت و یا دورهمی های بیرون از منزل استفاده کند و بتواند آنرا شارژ کرده و راحت از آن استفاده کند. کمترین میزان زمان شارژ و بیشترین بازدهی از بهترین حالت های یک اسپیکر برای میزان باتری آن است، به طور مثال شما در اسپیکر تریبیت مدل StormBox با 3 الی 4 ساعت شارژ اسپیکر می توانید بیشتر از 20 ساعت به موسیقی گوش دهید، این خود یکی از نکات فوق مثبت برای این اسپیکر به شمار می رود و یا در اسپیکر مسافرتی داس مدل Traveler یک اسپیکر شارژی با هدف سفر است شما می تواند با 3 ساعت شارژِ بین 12 الی 15 ساعت به موسیقی گوش دهید.