سعی کنید کمتر روی کلمه کلید مورد نظر با انکرتکست اصلی لینکسازی کنید و با کلمه هم خانواده و یا آدرس صفحه (url) لینکسازی کنید که لینکسازی شما طبیعی تر به نظر برسد و تاثیر بیشتری از رپورتاژ دانشگاهی خود کسب کنید. وقتی نوبت به سئو خارجی سایت می رسد، اکثر ذهنیت ها به سمت بک لینک و رپورتاژ می رود که البته طبیعی است.

یکی دیگر از تکنیک های رایج برای فریب شما استفاده از عباراتی مثل خرید بک لینک خارجی یا خرید بک لینک معتبر است که موجب میشود تصور کنید برای سایت شما مفید خواهند بود. وب سایتهایی که دارای سئو مناسب هستند میتوانند به عنوان وب سایتهای معتبر شناخته شوند چرا که این گونه سایتها دارای ورودی مناسب بوده و رتبه ی الکسای بهتری نسبت به سایر سایتها دارند. و سایتهای خلاف قوانین کشور به هیچ عنوان پذیرفته نمی شوند. سوال من از این عزیزان این است: شما از کجا می دانید که در این مدت رقیب جدید و قدرتمندی ظهور نمی کند؟ 

از آنجائیکه نوع لینک های ایجاد شده در تمامی پکیج‌ها، رپورتاژی خواهد بود، در رابطه با رپورتاژها و انواع آن و پکیج های مستقل و تعرفه ها در صفحه خرید رپورتاژ آگهی به تفصیل توضیح داده شده است. چنانچه قصد دارید در مورد خرید بک لینک های رپورتاژی بیشتر بدانید، به این صفحه مراجعه نمائید. به طور خلاصه، رپورتاژ خبری مجله ای ارائه شده توسط سئوسل به رپورتاژهایی اطلاق می‌شود که در شبکه‌ای از وب سایتهای خبری مجله‌ای اختصاصی درج می‌گردند. همچنین رپورتاژهای وبلاگی نیز به رپورتاژهایی اطلاق می‌گردد که در وبلاگ‌های ایرانی، یعنی سرویس‌های وبلاگدهی ایرانی درج می‌گردند (این رپورتاژها در شبکه‌ای از وبلاگ‌های ایجاد شده در سابدامنه سرویس‌های وبلاگی درج خواهند شد).

در داخل رپورتاژ تمام متن فارسی بوده و ثبت لینک فارسی در بین یک متن فارسی با عنوان فارسی هیچ مشکلی برای سایت بوجود نمی آورد. رپورتاژ آگهی توسط موتورهای جستجو به عنوان یک متن خبری مناسب شناخته شده که موتورهای جستجو نظیر گوگل حساسیت کمتری نسبت به آن نشان میدهد و از طرف دیگر خطر ایجاد مشکلات لینک سازی در شیوه خرید رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روشها کمتر است. یعنی آقای ب در طول 6 ماه دوم که اقای الف هیچ درامدی ندارد، به صورت ماهیانه درآمدی داشته و پس از یک سال نه تنها هزینه های طراحی سایتش درآمده، بلکه کلی سرمایه از آن خود دارد. به عنوان مثال اگر یک سایتی محتوای یکی از صفحات شما را کپی و آن را در سایت خود منتشر کند، نوعی برند منشن برای شما ایجاد شده است. مهمترین آنها این است که مقاله شما باید کاملا بر اصول سئو و برندینگ منطبق باشد. به عنوان نکتهی پایانی در مورد وب سایت خود، باید اظهار داریم که وب سایت ما دارای یک بخش تحت عنوان مقالات است و در آن بخش بسیاری از مباحث مربوط به سئو و بهینهسازی وب سایت را به صورت کاملا رایگان آموزش دادهایم.

در این سرویس ما برای شما 40 بک لینک دائمی از دامنه هایی با پسوندهای EDU و gov ایجاد می کنیم. همانطور که می دانید داشتن لینک از سایت های دانشگاهی با پسوند edu یکی از بهترین بک لینک های موجود در اینترنت است و می تواند تا حد زیادی رتبه سایت شما را بهبود ببخشد! اگر تا به حال لینکی خریداری میکردید و بی تاثیر بوده ویدیوی زیر را ببینید تا بدانید لینک سازی چند نوع است و با چه روشی ساخته میشوند. این ایده اگرچه کاملا بی ریسک و بی خطر است، اما متاسفانه زمان نتیجه گیری بسیار بسیار طولانی داشته و هزینه ای فوق العاده زیاد خواهد برد. متخصصبن سئو میدانند که رپورتاژ از سایت های مرتبط برای افزایش رتبه عالی عمل میکند اما برای افزایش هرچه بیشتر رتبه شما بایستی حتماً بتوانید در سایت های دانشگاهی و بین المللی که برای گوگل بسیار مهمتر از سایت های معمولی هستند لینک بگیرید. 7. زمان انتشار حداقل 4 ساعت تا حداکثر 48 ساعت می باشد که بعد از انتشار برای شما در واتساپ یا ایمیل ارسال خواهد شد. متن رپورتاژ از 700 کلمه تا 1200 کلمه می تواند باشد.

لینک سازی در چند مرحله یا لینک سازی لایه ای بهترین و طبیعی ترین نوع لینک سازی می باشد که مطابق نقشه ها و مپ های متنوع و چند لایه ای ایجاد می شوند. چنانچه قصد دارید با این متد به طور کامل آشنا شوید پیشنهاد می کنیم به صفحه لینک سازی چند مرحله ای مراجعه نمائید. پس از ایجاد بک لینک های لایه اصلی در تمامی پکیج‌ها، تعدادی بک لینک چندلایه ای تقویتی نیز برای آنها ایجاد خواهد شد.

البته ذکر این نکته نیز ضروری است که اگرچه این گونه بک لینک ها از دامنه های گوناگون و با ارزش ترین دامنه های ایرانی هستند، اما با آزمایش درخواهید یافت که ارزش آنچنانی زیادی نیز نداشته و برای به دست آوردن بک لینک قوی بایستی اقدام به خرید بک لینک فرمایید. هزینه رپورتاژ در یک سایت قدرتمند ایرانی با آتوریتی ۴۹ زومیت ۱۳۵۰۰۰۰ تومان است! در این روش یک عبارت یک یا چند کلمه ای با لینک شما در سایت مورد نظرتان منتشر می شود و به این ترتیب به مرور زمان ، سایت شما در عبارت لینک شده جایگاه بهتری در گوگل کسب خواهد کرد.

یعنی اگر ما پنلی تحت وب طراحی کنیم که به صورت خودکار و اتوماتیک به شما لینک دهد، شک نکنید که گوگل تشخص داده و این گونه لینک ها هیچ گونه ارزشی برای گوگل نخواهند داشت. عموماً سئوکاران از سایت های دانشگاهی به صورت کامنتی لینک دریافت میکنند اما وب سایت ما این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است که بتوانید از دانشگاه های مطرح جهان رپورتاژ همراه با لینک فالو دریافت نمایید. باید بگویم که با این کار انگار شما دارید به گوگل سیگنال میفرستید که گوگل عزیز، من دارم بکلینک پولی ایجاد میکنم. چیزی که در این صفحه از سایت سئوسل به طور کامل توضیح داده شده است.