ریپورتاژ های آگهی مانند یک خبر جدید عمل میکنند و میتوانند باعث اعتماد سازی شوند
ریپورتاژ های آگهی مانند یک خبر جدید عمل میکنند و میتوانند باعث اعتماد سازی شوند. حضور/ عدم حضور LSI به احتمال زیاد به عنوان نشانه کیفی محتوا عمل می کند. احتمالاً در این لحظه پیش خودتان میگویید که این موضوع بدیهی است و نیازی به گفتن ندارد. دلیل این کار؟ بسیاری از شرکتها، بیانیههای خود را راس ساعتهای اصلی منتشر میکنند؛ این یعنی اگر شما نیز این رویکرد را در پیش گیرید، ممکن است برخی رسانهها از پیام شما غافل شوند. در واقع وظیفه اصلی الگوریتم پنگوئن گوگل مبارزه با لینکهای غیرطبیعی است. مثلاً اگر قرار است رپورتاژ خبری شما دربارۀ یک وسیله برای آشپزخانه باشد، پس هدف اصلی شما، زنان خانه دار هستند و باید به سراغ سایتهایی بروید که مخاطبان اصلی آنها را این قشر از افراد تشکیل میدهند. اگر هدف شما از رپورتاژ آگهی فقط سئو نیست و دوست دارید دیده شوید، پس مهم است که مخاطبانِ رسانۀ مد نظرتان را نیز بشناسید. بخش Search Traffic را ببینید؛ این بخش به شما میگوید که به صورت حدودی، چند درصد از کاربران وبسایت مد نظرتان از طریق گوگل به آن وارد میشوند.
این یعنی اگر یک وبسایت رتبۀ خوبی ندارد (مثلاً سایت 8000 ایران است)، آنوقت اینکه چند درصد کاربرانش از طریق گوگل آمدهاند دیگر خیلی مهم نیست. اما این روزها خبرهای متفاوتی را در این سایت خبری مطالعه میکنید که ارتباطی به دنیای اقتصاد نیز ندارند. دستۀ دوم هم وبسایتهایی هستند که خوانندۀ ثابت ندارند، اما با حضور پر رنگ در گوگل، توانستهاند بازدیدکنندگان بسیار زیادی داشته باشند. یک مسئله بسیار مهم این کار جهت سئو (SEO) سایت می باشد. لینک دادن به سایت های چت، پورنوگرافی یا سکسی ممنوع است. لینک دادن به فایل های اجرایی و نرم افزاری (exe.) ممنوع است. لینک دادن به سایت های فیلتر شده ممنوع است. بله، با خرید رپورتاژ آگهی جذاب و انتشار آن در سایت های پر خواننده ایرانی، قطعاً دور از انتظار نیست که کاربران با شما آشنا شوند، به سایت شما سر بزنند و حتی خریدی از شما انجام دهند. چون زمانی که بک لینک شما از سطح وب حذف شود، گوگل اعتبار سئو سایت تان را کاهش میدهد و گاها ممکن است این کاهش اعتبار حتی به پنالتی شدن تان هم ختم شود!
بک لینک PBN از آن دسته بک لینک هایی است که هر کسی دوست دارد برای وب سایت و یا پروژه خود داشته باشد زیرا این نوع بک لینک به خوبی میتواند جایگاه کلمات مورد نظر شما را بهبود ببخشد و حتی شما را در خط اول صفحه اول نتایج گوگل قرار دهد . هر چقدر که این درصد بالاتر باشد، بدان معنی است که سایت مد نظر بیشتر مورد اعتماد گوگل است و لینک شما در این سایت تاثیر بیشتری دارد. نکته دومی که میتوانید از درصد بالای این آمار بفهمید، این است که اکثر مخاطبان یک سایت از گوگل هستند و خواننده ثابت کمتری دارد. اگر کمی حساب کنید میبینید که ۸۰ تا ۹۰ درصد این مبلغ را شما صرف هزینه خرید رپورتاژ ، بک لینک و … افزایش رتبۀ گوگل وبسایت شما: رپورتاژ به منزلۀ معرفی وبسایت شما توسط منتشرکننده است و یکی از تکنیکهای سئو به حساب میآید. با این حساب اگر هنوز مشغول خواندن این سری مقالات هستید، احتمالاً تصمیم خود را گرفتهاید تا هر چه زودتر اولین رپورتاژتان را منتشر کنید.
اولین سوال: بک لینک چیست و چه قدر تاثیر دارد؟ تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو چگونه است آیا واقعا تاثیر گذار است. به این صورت که یک پست در سایت اضافه می شود که بسیار ساده و به عنوان یک مقاله خبری می باشد ولی در اصل متن تبلیغاتی است که سازمان، شرکت، فروشگاه یا محصول یا خدمات شخص را در دل خبر مشاهده میکنیم که شامل چندین لینک به سایت تبلیغ کننده می باشد که در سایت ها در قبال این خدمت مبلغی دریافت می کنند و برخی از سایت ها نیز رپرتاژ آگهی رایگان ارائه می دهند. در این سرویس ما با کاهش حجم صفحات و فشرده سازی ویژه سایتهای وردپرسی میزان لود تایم سایت شما را بصورت چشمگیری کاهش میدهیم. اگر بدنبال بهترین تکنیک سئو هستید و میخواهید وب سایت شما در نتایج گوگل بصورت استاندارد بالا بیاید تا به رتبه اول برسد ، بهترین انتخاب خرید رپورتاژ آگهی است . منطقی است که یک سایت با 10 دامنه لینک دهنده ضعیف تر از یک سایت با 100 دامنه لینک دهنده باشد. با سفارش رپورتاژ آگهی به هدف خود رسیده اید ، چرا که هم تبلیغ در سایت معتبر انجام دادید و هم بک لینک از طریق همان سایت دریافت میکنید که تعداد لینک های دامنه شما افزایش و گوگل کلمات کلیدی وب سایت شما را افزایش میدهد.
ثبت رپورتاژ آگهی