استفاده از کرم پودر پوست شما را صاف، یکدست و بدون لک می کند. ممکن است مجبور باشید هر روز زمان زیادی را برای استفاده، استفاده مجدد و شستن صورت خود صرف کنید. اما با کرم پودر یا میسو سفید با ماندگاری طولانی، پوست شما همیشه عالی و زیبا خواهد بود.

کرم پودر ایستاده چیست؟

کرم پودر دائمی تزریقی، همچنین به عنوان BB Glow یا Mesowhite شناخته می شود. این راهی است که پوست را زیبا، شفاف و همیشه صاف می کند. این روش اولین بار در سال 2013 در لهستان و سپس در استرالیا، رومانی و ... کشف شد.

در سال 2014، پودر دائمی انقلابی بزرگ در صنعت آرایش و زیبایی ایجاد کرد. در این روش از تکنیک میکرونیدلینگ استفاده می شود و با کمک سوزن های کوچک نانو رنگدانه ها و رنگدانه ها به پوست تزریق می شود.

فواید کرم پودر دائمی

از آنجایی که این تزریق در لایه سطحی پوست انجام می شود، معمولاً خونریزی وجود ندارد. ماندگاری کرم پودر دائمی نیز تقریبی است. پس از 6-8 ماه، پس از دوره تزریق، پوست شما 2-3 درجه روشن تر می شود. این تکنیک علاوه بر صورت در سایر قسمت های بدن مانند آرنج و زانو نیز قابل استفاده است.

فواید کرم پودر معمولی چیست؟

آیا می دانستید استفاده از کرم پودر باعث بسته شدن منافذ پوست می شود؟ اما پودر دائمی یا مزوایت منافذ را باز نگه می دارد و اجازه تنفس را می دهد، علاوه بر این، این روش بدون درد است و خونریزی ندارد. و بعد از انجام آن نیازی به استراحت ندارید.

برخی از مزایای کرم پودرهای دائمی شامل مواردی مانند از بین بردن لکه ها و لک ها، از بین بردن سیاهی زیر چشم، جوان سازی و روشن شدن پوست است. همچنین این روش برای اصلاح رنگ پوست بیماران سرطانی و افرادی که آسیب های پوستی مانند زخم و سوختگی دارند مناسب است.

سایر فواید کرم پودر دائمی عبارتند از:

مراقبت بدون آرایش

مناسب برای ورزشکاران

کاهش سطح ملانین در پوست

کمک به بهبود و از بین بردن آکنه

خنثی کننده رادیکال های آزاد

کرم پودر دائمی چه عوارضی دارد؟

اکنون که با کرم دائمی پوست و فواید آن آشنا شدید، باید بگوییم که این روش معایبی نیز دارد که می تواند مشکلات جدی برای پوست شما ایجاد کند. در زیر به توضیح برخی از این موانع پرداخته ایم.

الانزا > آرایش و زیبایی > کرم پودر چیست و چه عوارضی دارد؟

اصلا کانسیلر چیست و چه اثراتی دارد؟

فرزانه سلطنتی است

کسانی که حاضر شدند

فرزانه سلطنتی است

7 دقیقه مطالعه کنید

کرم پودر دائمی یا Mesowhite

استفاده از کرم پودر پوست را نرم، یکدست و بدون لک می کند. ممکن است مجبور باشید هر روز زمان زیادی را صرف استفاده از کرم پایه، جوانسازی و شستن صورت خود کنید. اما با کرم پودر دائمی یا Mesowhite پوست شما همیشه عالی و زیبا خواهد بود.

اگر سوالی در مورد اینکه پودر سفت کننده کرم چیست، فواید و مضرات آن چیست و برای چه افرادی مناسب است، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

کرم پودر ماندگار چیست؟

فواید کرم پودر دائمی چیست؟

کرم پودر دائمی چه عوارضی دارد؟

چه کسانی نباید از کرم پودر دائمی استفاده کنند؟

نکات کلیدی در مورد روغن پودر دائمی

سوالات متداول در مورد کرم پودر دائمی

کرم پودر دائمی چیست؟

آیا کرم پودر برای پوست مضر است؟

کرم پودر دائمی چیست؟

استفاده از کرم پودر دائمی روی پوست که BB Glow یا Mesowhite نیز نامیده می شود. به این ترتیب می توان پوست را برای همیشه زیبا، شفاف و صاف کرد. این روش برای اولین بار در سال 2013 در لهستان اختراع شد، سپس توسط استرالیایی ها، رومانیایی ها و غیره پذیرفته شد.

در سال 2014، پودر دائمی یک انقلاب بزرگ در صنعت آرایش و زیبایی ایجاد کرد. در این روش از تکنیک میکرونیدلینگ استفاده می شود و با کمک سوزن های ریز رنگدانه ها و رنگدانه ها به پوست نفوذ می کنند.

فواید کرم پودر برای همیشه

از آنجایی که تزریق در لایه سطحی پوست قرار می گیرد، معمولاً خونریزی ندارد. در ضمن مدت زمان ماندگاری کرم پودر دائمی حدود 8-6 ماه است و پس از پایان دوره تزریق، پوست شما 2 تا 3 درجه روشن تر می شود. این روش به غیر از صورت، در قسمت های خاصی از بدن مانند آرنج و زانو نیز قابل استفاده است.

فواید کرم پودر دائمی چیست؟

همانطور که می دانید استفاده از پودرها منافذ پوست را می بندد اما کرم پودر دائمی و مزوایت منافذ پوست را باز نگه می دارد و می توانند نفس بکشند. علاوه بر این، این روش بدون درد است و خونریزی ندارد، پس از عمل نیازی به استراحت ندارید.

از مزایای کرم پودرهای دائمی می توان به از بین بردن کک و مک و لک، رفع سیاهی زیر چشم و کمک به جوانسازی و روشن شدن پوست اشاره کرد. همچنین این روش برای اصلاح رنگ پوست بیماران سرطانی و کسانی که آسیب های پوستی مانند بریدگی و سوختگی دارند مناسب است.

سایر فواید کرم پودر دائمی عبارتند از:

آرایش بدون آرایش

مناسب برای ورزشکاران

کاهش میزان ملانین در پوست

به بهبود و رفع چین و چروک کمک کنید

خنثی سازی رادیکال های آزاد

عوارض این کرم پودر دائمی چیست؟

اکنون که می دانید کرم پودر دائمی پوست چیست و چه فوایدی دارد، باید بگوییم که این روش معایبی نیز دارد که می تواند پوست شما را با مشکلات جدی مواجه کند. در زیر برخی از این عوارض را توضیح می دهیم.

کرم پودر دائمی چیست؟

همچنین بخوانید : برای تنظیم آرایش چه باید کرد؟

کرم پودر معمولی حاوی فلزات سنگینی مانند آهن، روی، سرب، جیوه و ... است که برای پوست بسیار سنگین هستند. افزایش میزان مواد سنگین در لوازم آرایشی برای پوست شما خطرناک و مضر است. همچنین هر یک از این مواد می تواند آلرژی زا باشد و باعث واکنش های آلرژیک شود.

علاوه بر این، مزویت در ناحیه وسیعی از پوست اعمال می شود، در صورت بروز عوارض و آلرژی، کل پوست صورت را درگیر می کند و درمان آن بسیار پرهزینه و دشوار است.

یکی از خطرناک ترین عوارض کرم پودر دائمی این است که بدن شما به رنگ به گونه ای واکنش نشان می دهد که انگار یک جسم خارجی است. در این صورت شاهد تاول های بزرگ و برجسته همراه با درد، خونریزی و عواقب جبران ناپذیر خواهید بود.

همچنین اگر این کار توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود باعث تغییر رنگ پوست می شود. معمولا این مشکل حدود 2 هفته بعد از تزریق رخ می دهد و در این مرحله اگر برای رفع سریع آن به متخصص مراجعه نکنید به یک مشکل واقعی برای شما تبدیل می شود.

البته باید بدانید که عوارض کرم پودر دائمی گاهی دیرتر و دیرتر ظاهر می شود.

چه کسانی نباید از روغن دائمی استفاده کنند؟

Mesowhite برای افراد مبتلا به دیابت، سرطان پوست و بیماری های پوستی و یا افراد مبتلا به نارسایی سیستم ایمنی توصیه نمی شود. همچنین اگر پوست شما حساس باشد، ممکن است زائده های پوستی مختلفی مانند گوشت اضافی، کلوئید، بی نظمی و غیره ایجاد شود.

 

نکات مهم در مورد کرم پودر دائمی

اگر می خواهید با استفاده از این روش پوستتان صاف و یکدست باشد، توصیه می کنیم برای جلوگیری از عوارض جدی و گاه غیرقابل برگشت به نکات مهم توجه کنید.

برخی از این نکات عبارتند از:

از برندهای مختلف و ناشناخته استفاده نکنید.

در طول این کار رعایت بهداشت و استفاده از کارتریج و سوزن یکبار مصرف مهم است. زیرا این روش می تواند باعث انتقال میکروب های پوستی بین افراد شود.

به مدت 10 تا 12 روز پس از تزریق، ممکن است علائم تغییر رنگ روی پوست خود مشاهده کنید. در این زمان استفاده از خنثی کننده ها یا افزودنی های رنگی ضروری است.

برای این کار، توصیه می کنیم به متخصصانی مراجعه کنید که دوره های آموزشی را گذرانده اند.

سوالات متداول در مورد کرم پودر دائمی

در این مقاله سعی کرده ایم هر آنچه که باید در مورد کرم پودر دائمی بدانید را به شما بگوییم. با این حال، از آنجایی که این روش نسبتاً جدید است، ممکن است سوالات زیادی برای شما پیش بیاید و ما رایج ترین آنها را در این بخش فهرست کرده ایم:

کرم پودر دائمی چیست؟

تزریق کرم پودر دائمی به پوست راهی برای سفت شدن و صاف کردن دائمی پوست است. به این ترتیب رنگ ها و رنگدانه ها با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و با کمک سوزن های کوچک نانو وارد پوست می شوند.

آیا کرم پودر دائمی برای پوست مضر است؟

عوارض جانبی کرم پودر دائمی به مرور زمان و در دراز مدت آشکار می شود و شامل حساسیت، تحریک و تورم، بی نظمی های پوستی و تاول می شود که درمان آن زمان بر و پرهزینه است.
 

رجوع به مقاله:  https://moorashin.com/بهترین-کرم-پودر-24-ساعته/